NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ MommyD, Nee heb enkel getest met actiontesten.

@ Liefde, Ik herken je verhaal. Ik wilde het ook al veel eerder maar manlief was er niet aan toe. En vanaf juli wel. En inderdaad hoop je dan zo snel mogelijk zwanger te worden. Voor je cyclus heb ik ergens gelezen dat je een bepaalde olie kan gebruiken. Volgens mij tienusbloemolie tabletten. Maar hopen dat we beide snel zwanger mogen worden.

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    irritant he.. ik snapte mijn vriend wel, maar voelde mezelf wel steeds ouder worden. en dan 1 maand voor ik 35 word, zegt ie; laten we er maar voor gaan. hij vindt het vreselijk dat 'moeten', maar hij snapt ook wel dat het nu zijn eigen schuld is haha. als we een paar jaar eerder waren begonnen had ik die drang veel minder gehad. ik hoop ook gewoon voor mijn dochter dat ze een broertje of zusje krijgt. ik heb zelf twee broers en ik dat gun ik haar ook, die band... een spirituele vrouw zei paar maanden terug tegen mijn schoonvader, hoe gaat het met je kleinkinderen. toen zei mijn schoonvader; ik heb er maar eentje hoor. toen zei die vrouw, oh ik zie er twee... en ik ben normaal niet echt heel spiritueel, maar hierdoor kon ik het wel een beetje loslaten.

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    en nog bedankt voor de tip van de olie, als het de volgende keer weer zo lang duurt, ga ik dat maar eens proberen denk ik.

4. Mama0709

Mama0709 Actief lid

13 aug 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    Hoi dames..

Hier ook negatief getest vanmorgen 11dpo..
    Kon mezelf niet meer inhouden..;)
    Zelf het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Ik ga vanaf volgende ronde ook de teunisbloemolie proberen.
    Hopen dat het een beetje werkt.

Voor de dames die ook nog op het wachtbankje zitten : ik duim voor jullie!!

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben ook niet spiritueel ingesteld maar wel appart dat die vrouw dat zei. Mijn manlief is pas om gegaan toen we in turkije waren en ik mijn laatste pil had geslikt en ongi werdt had ik geen nieuwe strip bij. Toen zei hij laten we maar ervoor gaan. Daarvoor had hij al gezegt dat we na de vakantie ervoor zouden gaan en het liefst pas in januari. Gelukkig is dat niet doorgegaan. Maar de kinderwens heb ik al een aantal jaar. Ik heb na de geboorte van mijn zoon altijd gezegt dat ik nog een tweede wil. Op dat moment kon hij daar niet over denken en ben erg blij dat hij om is. Ik ben nu 32 deze augustus geworden. Maargoed ik snap je frustratie ik heb het ook. En zeker omdat je al zolang zit te wachten op de goedkeuring van je man en dan mag het dan wil je ook zo snel mogelijk inverwachting zijn. Ik begrijp je helemaal. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn.

6. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Hier is de kogel nu ook door de kerk. We gaan nu officieel voor een 3e!
    Deze ronde was eigenlijk per ongeluk. Ik gebruik verder geen ac, maar wel condooms en die hebben we niet gebruikt afgelopen maand. We dachten dat we veilig zaten, maar achteraf toch niet.
    Volgende week een afspraak maken bij de reumatoloog ivm medicijnen van VL en ovu testjes bestellen. Ik ben afgelopen week ook weer gaan tempen om overzicht te houden. Het kan zijn dat de reumatoloog ons doorverwijst naar de gyn ivm mijn geschiedenis met pcos en de meds die VL gebruikt.
    Zelf heb ik vandaag maar weer foliumzuur gehaals en tarwekiemolie. Heeft iemand daar ervaring mee?

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mama, Is inderdaad nog wel erg vroeg. Ik zou het nog een keer over 3 dagen proberen. Succes ik duim voor je.

8. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat spannend NiJO, het is altijd wel een super gevoel als je samen besluit om ervoor te gaan.Tempen heb ik zelf nog niet gedaan maar heb wel besloten als mijn ongi komt om daar mee te beginnen. Zelf heb ik deze ronden ovu testen gebruikt. Ik heb zelf geen ervaring met tarweolie dit omdat mijn cyclus kort is. Ik zag dat je nog 4 daagjes moet wachten spannend hoor! Ik hoop voor dat je arts goed nieuws voor je heeft.

9. Mama0709

Mama0709 Actief lid

13 aug 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    @NiJO, ik gebruik de tarwekiemolie nu sinds deze ronde..
    Ik heb nog niet echt veel verschil gemerkt. Ik merk wel dat ik alles heel goed voel bijv eisprong maar ik denk zelf dat dat komt door de curettage.

@kitty, dankje! Ik zie dat het bij jou ook niet opschiet hè.. Ik heb nog niet alles teruggelezen. Maar ik zag wel voorbij komen dat je actiontesten gebruikt. Misschien een keer andere proberen?

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mama0709 , hier ook 11 dpo , ook negatief vanochtend
    heb de hoop ook al n beetje opgegeven hier

11. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Mama0709, Ik heb er nog 1 liggen en wil dan die van kv 2v5 gaan proberen. Welk gebruik jij? Wel lees ik dat vele dames al voor hun NOD positief testen met die van de action.

12. Mama0709

Mama0709 Actief lid

13 aug 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    Ik had nog een test die ik had gekregen bij mijn ovulatietesten.
    Van 123 ovulatietesten.. Al vertrouw ik deze niet.. Ik heb dan ook voor de zekerheid een cb +\- gedaan.
    Ik vind het zo moeilijk welke testen nou goed zijn.. Ik zat ook te denken aan kv2v5 maar nou zag ik van de week hier op het forum iemand die met cb had getest en daarnaast met kv en dat cb zwanger aangaf en kv heeeel licht streepje.

13. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat heb ik ook gelezen. Maargoed een streepje is een streepje. Momenteel heb ik helemaal geen streepje. En die van cb zijn duidelijk doordat zij aangeven in woorden zwanger of niet zwanger.

14. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen ook getest, kon me niet meer inhouden.
    vandaag 11dpo of 9 dpo dat weet ik niet precies vanwege 3 dagen positieve ovulatietest.
    Ik hoop toch nog positief te testen zondag.

15. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    En ja hoor de eerste licht roze veeg is er. Al tel ik dit natuurlijk niet als ongi maar ik denk dat het niet lang op zich zal laten wachten.
    Ik ga maar alvast ovutesten bestellen.

16. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Yes ik mag officieel op roze!.
    Na 1,5 jaar en na 5 clomidkuren eindelijk!!!!
    Ik durf nog niet echt blij te zijn, ben nog zoooo bang dat het niet goed gaat. Maar af en toe kan ik een glimlach niet onderdrukken :D.

Succes alle meiden die nog in onduidelijkheid zitten!!!

Bijgevoegde bestanden:

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd marytje, Ik hoop met je mee dat het een plakkertje is.

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hallo! Ik lees al vanaf het begin mee maar sta ook verder onderaan de lijst en nog niet veel gereageerd verder.
    Alle dames op roze, gefeliciteerd!!

Vandaag 9 DPO. Nog niet getest en nog geen idee waar het deze ronde heen gaat. Ergens zegt mijn gevoel dat ik morgen ongi wordt. Heb mn NOD op 12 okt staan maar heb werkelijk altijd een LF van 10 dagen dus vandaar dat ik mn NOD nu op dag 12 heb gezet. Als ik dan niet ongi ben, wil ik een testje wagen. Dus ik lees nog wel een tijdje mee op dit NOD-forum.
    Tis wel spannend! Gisteren erge ongi krampen gehad, duurde ongeveer 5 a 10 min en daarna niks meer. En af en toe voel ik een soort krampende pijn in mn borsten maar niet de gehele dag. Temp vanmorgen wel flink gestegen, 37.2 dus ben reuze benieuwd waar dit heen gaat!

Meiden die ook nog wachten...suc6!

19. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Gefeliciteerd Marytje!

20. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

ik lees ook nog mee balen voor de meiden op rood en gefeliciteerd voor de meiden op roze!

ik was dat met die lichte kv en CB ;)

Deel Deze Pagina