Vandaag met 2kv5 getest en hééél licht streepje te zien, moeilijk op foto te krijgen, je moet echt turen! dan maar een cd met indicator gedaan (met middagurine) en die gaf negatief aan. ik geef de hoop op...
Ik had gistermorgen een twijfeltest de foto staat ik me album met het blauwe streepje . Ik ga morgen vroeg weer testen kijken of hij duidelijker is. Ik hoop het zoo
Marytje, Gefeliciteerd meis!! Geniet er van. Ik ben nu 2,5 dag over tijd. Als ik maandag nog niet ongi ben mag ik naar de gyn. Ik ben benieuwd. Normaal ben ik stipt. Succes voor de overige meiden op het wachtbankje! Xx
Ik denk ff gluren hoe de zaken ervoor staan hier... het eerste dat ik zie is Kitty op rood ...balen meis! Knuffel voor jou! Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor mijn 2e IUI ronde en ik heb daar net een vraag over geplaatst, misschien dat iemand hier ook ervaring mee heeft? http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/471407-3-follikels-iui.html
jammer kitty!!! ik heb nog een paar dagen hoop... ben de laatste die overblijft denk ik... en marytje, gefeliciteerd! zet 'm op..!
Dank je MPO. Ik heb de ovutesten al besteld bij z&k komen morgen binnen. Ga deze ronden beginnen om een FF tempkaartje bij te houden misschien dat dat helpt. Ik heb me alweer aangesloten bij de 1-15 nov topic. Gelijk ff een nieuw bannertje en we zijn weer begonnen met de 4e ronde. Groetjes Kitty
Succes Kitty! Mijn nod is eind okt. maar heb me nog niet aangemeld in het nieuwe topic, weet ook nog niet of ik dat ga doen.
ik ben er ook nog... nog ff wachten tot de ongi doorzet. Kitty, balen van het rood. Ik ga de volgende ronde ook tempen en de testjes van z&k worden ook morgen bij mij bezorgd
Iedereen bedankt voor de reacties. @ NiJo wat toevallig. Zelfde gedachte, haha laten we het hopen dat je ongi niet gaat doorzetten. Ik volg dit topic nog wel hoor aangezien ik al vanaf het begin meegelezen en gebabbeld heb.
Ik ben er ook nog dames! dat we de lijst maar mooi roze mogen afsluiten Balen kitty!! Succes de volgende ronde.