Ik voel me redelijk goed, nog niet echt veel pijn in mijn borsten wel behoorlijk last vsn mijn buik vooral avonds. Een beetje misselijk maar nog alles kunnen binnen houden. Wel moe en vaak koud. Wanneer ga je testen?
Hier gister tegen beter weten in getest. omo-wit natuurlijk.. Pff ik wil zo graag haha! Net zoals iedereen hier
Hallo allemaal, 14 oktober is mijn NOD. Ik ben zo benieuwd, ik ben 14 sept met de pil gestopt,17 sept voor het laatste keer ongesteld, we gaan voor ons 3e kindje,we zijn goed bezig geweest op de vruchtbare dagen, nu een week al last van verschillende kwaaltjes,zoals: steken in onderbuik, gevoelige onderbuik, vlagen met misselijk, maar ook meer snoepen, duizelig, gevoelige tepels, nu worden ze ook donkerder, hoofdpijn,meer witte afscheiding en op dag 12 na ovulatie wat rozige afscheiding, meer naar het toilet. Nog even een paar dagen geduld. Maar het zou wel snel zijn, in 1 keer, vorige zwangerschap was dit namelijk niet zo. Zou het dan toch? Groetjes
hier niet meer getest, had gisteravond wat bruinverlies , wel erg weinig maar vanochtend weer helemaal niks verder ook 0,0 symptomen dus denk toch dat het deze maand niet gelukt is. nu wachten tot ik weer mag gaan tellen vanaf dag 1.
De tekst klopt beter lijkt me, is van zp zelf: Voordat het bevruchte eitje zich in de baarmoeder verder kan ontwikkelen, heeft het nog een flinke reis voor de boeg. Deze reis door de eileider naar de baarmoeder, duurt ongeveer vijf tot zeven dagen. Wanneer het bevruchte eitje in de baarmoeder arriveert, kan het zich gaan innestelen. Dit gebeurt ongeveer een week voordat je ongesteld moet worden. Verloopt dit proces niet goed, dan sterft het eitje af en volgt een normale menstruatie.
Maanvrouwtje, Zeker spannend,ik kan niet wachten, ik weet het nog niet ik denk op de dag dat ik ongesteld moet worden. Mijn jongens zijn net 3 jaar geworden.
Stond nog niet op de lijst want wilde afstand nemen..(wat ik toch niet kan.) Mijn NOD is dinsdag of woensdag.. Ik zie een streep (int echt duidelijker dan op foto) En jullie?
Als ik heel goed kijk zie ik een heeeel licht streepje. Misschien over een dag of 2 nog een keer testen. Ik duim voor je!!
Hier 1 dag voor NOD zijn mijn klachten ook verdwenen. Afgelopen week veel krampen, nukkig, vergeetachtig. Do een testje gedaan en negatief. Verwacht er deze maand dan ook niet veel meer van. Maar ja wie weet. Duidelijkheid is toch wel prettig. Dat wachtbankje wordt je niet veel vrolijker van.
Hier vandaag 10 dpo, normaal ALTIJD ongi op 10 dpo, nu nog niet. Niet getest, geen testdrang ook! Beetje gespannen borsten en verder beetje wit/gelige afscheiding (sorry). We wachten af..weet niet wanneer ik ga testen, sowieso na het weekend. Trouwens ook mooie temp vanmorgen, 37 graden! Sorry voor het ego bericht, ff snel via telefoon! Suc6 wachtende meiden!!
Akd, ik zie ook wel iets! Ik snap er hier niks meer van, vannacht heel weinig bruinverlies gehad, en vandaag helemaal niks. wil nu ook weten waar ik aan toe ben