NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah jeetje fendi wat naar! Heel veel sterkte! Ook dames op rood, super balen voor jullie.

Gelukkig ook nog roze nieuws, gefeliciteerd! En wachtenden, succes!!!

2. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    #2102 Giselle766, 13 okt 2013
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013

Ahh balen!! Hoor van verschillende kanten dat ze niet betrouwbaar zijn.... Kv testje proberen misschien??? En sterkte bij de gyn!

Ik idd 6 dgn... Maar ik was uiteraard te nieuwsgierig.... Was zo goed als wit.... Zag later wel iets uber lichts... Maar ik beschouw hem als negatief... Zal het morgen nog is proberen :D

3. Sammm

Sammm Lid

13 aug 2011
    48
    0
    0
    NULL
    Gouda
    He bah, wat verdrietig Fendi, veel sterkte!

Hier nu 2 dagen overtijd en nog geen ongi op komst (aan mijn lichaam te voelen), vrijdag was de test negatief, misschien morgen maar even nieuwe testen halen en dan morgenmiddag of dinsdagochtend testen.

4. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland

Spannend! Hoe voel jeje?

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ook ik mag op rood op naar volgende ronde :(

6. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Nog steeds geen ongie maar inmiddels wel krampen in onderbuik.
    Begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden. De test ligt al op me te wachten
    maar eigenlijk durf ik niet.

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Vandaag is mijn nod en ben ontzettend zenuwachtig!!!
    Vorige ronde een mk bij 5 weken en 6 dagen :(
    Mijn lichaam had mijn baarmoeder snel schoongemaakt want een da na het bloedverlies was mijn baarmoeder alweer helemaal schoon en dicht en mijn hcg nog maar 4.

Dus ik hoop zo dat mijn cyclus niet gek ga doen en dat ik vandaag of morgen of overmorgen geen bloed aantref maar een dikke positieve test!!!

Dames op rood grrrr balen balen balen.
    En onze roze dames proficiat.

En fendi heel veel sterkte heel naar wat je mee maakt en verdrietig.
    Ik weet wat je mee maakt, je mag me pub'en als je wil praten :)
    Ik was zelf echt onwijs verdrietig, je weet het vruchtje is niet goed en werk van de natuur maar voor mij was het al mijn baby die ik over een paar maanden zou vasthouden en knuffelen :)
    Dan is het emotioneel zwaar.
    Sterkte !!

8. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    test is helaas negatief. Ik verwacht in de loop van vandaag ongie wel. Dan is het in ieder geval duidelijk. Ben eigenlijk nooit overtijd, maar ja ik heb bij 2 kids altijd op tijd een positest gehad. Verwacht op naar volgende ronde, waarbij we ovutesten gaan proberen.

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hallo dames... ik sta niet op de lijst, maar lees wel even mee. Gefeliciteerd voor de dames in roze. Balen voor de dames in rood. Ik ben inmiddels overtijd en baal daar enorm van: ik wil duidelijkheid. Mijn buik voelt niet lekker, dus denk dat ik ongi ga worden. Maar dat dacht ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik snapte maar niet waar die ongesteldheid bleef, wat later viel het kwartje en bleek ik al 7 weken zwanger. Maar mijn cyclus was toen erg regelmatig en nu (7 jaar later) eigenlijk heel regelmatig. Er is dus nog een sprankje hoop, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik vandaag of morgen wel ongesteld zal worden. De test van gisteren was negatief :(

10. Zwieppie

Zwieppie Lid

6 feb 2013
    82
    0
    0
    Amazone
    Amsterdam
    Afgelopen nacht wakker geworden met enorme krampen. Ik sta op en echt alles viel er uit.

Volgens mij sta ik deze ronde niet op de lijst, maar ik mag wel op rood.

Zometeen het AMC bellen voor een afspraak richting de eerste IUI.

Zonder hulp wil het gewoon echt niet. Mijn vent heeft traag zaad, met mij is gelukkig alles goed. 😄

Op naar ronde 13.

11. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

He balen zwiep,
    Voor de rest van de dames ook balen natuurlijk:(

12. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hier nog steeds niet ongi, en alweer een mega tuurtest van de action. Maar zijn het tuurtesten of indrogers?! Pfff ga straks maar andere testen halen !!

13. DaThi10

DaThi10 Lid

12 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Hier ook nog geen ongi. Morgen mijn nod dag. Ik ben zo benieuwd.morgen testen. Ik kan niet wachten.

14. DaThi10

DaThi10 Lid

12 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou voor mij ook geen test. Want ik sta op rood. Terwijl ik nu geen ongesteldheidsklachten heb en normaal wel. Heel vreemd. Op naar de 2e ronde.

15. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hoi allemaal!

@Fendi: Nee:( wat een verdrietig nieuws. Ik trok me zo op aan jou klachten (beetje hetzelfde) en was zo blij voor je. Een hele dikke knuffel en sterkte.

Een heel weekend afwezig geweest (ben trots op mezelf, moest het even los laten!).
    Dacht zaterdag dat mijn ongi er aan kwam, voor de zekerheid maar een tampon gebruikt. Bleef helemaal schoon.
    Vandaag moet ik ongesteld worden, maar ik voel nog niets. Normaal voel ik wel beetje buik krampjes.
    Gisteren steekjes in mijn buik..
    Nu maar blijven broekloeren, durf niet weer een test te doen (denk ook nog steeds dat ik ongesteld ga worden).

@de lijst: ben ik nu nog de enige die de lijst bij houdt? :s
    Afgelopen vrijdag al een uur mee bezig geweest omdat ik 20 pagina's terug moest en vandaag te druk om weer een uur bezig te zijn, want moet zeker weer minstens 20 pagina's terug..
    Zal kijken of ik morgen tijd heb.

@alle rode meiden: ontzettend balen :( ook knuffel voor jullie en succes in de volgende ronde.

@alle roze meiden: gefeliciteerd!!

16. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! :)

Ik mag op ROOD

*zucht* helaas pindakaas weer..
    Wel goed gesprek met ml gehad.
    In januari naar de ha als het nog niet zo mag zijn..

17. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik mag op rood!

18. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfftt, saai hé! Ik maak een afspraak bij mijn gynae voor beginnende onderzoeken..

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Nog geen ongi hier wel pijnlijke tepels nu... miss dat de ongi eindelijk aankomt
    of miss toch zwanger en te vroeg getest hmm

20. Shanneke

Shanneke Lid

4 okt 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn laatste dag van deze cyclus en nog niet ongi.
    Mja we zullen zien hèh :)

Deel Deze Pagina