Ja ik ga vandaag dan toch maar die test halen.. Ik voel me ook niet alsof die ongi er aankomt.. maar ja dat zegt natuurlijk niks! Nu alwel 4 dagen over tijd.. oeiii..
Leuk zo op de valreep van dit topic nog mooie foto's van tests. Op jullie beide foto's zag ik n streepje! Whiehoe! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Voor de meiden die nog afwachten; ik duim nog steeds!
Cathrien, Wat fijn dat jij trouwens zo snel weer zwanger ben geraakt. Zag je geschiedenis! Gefeliciteerd en geniet er van.
Dankjewel! Ben erg blij dat t zo snel weer gelukt is. En ik probeer te genieten, maar vind t ergens ook wel weer eng. Eerst maar n mooie 1e echo.. kan niet wachten!
Nee soms tuurtesten soms niks te zien pff.. cb digitaal zei maandag" niet zwanger ". Maar als ik niet ongi wordt ga ik nog eens testen, weet alleen nog niet wanneer hahaa.
Hi meiden. Hartelijk dank voor lieve woorden! Ik moest heel even van de schrik bijkomen en opknappen. Maar ben er weer klaar voor! Vind het wel raar dat de zwangerschapssymptomen toenemen... Moet het niet andersom zijn? Dit moet ik zeker in de miskramenthema stellen? Nieuwe rozen dames - van harte! Rode dames - volgende x zeker weten beter. Hartendief, wat maak je mij nou? Dat hadden wij niet afgesproken! Vind het heel erg voor je :x Hoop echt voor je dat het volgende maand raak is. Blijf voor je duimen!
Leuk Fendi!! Hmm ik had dat helaas ook bij mijn mk.. Mijn hcg bleef vook nog een dikke week flink steigen terwijl ik al "schoon" zou zijn. Mijn testen bleven ook 2 weken knal toen. Uiteindelijk heb ik daarom ook een echo laten doen omdat ik vanwege dat het niet helemaal geloofde. Als je twijfelt zou ik ook echt gewoon vragen bij de vk of je toch nog een rcho kunt krijgen, ook om zeker te weten dat je "schoon" bent....
Hierbij mijn kruidvat test van daarnet. Binnen 5 minuten maar nog altijd tuur, pff heb hier zo een naar gevoel bij...
Ja ja ja ik zie hem ook ik hoop het echt voor je! Hopelessinlove, Ik wil graag rond de 18-20ste dag vanaf de miskraam een echo aanvragen om te kijken of ik alweer schoon ben en/of ovuleer. En dan zien we gelijk hoe en wat.
Thanx dames!! Fendi: goed idee, ik zou zeggen doen ja! Dreamer: nog gefeliciteerd, was even egoïstisch!
@ hopeless ik zie op de linker ook wat, ik vind die kruidvat echt langzaam opdrogen hoor! Bij mij was het ook niet duidelijk in het begin binnen de 5 minuten! IK hoop dat je op roze mag Ben je vandaag 7 dagen overtijd?
Gefeliciteerd zwangere! Hier nog steeds geen ongi, denk iedere keer dat het er aan zit te komen, maar moet dus gewoon geduld hebben! Zit nu dus op een cyclus van 35 dagen mocht ik niet zwanger zijn (zo voelt het iig niet), dus ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam moet herstellen van de pil.
MamavanCG: die ongi krampen kunnen heeeeel goed duiden op een zwangerschap hoor! Innestelingskrampen voelen zo namelijk. Heb je inmiddels een test gedaan! Duim duim Hopelessinlove: ik zie ook een heel licht streepje hoor! Spannend
Ja als ik uitga van mijn normale cyclus wel (28 dagen).. Maar ik weet niet zeker wanneer mijn eisprong is geweest. .