NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Maria87, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Yvke heb ook je testjes bekeken... Denk nog steeds dat je 'm nog moet krijgen hoor :) hou je ons op de hoogte als je n knaller hebt??

En Liv.. Als jij je ei 22 sep verwacht dan zal je test morgen of overmorgen positief zijn toch?? Gewoon doorgaan en liefst in de middag testen he ;) Succes!!

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Mmm, gister had ik dus een duidelijke positieve ovutest en gisteravond rond halef elf duidelijk mijn ei gevoeld (denk ik...). Ook ik ben een controlfreak :D, dus net nog even een testje gedaan en weer super positief, kan dat wel als je je ei al gehad hebt of moet ie dan toch nog komen? Snap er niet zo veel meer van. Want dit is toch echt een positieve test zou je zeggen... Help :(

Attached Files:

• 0.jpg
      0.jpg
      File size:
      2.6 KB
      Views:
      66
  3. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    het kan zijn dat je een lange lh piek hebt...maar je ei springt 24-48u na het begin van de lh piek...

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Yvke ben heel benieuwd hoe je test vandaag is!!Ik denk ook dat de knaller nog moet komen, heb die nog niet gezien!

@smeppen bij mn jongste was het daardoor in ronde 3 (1e ronde smeppen) raak! Maar nu niet altijd de puf om de dag te klussen en tegen je zin indoen heeft ook niet veel zin. Wij hebben gisteren geklust en daarvoor zondag. Dus zat een keer 3 dagen tussen. Maar ben wel van plan nu echt elke dag te klussen rond de eisprong!

@rombely vorige keer bleef bij mij de ovutestjes ook langer donker en bouwden ze langzaam af naar lichter. Is elke ronde weer anders..raar is dat!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Rombely, kan je geen advies geven helaas. Test nu ook voor het eerst maar ik heb bijna hetzelfde! Maandag heel donker, dinsdag voor mijn gevoel eisprong. Dacht ik test even door tot die licht wordt. Gister was die lichter maar nu van morgen weer donkerder, echt even donker als de controle streep! Snap er niks meer van..

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ik heb net weer getest, netjes 2 uur niets gedronken.
    Streep is wel weer donkerder maar nog steeds geen knalstreep.

Morgen de hele dag werken en wil niet op het werk testen, want moet steeds zeker 5 minuten wachten voordat ik überhaupt een 2e streep zie.

Kan ik dan het beste vanavond om 18.00u nog eens testen? en dan morgen om 18.00u weer?

7. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Yvke: Wat je kan doen: op je werk testen, klein bakje in je tas, daarin plassen, dipstick erin. Uit de verpakking het vochtabsorberend materiaal halen. Dipstick na het plassen in dat zakje doen en als de tijd is verstreken even snel kijken. ZO doe ik het ook op mn werk.

Mijn tests moet ik na 10 min aflezen en mogen tot 40 min na het doen van de test afgelezen worden. Dus er is wel wat speling.

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Hoi dames, het is allemaal wat met die ovutesten ;)
    Die van mij zijn weer besteld, zo ook preseed (eerste keer dat we dit gaan gebruiken) en wil vanaf het weekend gaan testen. Ook dat smeppen gaan we maar eens proberen, vind het wel veel hoor! Heb toch al niet zo'n hoog libido en al helemaal niet na een drukke dag. Maja alles voor het goede doel :D en hopen op een keer wat geluk deze maand!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Yvke ik zelf zou dan om 18.00 uur testen.

10. meiske28

meiske28 Actief lid

Oct 22, 2011
    247
    0
    0
    over het algemeen ben ik ook een controlefreak. Maar ovu-testen ben ik nog niet aan begonnen en ook totaal geen behoefte aan. Ben ook bang als ik daar aan begin dat ik er wel heel erg op gefocust raak. En verplicht het bed in, zie ik niet echt zitten. Al roepen veel dames dat die testdrang nog wel gaat komen. Dus wie weet klets ik over aantal maanden gewoon mee over het wel of niet vinden van je ei;)
    Of niet(hopelijk) en dat het zo lukt. Ben vanaf mei van de pil af en heb mijn afscheiding in de gaten gehouden en ik lijk daarmee mijn lichaam te begrijpen, dus dat is voor mij nu mijn manier om toch door te hebben wanneer ongeveer mijn ei-sprong zou zijn.
    We gaan het zien/ merken....

11. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dag lieve meiden,

Ik kom me ook hier melden! Ik ben inmiddels weer een beetje hersteld van de laatste tegenslag, mijn menstruatie is voorbij, en vandaag gaan de laatste hormonen erin.. en dan rapapapapa op naar een nieuw ei (als de hormonen werken uiteraard).

Gister een tattoo laten zetten van mijn 2 vlindertjes, ben er echt zooo blij mee. Het helpt me wel om weer met goede moed verder te gaan.

NOD = 12 oktober
    Marytje, 29 jaar, 12e ronde, 5e ronde clomid, 1e kindje, MMM

Op 9 oktober ga ik wel al mijn eerste test doen (op mijn 30e verjaardag... een beter verjaardagscadeau kan ik me niet wensen). Op 12 oktober geef ik een HEEL groot feest, dus zou fijn zijn als ik dan weet of ik misschien zwanger ben..

Ik ga snel alles bijlezen. Iedereen heeeel veel succes deze ronde. Hopen op veel roze.

12. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Bedankt voor je uitgebreide uitleg, Mamamies! Ik ben nu wel gerustgesteld, want de pijn van mijn eisprongen (en menstruaties ook trouwens) zijn altijd hetzelfde. Het doet wel zeer, maar aangezien pijnlijke eisprongen dus volgens jouw HA normaal kunnen zijn, en zulke pijn voor mij niet vreemd is, ga ik er voorlopig van uit dat alles goed zit bij mij. :)

13. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Dat zou een prachtig verjaardagscadeau zijn! Ik hoop voor je dat het zo mag zijn!

@hier: Morgen ga ik toch beginnen met ovu testen, ik wil natuurlijk niet mijn ei missen. Ben heel erg benieuwd of ik het ga voelen na een positieve test. Ik zal wel mijn testjes hier posten denk ik.. zo onzeker als ik ben.

ben zelf ook een controlfreak, maar daarom begin ik niet met ovutesten.. Omdat ik nu (nog) zoveel verschil in mijn cyclus heb en ik zoveel pijntjes en steekjes voel, weet ik niet wanneer ik op mijn lichaam kan vertrouwen..
    Oke, het is toch controle! :D
    Ik weet graag waar ik aan toe ben.. haha!

Morgen rond 15u testen een goede actie?

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb net om 18.00u getest. Streep blijft even licht.
    Zal ik dan toch zo'n late eisprong hebben??
    Bah, baal dat ik geen knaltest krijg...
    Ik heb ook nog maar 2 ovutesten, dus morgenavond en zaterdag en daarna is het pech, dan heb ik mijn ei alsnog niet gevonden :(

15. ilseilse

ilseilse Lid

Aug 30, 2013
    34
    0
    0
    Dag allemaal, mag ik me hier ook melden? Ik klets mee, of eigenlijk: lees vooral mee, in het topic tm 30/9 maar heb gisteren of vandaag mn eisprong (gisterochtend knaltest, daarna in de avond lichter en vanmiddag nog lichter) dus ik vermoed dat mijn nod dan ergens tussen 2 en 4 oktober ligt? De meiden hier gaan dan toch iets meer gelijk op denk ik :)

ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje, nod 3 oktober

16. Rombely

Rombely Niet meer actief

Als ik de andere zo hoor zou dat een mooie tijd zijn, het is wel de bedoeling dat het iedere dag op ongeveer zelfde tijdstip is.

@Yvke, wat balen zeg. Op deze manier kan je er lekker onzeker van worden:x. Hoop echt voor je dat het gewoon laat is deze keer en je hem alsnog vindt. Succes!!

17. ilseilse

ilseilse Lid

Aug 30, 2013
    34
    0
    0
    ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje, nod 3 oktober

En nu in kleur: ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje, nod 3 oktober

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Jaa nja we willen allemaal zo snel mogelijk zwanger raken toch?
    Als je die keuze samen nou eenmaal hebt gemaakt!
    Hier wel iig haha!
    Dus daarom ook ovulatie testjes! tempen snap ik helemaal niks van dus waag ik me daar ook niet aan!

Ik test btw s'middags en s'avonds, beetje teveel misschien? of is het juist wel goed?
    Afgelopen 2 dagen.
    View attachment 350774

Moet wel zeggen ondanks dat het ovu testjes zijn ik die 2 streepjes erg leuk vindt hah! ;):p

19. ilseilse

ilseilse Lid

Aug 30, 2013
    34
    0
    0
    Haha dat vond ik ook al. Deze maand voor het eerst ovu testen en zo'n tweede streepje is dan toch leuk ja. Je eisprong lijkt onderweg!

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja voel ook zo af en toe me onderbuik dus denk het wel idd!
    vorige maand heb ik echt een paar dagen ei pijn gehad dus voelde hem wel.
    Maar de ovu bevestigen het. :p
    hopelijk weer een mooie cyclus van 28 en hopen op een positest de 8e! ;)
    Hoop ik btw voor jullie allemaal deze maand. :D :cool:

Share This Page