Jaa absoluut! Maar..hebben jullie ook na de eisprong nog steeds die krampen en dan voornamelijk in t midden of rechts?vraag het me echt af!
@GewoonAn! Denk echt dat je bijna je ei hebt, probeer 'm eind vd middag nog eens @Romila, spannend op t wachtbankje... Ik zit nu op 4dpo en ik heb ook ongikrampen en steken in mn eierstok, heb ik volgens mij normaal gesproken niet. Maar kan zijn dat ik er nu meer op let... Wel opvallend: mn temp is sky high! 37,7 vanochtend! (Niet ziek) en net n middagdutje gedaan en 37,6... Weet nog wel bij mn eerste zwangerschap dat mn temp toen ook zo hoog was. Maar goed de truc is nu om 'm hoog te houden uiteraard. Pppffff nog anderhalve week!!
Haha geeft niet hoor! Ja ik ben morge benieuwd of de krampen afnemen..want vind het wel irritant!maar mijn temp ging van 36 naar 36.6!dus ook een flinke stijging! Het wachtbankje is echt erug!! Ik probeer ook niet teveel eraan te denken maar me hoofd staat sinds die positieve ovutesten op :ben ik mss zwanger straks?zal het eitje bevrucht worden?zal het eitje gaan nestelen..Pff word soms beetje gek van mezelf maar ja hier lezen helpt me wel een beetje Dan word het wachten nog lang Mja geduld is een schone zaak! En gewoon an..van mij ging de ovutest in ongeveer een halve dag naar knalpositief!om ook na een halve dag al weer wat minder te zijn! Super benieuwd!!succes!!
@MRCD: Welkom terug!!! Leuke vakantie gehad? Ach, 1keer klussen kan al genoeg zijn hè? @Hartendief: Anders zijn goedje invriezen, kan je jezelf insemineren als hij weg is @Pendelen: Ik weet niet wanneer ik weer ga pendelen. Ik heb nu nog vakantie samen met ml en dl is dus ook thuis. Vind het niet gezellig om me dan af te zonderen om te gaan pendelen. Ik moet komende week weer aan het werk en ik krijg het dan super druk...durf dus geen datum te noemen wanneer ik weer pendelverzoeken ga accepteren.
Ja vorige maand had ik echt een dag onwijs pijn en daarna was het weg, dus denk dat de pijn daarna wel gewoon weg is, tot nod dan toen was het ongikramp haha. Ja ik test straks nogmaals, doe 2x op een dag! zit alleen te denken om het zometeen te doen in plaats van vanavond.
Ja ik testte ook twee keer per DA anders hou je het niet bij..ik deed na me werk,rond uur of zes helemaal enthousiast plassen en wachten op dat te gekke streepje! Ik heb btw ook een lkr opgeblazen buik dus ik begin alweer lkr krampen en opgeblazen buik..pfff lang leve de vrouwelijke cyclus,hihi!
Ik werk onregelmatige diensten dan dag en dan avond dus beetje lastig om op de vaste tijden te testen, afgelopen 2 dagen vrij gehad dat was makkelijk, maar het weekend avonddiensten dus dan test ik denk alleen s'morgens. ben pas half 12 thuis s'avonds dus dat is dan een beetje laat.
Hahahaha! Ik zal het straks eens voorstellen aan hem Of hij moet gewoon raak schieten deze maand Edit: ik las trouwens eerst insmeren.. Ik zag mezelf al liggen, ingesmeerd met zijn goed
nou net getest? en tot me verbazing bijna geen streep meer?? Bekijk bijlage 350938 Edit: even andere foto, deze is van dicht bij.
Ben niet ongesteld meer we hebben gister geklust hihi vanavond werken en morgen avond mn ventje weer verleiden
We gaan gelijk op! Hier vanavond VL verleiden, hij was gisteren nog laat ah werk.. Gaan eerst gezellig hapje eten samen en dan..
ik zou nog even doortesten,had ik ook en ineens knal..terwijl twee dagen ervoor een lichter streepje kwam!of mss iets te veel gedronken??
YES!! Eindelijk een duidelijk donkerdere streep Nog niet super knal, maar weet zeker dat ik morgen een knaltest heb Mijn ei is dus veel later dan ik dacht, op dag 20/21 pas. Fijne avond meiden
Super Yvke! En GwoonAn, nog even doortesten. Ben benieuwd. Overige dames, succes met klussen! Ik ben gelukkig even klaar met klussen hihi. Wachten....
morgen nog 1x klussen en dan zit ik ook op het wachtbankje.. Worden weer 2 hele lange weken, hihi. Iedereen succes die ook al aan het wachten zijn!
Dag dames, Ik doe graag mee als dat mag! Heb mezelf toegevoegd. Na een lange twijfel van vriendlief voor een derde is hij eindelijk zo ver! Gisteren is mn spiraal eruit gegaan! ) Nu NB op mn verjaardag mn NOD! ♥NOD- lijst 1 t/m 15 Oktober 2013 ♥ 1. (5) : Kattevrouw, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje MommyOwl, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Rombely, 32 jaar, ronde 10, 2e kindje Skattie84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. (8) : Yvke86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje vosje2000, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Sadas, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Stina83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoetsnoepje, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje romilda,? jaar, ronde 3 , 1e kindje 3. (3) : Claudia, 25 jaar, ronde 4 (na MA), 1e kindje Seher, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje 4. (6) : Maria87, 26 jaar, ronde 6, 11e maand, 1e kindje, MMM (PCOS) LIV1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje beccy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje silly31, 32 jaar, ronde ?, 1e kindje zoes, 32 jaar, ronde 1, 4e kindje Ananas13, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (2) : Mumm84, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje AngelaV, 23jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (3) : flora01, 24 jaar, ronde 11, ronde 6 MMM, 1e kindje wannabemom24, 27 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar ronde 11, 1e kindje MMM 7. (3) : Mira2014, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Bloempje22, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje 8. (8) : MRCD, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 5, 3e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Fedi, 32 jaar 2e kindje Kris81, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje Blijj, ?, ronde 1, ? kindje GwoonAn, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 83Eef, 30 jaar, ronde 1(na MA), 1e kindje 9. (3) : Lasas, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje wondertjenr2, 25 jaar, ronde 2, 3e kindje mamasmeisje, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 10. (2) : GaiaMama, 21 jaar, ronde 10, 1e kindje Eloveh, 2jaar bezig, 1e kindje 11. (1) : Dreamer - 24 jaar - ronde 6 - 2e kindje 12. (4) : Cathrien, 33 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje Hopelessinlove, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Evira, IUI-D ronde 3, 32 jaar, 1e kindje mamamies, 28 jaar, ronde 29, 2e kind Marytje, 29 jaar, 12e ronde, 5e ronde clomid, 1e kindje 13. (3): Meiske28, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Angelea, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje miich ronde 21, 1e kindje 14. (2): Chubbie, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Wachtend, ronde 1, 2de kind 15. (2): Sammm, 25 jaar, 1ste ronde, 2e kindje vrauwke, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje maanvrouwtje, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos (8) : mamalucy, 24 jaar, ronde 14 mmm, 1e kindje daphnev85, 28 jaar, ronde 7 (3de na MA), 1e kindje Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje liekje84, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje, Aloha, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Lucky, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje Hartendief, 24 jaar ronde 4, 1e kindje Twinny202, 22 jaar, ronde 1, 1e kind Illegaal (1) Lix, 30 jaar, ronde 5, 2e kind, NOD 30/9 Totaal: 66