Dat is een mooie Die had ik vanmorgen ook. Dus we mogen beide goed ons best gaan doen vandaag en morgen
hoi allemaal, ik zit nu ook op het wachtbankje pffff Kleine kans voor ons dat het raak is deze maand,niet al te best geklust op de juiste dagen...maaar miss een langlevende zwemmer die het eitje nog heeft kunnen bereiken Ach we gaan er maar niet van uit,maar blijven het natuurlijk wel hopen! Ik schrijf niet zo heel vaak hier,omdat ik niet echt mee kan kletsen over de ovulatie testen want daar maken wij (nog)geen gebruik van. Ik lees wel alles mee en heb al een aantal mooie ovu testen voorbij zien komen dus hopelijk komt er veel moois uit. Veel succes met klussen,en diegene op het wachtbankje veel strekte en hoop toegewenst in die spannende periode. ik hoop op roze voor iedereen!
Ik doe deze maand ff niks behalve gewoon bijhouden waar ik in mn cyclus zit en het gezellig maken als de tijd er is en als we zin hebben Ben steeds te laat wakker om te tempen en ovu-testen wil ik toch nog niet gebruiken haha
Hoi allemaal, Ik kom ook lekker meekletsen, kom van een andere NOD-topic maar vandaag helaas ongesteld geworden.. Liyana, 26 jaar, 2e ronde na MK, 1e kindje, NOD geen idee! (Wel in oktober en voor de 15e)
Kijk dat zijn goede tips! Ik ben nu in fase aanbeland dat ik 'alles' wel wil uit proberen, thanks! Teunisbloemolie zorgt voor regelmatigere cyclus en tarwekiemolie kan zorgen voor betere innesteling door beter baarmoederslijmvlies. Ik zag een knal positieve ovulatietest voorbij komen, fijn! En veel plezier hee
Dat over beter bmslijmvlies hoorde ik ook dat kinder aspirine goed is daarvoor, gaan de vaatje beter open staan ofzo..? Baat t niet dan schaadt t niet! Yeahhh Yvke! Dat is hem!! Veel klusplezier! GewoonAn: snap dat je dan even wil relaxen en dagje even niet is ook goed voor de zwemmers zeggen ze... @hier: heb echt hele zere boobs, voelt alsof ik weer borstvoeding geef, dit heb ik normaal echt nooit!! Heb ook steeds ongikrampen en steken in eierstokken of denk dat dat mn banden zijn. Heb bloedend tandvlees, ben super moe en heb ook meer afscheiding dan normaal... Ohja en temp is nog steeds sky high! Deze symptomen had ik ook bij mn eerste zwangerschap... Pppfff hoop zo dat ik het goed aanvoel en dan mn lichaam me niet voor de gek houdt... Anders hou ik t op schijnzwanger. Maar goed NOD duurr nog ruim n week, anything can happen... Fijne avond allemaal!
Tnx Flora! Ik hoop het ook! Nee geen fm.. mijn vriend en ik zijn met deze dosering in het wild losgelaten . Ik temp en ovutest wel en deze ronde ga ik op dag 20 bloedprikken. Hoop dat het weer lukt om een eitje te krijgen.. Jij ook al lang bezig zie ik.. hoe is het nu bij jou? Ik kan nu even niet je handtekening zien.. gebruik je ook clomid?
Ik heb 6 rondes clomid gehad, waarvan 4 met goede eisprong. Maar mijn cyclussen waren nog steeds te lang, dus daarom sinds vorige ronde over op spuiten. Dat gaat hartstikke goed, nu 2 keer mooi op tijd een eisprong gehad! Nu dus weer op de wachtbank. Heerlijk dat je geen fm's hoeft! Dat maakt het toch allemaal net wat spontaner
Groene Thee schijnt toch juist goed te zijn voor de vruchtbaarheid Het zit toch ook in die etos zwanger worden pillen?
Hier net thuis van het werken, koppijn en pijn in me buik, was ook erg druk op het werk dus zal daar wel aan liggen! Zo me bedje in en morgen ovu testje ben benieuwd!
LIX van harte gefeliciteerd! Over n paar dagen n test met 2 mooie streepjes lijkt me n mooi verjaardagskadootje!
Hallo Allemaal, Weer even een berichtje van mij: Sorry heb niet meer terug gelezen erg druk gehad en ik sinds gisteren te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb MAAR nu zit ik met een dilemma; het is een 1 jaar contract en ik weet niet wat ik moet doen met zwanger worden.... Ik wil echt niet stoppen met proberen maar is het niet heel erg dat je na een paar maanden aankomt met ik ben zwanger en kunnen ze je dan ontslaan voor je verlof?? Sorry ik weet hier nog niks van en krijg nu allemaal doem scenario's natuurlijk Ik hoop dat iemand wel een antwoord weet of me raad of advies wilt geven. Zo nu ff over ei Ik had gister en vandaag wel lichtjes het gevoel van, maar nog niet zo erg zeg maar. Vorige maand had ik mn ei op cd 13 en dat zou morgen zijn (zondag) dus ik zal het zien aan mn ovutestjes hihi Ik ben er veel minder mee bezig en probeer dat ook vol te houden deze maand dus zal ik PROBEER minder hier te zijn haha Ik houdt jullie op de hoogte !! Voor degene die al op het vervelende wachtbankje zitten succes !! Voor degene die nog op hun ei wachten of hun ei hebben ook veel succes en plezier met klussen En op naar veel ROZE !!!
Oh en LIX : GEFELICITEERD !!! Vond het ook erg fijn om te lezen dat je toch op vakantie bent kunnen gaan en ik hoop dat die rust jullie lekker goed heeft gedaan en het voor jullie deze ronde wel raak is !!
Gefeliciteerd met je baan!! super wat is het voor job?? Wat een zwangerschap aan gaat, ze mogen je inprincipe niet ontslaan omdat je zwanger bent, als jij je werk gewoon goed doet en ook niet te vaak ziek zal melden zal er waarschijnlijk geen enkel probleem zijn tot je verlof, maar na een jaar kunnen ze wel zeggen natuurlijk dat ze niet verder willen mja dat kan ook zonder dat je zwanger bent natuurlijk.
Oh super zon snel antwoord dubbel Dankjewel !!! Dat stelt meteen wat gerust Ik ga als verpleegkundige in een verpleeghuis werken Maar stel ik word pas over 4/5 maand zwanger (hoop eerder natuurlijk ) Dan valt mijn verlof buiten mijn jaar contract hoe gaat dat dan?? Sorry voor mijn vragen
Ohw zorg leuk! Nou werkgevers houden altijd rekening met "jonge" vrouwen die ooit toch kinderen willen / gaan krijgen! dat weten ze als ze je aannemen toch! Ja als het na je jaar contract is kunnen ze hem verlengen of niet! ligt ook aan hoe je, je werk doet of ze tevreden zijn enz, allerlei factoren spelen natuurlijk mee! Maar als ze mensen nodig hebben en jij bent goed ontslaan ze je echt niet omdat je zwanger bent hoor! na je verlof ben je er toch dan gewoon weer!