Hier ook een knaller van een ovutest vandaag..gister geklust,maar kan nu mijn vent niet verleiden...hij heeft ook nog eens de nacht..vrees ervoor...
Ik wil mijn NOD graag veranderen in 1 oktober Mijn ei vroeger gehad dan gedacht... daardoor helaas niet geklust...dus nu maar afwachten tot de volgende ronde begint.. Maar mijn cyclus is wel weer korter... Jeej :-D
Wil graag weten wat jullie hiervan denken: Gister had ik dus n vrij donkere ovutest. En vanochtend had ik ineens veel vruchtbaar slijm. Nog niet eerder zó duidelijk dat eggwhite draderige gehad. (sorry voor de details) Maar vanmiddag was m'n ovutest vreemd genoeg weer echt erg licht. Heel vreemd. Heb ruim 3 uur niks gedronken ervoor, dus dat kan t niet zijn. Net onder de douche ook m'n bmm gecheckt. Erg hoog. En voor t eerst dat ik duidelijk kon voelen dat t veel zachter was en licht geopend. Ook dat heb ik nog nooit zó duidelijk gevoeld! Allemaal nieuwe dingen vandaag. Bizar. En dan die test zo licht. Hoe kan dat toch? Zijn er meer meiden die de positie van hun bmm in de gaten houden?
@Cathrien: Dat is heel normaal hoor! Je hebt duidelijk je LH piek gehad. Als reactie daarop gaat je bmm hoog zitten en wordt hij heel zacht en open. En krijg je veel vruchtbaar slijm. Dit voel/heb ik ook allemaal vlak voordat mijn ei springt. En die ene maand dat ik ovutesten had gebruikt, was mijn LH piek ook alweer voorbij (nauwelijks meer streepje) toen mijn eitje sprong. Je eitje staat dus nu op springen! En hierbij geeft het niet dat je LH piek weer voorbij is, want die zorgt er alleen maar voor dat je lichaam zich klaar maakt om het eitje te laten springen.
Ik sta nog niet op de lijst zag ik! Ryanne1991 22 jaar ronde 6, nod 5 oktober. Gisteren en vandaag geklust. Vanochtend 09:00 nog steeds dikke ovu test en nu om 19:00 is het streepje al aanzienlijk lichter dus mijn piek is geweest! M'n vriend heeft deze week weer veel nachtdiensten maarja voor de zekerheid blijf ik nog wel om de dag doorklieven indien mogelijk.. Wil er geen moetje van maken natuurlijk. Dat gaf alleen maar spanning in de vorige rondes
♥NOD- lijst 1 t/m 15 Oktober 2013 ♥ 1. (7) : Kattevrouw, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje MommyOwl, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Rombely, 32 jaar, ronde 10, 2e kindje Skattie84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje MMMmeisje - 28 jaar - Ronde 52, 1e kindje Mira2014, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 2. (8) : vosje2000, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Sadas, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Stina83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoetsnoepje, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje romilda, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje Mamavanpoppetje, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3. (3) : Claudia, 25 jaar, ronde 4 (na MA), 1e kindje Seher, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje 4. (8) : Yvke86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje Maria87, 26 jaar, ronde 6, 11e maand, 1e kindje, MMM (PCOS) LIV1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje beccy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje silly31, 32 jaar, ronde ?, 1e kindje zoes, 32 jaar, ronde 1, 4e kindje Ananas13, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (3) : Mumm84, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje AngelaV, 23jaar, ronde 1, 2e kindje Ryanne1991 22 jaar ronde 6, 1e kindje 6. (3) : flora01, 24 jaar, ronde 11, ronde 6 MMM, 1e kindje wannabemom24, 27 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar ronde 11, 1e kindje MMM 7. (3) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje syra, 28jaar, 1e ronde, 3e kindje 8. (7) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 5, 3e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Fedi, 32 jaar 2e kindje Kris81, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje Blijj, ?, ronde 1, ? kindje GwoonAn, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 83Eef, 30 jaar, ronde 1(na MA), 1e kindje 9. (3) : Lasas, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje wondertjenr2, 25 jaar, ronde 2, 3e kindje mamasmeisje, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 10. (2) : GaiaMama, 21 jaar, ronde 10, 1e kindje Eloveh, 2jaar bezig, 1e kindje 11. (1) : Dreamer - 24 jaar - ronde 6 - 2e kindje 12. (5) : Cathrien, 33 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje Hopelessinlove, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Evira, IUI-D ronde 3, 32 jaar, 1e kindje mamamies, 28 jaar, ronde 29, 2e kind Marytje, 29 jaar, 12e ronde, 5e ronde clomid, 1e kindje 13. (3): Meiske28, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Angelea, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje miich ronde 21, 1e kindje 14. (3): Chubbie, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Wachtend, ronde 1, 2de kind Fie82, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje 15. (3): Sammm, 25 jaar, 1ste ronde, 2e kindje vrauwke, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje maanvrouwtje, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos (8) : mamalucy, 24 jaar, ronde 14 mmm, 1e kindje daphnev85, 28 jaar, ronde 7 (3de na MA), 1e kindje Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje liekje84, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje, Aloha, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Lucky, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje Hartendief, 24 jaar ronde 4, 1e kindje Twinny202, 22 jaar, ronde 1, 1e kind Illegaal (1) Lix, 31 jaar, ronde 5, 2e kind, NOD 30/9 Totaal: 71 ♥zwanger♥(0), ongesteld (0),MMM (7),negatieve test (0),twijfeltest (0),cyclus van slag(0),vlindertje, niets doorgegeven
Super spannend. Ik heb ook wel meteen n de eisprong last van mijn borsten alleen vind ze dit keer wel extreem. Ik voel ook vanalles in mijn buik vandaag. Maar soms denk ik gewoon je wilt gewoon van alles voelen. Boven alles ik vind het retespannend en voor mijn gevoel gaan de dagen zo langzaam! Ik ben van plan 10 dpo te testen hoop natuurlijk dat ik het langer vol hou maar weinig kans😁
Gisteren gebeurde er iets wat ik niet verwacht had. Mijn vriend vroeg uit zichzelf naar mijn cyclus. En hij zei dat hij om de dag wilde klussen om de kansen zo optimaal te maken. Terwijl ik zoiets heb van, als we zin hebben doen we het, geen vast schema. Maar gezien zijn enthousiasme ga ik er toch in mee denk ik. Alleen wat ik wel lastig vind is nu mijn cyclus berekenen. Want de 3 pilloze cyclussen werden steeds een beetje korter (42-36-33...) Dus als ik van de laatste uit ga ben ik wel bang mijn ei te missen, dan hoef ik pas volgend weekend fanatiek te worden volgens de berekeningen. Maar stel dat hij nu weer wat korter is bijvoorbeeld 28 dagen dan is mijn ei-sprong natuurlijk ook eerder. Dus we zijn dit weekend begonnen(mijn vriend kon niet wachten). Gisteren was het voor het eerst voor het echie na mijn laatste ongi(dat was t/m afgelopen woensdag). Gisteren was cd 11. Neem aan dat ik dan wel (ruim) op tijd ben toch? Merk dat ik het super spannend vind hoor, pffff...
Aahhh yvke! Wat balen zeg dat hij geen zin had! Hoop echt dat de zwemmers van vrijdag je ei gaan vinden Flora: ik weet er verder ook niet veel van hoor maar n goede vriendin en mijn nicht zit in de MMM en die hebben zich daarin verdiept en zij zeiden dit afzonderlijk van elkaar... Over etos pillen, i don't know... Ik slik pillen van Solgar (één vd beste supplementen die er zijn want is uit de natuur gewonnen) die heten: Prenatal Nutrients. Mijn man slikt ook van Solgar de potency pills, voor goed zaad! Of t echt werkt, weet niet zeker, vorige zwangerschap was 2e poging raak en ik zit nu in ronde 1... Mijn schoonzus was anderhalf jaar bezig om zwanger te raken, lukte maar niet, toen die potency pillen aan haar man gegeven en 2 maanden later raak (heeft 2 maanden nodig ook) dussss ik zeg iedereen aan de solgar!! Whaha
Meiske waarom probeer je geen ovulatietesten (van zwanger en kids zijn goed en goedkoop) dan heb je zekerheid Succes!!
omdat ik dat niet wil al dat getest... heb daar niet zo'n zin in. Het is pas de eerste ronde dat we het echt gaan proberen, heb afgelopen 3 rondes mijn lichaam leren kennen op basis van mijn afscheiding. Ik wil het eerst gewoon zo proberen een aantal maanden. En als dat niet zo werkt dan misschien eens kijken of ik testen gaan aanschaffen
Ik ben ook niet van die testen hoor. Lees alleen maar dat meiden hier er vaak niks van snappen. Overigens bij mijn laatste zwangerschap als ik terug rekende vanaf mijn uitgerkende datum zou de bevruchting op dag 8 van mijn cyclus geweest moeten zijn (bij een cyclus van 32 dagen en op dag 7 nog bloedverlies...). Dus ik denk dat die 14 dagen voor de start van de menstruatie niet zo strikt is (bij mij dus niet).
@Cathrien: Misschien heb je een heel korte LH piek, dan heb je dus je echt posi test net gemist. Maar je ei springt 24-48 u na de start van je piek, dus nog ff aan de bak!!!
Hey meiden! Hier vanavond tijdens werk, veel slijm verloren dus denk dat ik me lh piek gemist heb? Ovutest waren op dus kon net niet testen en vanmorgen was ie nog niet knal, morgen komen ze weer binnen denk dus dan nog eens kijken!
Ey bedankt voor je uitgebreide reactie en je felicitatie Ik ga als verpleegkundige in een verpleeghuis werken Dat is wel heel fijn bij jou zeg!! Maar ik heb er niks over gezegd en ze hebben me ook niks gevraagd dus we zien wel Heb toch al wat speurwerk gedaan, ze mogen idd niet verlengen maar dan heb ik wel nog gewoon recht op mn uitkering, en dat is wel heel fijn om te weten dat heb je tenminste geen stress dan. (zelfs als je al ww uitkering krijgt wordt die omgezet naar zwangerschapsverlof en erna weer terug) Ik ga gewoon heel erg mijn best doen zodat ze me niet eens meer kwijt willen haha en anders heb ik door de uitkering tijd om gewoon weer opnieuw te solliciteren he En ik spreek pas over iets wat over een jaar pas is dus hoe en wat tegen die tijd is zien we dan wel ben alweer stuk geruster hihi en hoop dat het lekker snel raak is Ik hoop dat het bij jou ook raak is en idd een super leuk verlaat cadeau he Heb je een fijne dag gehad?? Ik heb vandaag niet mijn eisprong gehad Vorige maand wel op CD 13 maja we testen gewoon nog even door, hoop dat mn vriend dan wel nog thuis is en niet weer naar buitenland moet maar gewoon morgen weer klussen hihi Wat wel heel raar is en me nu al meer dan 1 week opvalt is dat is best vaak misselijk ben en veel moe terwijl ik nu juist meer rust heb gehad.... Ik was even aant twijfelen of ik misschien toch zwanger kon zijn omdat ik ook maar 3 dagen echt ongi ben geweest en normaal 4/5..... Maar kan gewoon niet want heb negatieve test gehad en de ovutesten zijn ook niet positief maja wel vreemd he Hoop echt op veel roze !! Veel klusplezier en succes met de wachtende !!
Goede morgen dames, Tis veel te vroeg na een korte nacht.. We hadden vanaf Donderdag een logé.. Tantetje van hubby logeerde hier (19 jaar) Dan is het altijd erg gezellig.. Ze is net de deur uitgegaan omdat ze een afspraak heeft anders zou ze gister gaan maar het ligt toch op dezelfde route.. Nu zit ik weer alleen met me diertjes.. Ik heb niks terug gelezen van dit lange weekend sorry daarvoor.. Ik wil wel even melden dat ik nog steeds niks weet en dat ik zo de ha ga bellen (mits iemand op neemt straks) Ik had wel weer 3 dagen roze met afvegen, was wel iets meer dan de vorige keer maar te weinig en te licht van kleur om het als ongi te zien... 2x roze met afvegen en dan beide een paar daagjes kan dat ook een innesteling of iets zijn?? Ik had gister ook getest, weer een mega licht streepje te zien.. Helaas kon ik er geen foto van maken, misschien vandaag als ik er even wat water bij doe... Zover ik nu met me moeie oogjes zie ziet het er nog hetzelfde uit als gister binnen de afleestijd.. dus dan maakt het ook niet uit dat ik een foto maak (als het tenminste lukt) Afgelopen woensdag had ik mogen bellen voor een bloedtest maar toen begon dat roze met afvegen dus ik d8 dat zal me ongi wel zijn, dus ik wilde nog afwachten.. Maar vandaag nog steeds niks dus dan maar wel ff bellen... Hm ik merk dat ik veel dubbelop tik, tis ook erg vroeg hahaha We hebben wel gelijk afgesproken met t tantetje van me hubby dat ze in de kerstvakantie 2 weekjes blijft logeren, dan gaan we ook surprise doen met vrienden in België en ze blijft dan ook met kerst en oud en nieuw... Dit doen we standaard elk jaar...
De symptomen komen en gaan... Momenteel alleen gerommel in me buik en veel plassen... Veel plassen kan ook door het weer komen..
Tussen 14:00 en 15:00 uur moet ik even terug bellen naar de ha en dan krijg ik te horen of er een formulier klaar ligt om bloed te prikken.. Ik ben benieuwd.