@naliey Naah lekker dom zeg! Goed dat je op je strepen blijft staan hoor! Sommige mensen en vooral doktoren hebben denk geen benul hoe dit voor een vrouw is! En die assistente zegt dat ze er niet uit komt? wat is dat nou voor een vaag antwoord naar jou, hoe maak je mensen onzeker bah! nou sterkte voor de aankomende langggggge uren dat je weer moet wachten! wat een gez**k zeg! @Hier hopen dat me ovu testen vandaag binnen komen! Denk dat me eisprong wel al geweest is maar wil even bevestiging! Eergisteren waren ze op lekker slim! kan af en toe niet tellen haha.
Naliey, wat spannend meid.. en vervelend dat er zo raar gedan wordt over de uitslag.. k vermoedt mn eisprong een dezer dagen dus maar hopen dat vriendlief wat zin heeft om t gezellig te maken deze week.. Drukke week voor m dus dan al een kleinere kans haha!
Help wie wil zich even bemoeien met mijn cyclus? Na het stoppen met de pil ben ik de 14e ongesteld geworden ongeveer 6 dagen nu verlies ik vandaag weer (oud) bloed beetje bruinig moet ik mn cyclus opnieuw gaan tellen of gewoon doortellen?
Ik zou via ovulatietesten en temperaturen je cyclus bij houden. Maar het best dat je een paar dagen later nog wat oud bloed verliest hoor.
Ik denk dat je lichaam aan het 'ontpillen' is. Ik zou dit niet als je menstruatie zien en dus gewoon doortellen.
Dat houd ik ook zeker in me achterhoofd aangezien ik dat ook vaker heb gehoord. De stiefoma van manlief heeft hetzelfde gehad met de test maar dat kwam door een bbz. Om 4 uur moet ik even bellen. Om 2 uur had ik een afspraak en wilde ik daarna bellen maar ik was pas na 3 uur thuis dus moet ik wachten tot 4 uur. Ik zit echt me vingers op te vreten van de spanning. De stiefoma van manlief vroeg of ik wat voelde dus ik alles verteld en toen vertelde ze haar verhaal. Dus er is een beetje hoop voor ons.
:'( niks noppes nada...waarde was 1.2 En daar komt ze dan geen wijs uit... De testen die licht posi aangeven voor niks. Allemaal onnodige hoop en onzekerheid. Ik ben nu echt van slag. Ik snap het gewoon niet meer.
Hoi dames wat een geklets! Over een week zijn de eerste testers al! Spannend.. hier een vraagje deze maand geen ovu testen gehaald. Nu vermoed ik gezien het vruchtbaarslijm en de krampjes dat mijn ei vandaag of morgen al komt. Nu is het zo dat ik volgende week donderdag onder algehele narcose moet voor een operatie. Nu weet ik eerlijk gezegd niet wat ik moet doen. Het toch proberen of gewoon een maandje wachten? Mijn vriend zegt we gaan er gewoon voor en zien het wel. Wat denken jullie??
Balen zeg! Misschien dat er wel wat is geweest maar toch mis gegaan is? Dat kan je lichte posi testen verklaren of ze hebben gereageerd op je eisprong?.
He meid wat balen. Ik had goede hoop voor je.. Snap je teleurstelling en verdriet..En hoe nu verder? Gaan ze je ongesteldheid opwekken of iets? Weten ze hoe het komt dat je ineens zo'n lange cyclus hebt? Knuffel Ryanne
Vrijdag heb ik een gesprek met me ha. Dan kan ik vragen voor een echo om te kijken of er iets aan de hand is.
O he meis..was niet het nieuws dat we wilden horen he!!hopelijk kan je ha iets voor je doen vrijdag..