NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Maria87, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Net roze afscheiding gehad bij het afvegen. En vandaag ook bekende krampjes gevoeld. Ik herken het allemaal als de "week-aanloop" naar m'n ongesteldheid... Baal echt ff... :(

2. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    @MommyOwl, wat vervelend! Ik hoop voor je dat het lukt.

@Ryanne1991, Dat klinkt lekkerrrrr, jammie.

@Hier, ik heb nu al drie dagen achter elkaar een posi ovutest. Ik snap het nier meer... De 23e had ik een knaller, maar gisteren en vandaag was hij ook positief. Hebben jullie dat wel eens gehad?

Attached Files:

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ga aan de goulash ! :cool:

Is het niet misschien een late innesteling?

4. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Laten we het hopen... Maar ik denk het eigenlijk niet :( Ik had 2/3dpo al vreemde krampen en steken, die hebben tot 8dpo min of meer aangehouden. De laatste 2 dagen voel ik niks onbekends meer. En nu dan juist heel bekende krampjes... Ook voelde ik mij 2-8dpo best zwanger, maar sinds gisteren niet meer...

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
  6. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

Aug 11, 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel dames, ff een vraagje... Meiden die klachten hebben van misselijkheid na NOD maar negatief testen... Kan dat? Ik dacht dat je misselijk werd van hoge en snelle stijging van hcg hormoon?

7. Sammm

Sammm Lid

Aug 13, 2011
    48
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hee meiden!

Ik heb helaas niet zo gek veel tijd om mee te schrijven, maar lees wel lekker mee met jullie verhalen hoor :)

Hier nog geen posi ovulatietest helaas, heb even snel die van testjezelf.nu gehaald en nu bestel ik even die van Z&K.

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

May 20, 2013
    704
    0
    0
    Zoals beloofd, hier alsnog de foto van mijn ovutest van vanmiddag. En nog eentje van de test die ik later vanmiddag nog gedaan heb.
    Die van vanmiddag was dus overduidelijk dé knaltest; duidelijk donkerder dan de controlestreep. De test van einde middag was alweer iets lichter.
    Voor de zekerheid test ik morgen ook nog een keertje, maar ik denk dat dit mijn piek is/was.
    Dat wordt gezellig vanavond.... :D

9. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    GaiaMama... Nooit gehad zoveel dagen achter elkaar... Mijn schoonzus wel, maar bleek dat ze zwanger was (ovutesten reageren daar ook op)

10. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hey Cathrien! Ja idd vandaag je knaller dus vandaag en morgen effe er tegen aan ;)

11. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hij komt vast snel!! Even volhouden :D

12. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Catrien idd een knaller van een test..ga het maar snel gezellig maken

13. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    In een vorig topic heb ik ook de lijst bijgehouden. Wat ik deed:
    Het bericht met lijst Quoten, dan de [ quote ] aan begin en eind weghalen, bewerken en klaar...

Je test kan idd ineens van bijna wit naar knal gaan...dat verschilt per vrouw en soms zelfs per cyclus.

14. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

Jun 26, 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Hier ook weinig tijd om mee te kletsen maar lezen doe ik wel hoor! :D

Had gister een posi ovutest en vanmiddag enorme steken gehad dus denk dat dat mijn eisprong was. Nu heb ik vandaag ook nog getest en toen was hij alweer lichter als gister. Is dat normaal? Ik had de dagen ervoor ook niet echt een aanloop naar een donker wordende test. Pff onzekere rotdingen ook.

Mijn NOD is dus 3 dagen verschoven naar 9-10 maar je hoeft het niet perse aan te passen hoor!

15. Liv1985

Liv1985 Actief lid

Jul 9, 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Hoi plaatsgenoot :) inderdaad onzekere rotdingen! Sommige mensen schrijven ook dat die testen met een smiley fijner werken, maar zijn wel duurder..
    In principe knalt ie en komt je eisprong eraan, kan denk ik wel dat ie nu lichter wordt... Of misschien getest op ander tijdstip of meer gedronken?
    Ik zou even klussen als ik jou was!

16. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    @skattie84, ik had inderdaad ook zoiets gehoord, maar ik vraag me af of je dat al zo vroeg kunt testen. Ik test morgen ook maar weer en dan zien we wel weer.

17. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zou je zwanger kunnen zijn?? Ik heb dat ook gehoord als je meerdere dagen positieve ovu testen hebt!

Ik zie mooie lijstjes zeg! Nu hopen dat we over een dag of 12 allemaal tweede streepjes showen!!

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Ik had ook 4 dagen achter elkaar positieve ovutesten achter elkaar, ze waren wel ietsie lichter..ben gewoon gestopt met testen. Ik wordt er toch niet wijzer van! En de tijd zal het leren!

19. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Sterkte voor iedereen wat al evt ongesteld is geworden.

Voor mensen aan de klus/wachtbankje; spannend he!
    Had nog een ovutestje liggen en de was gisteren knalpositief, maar had m eigenlijk niet nodig want voel dat het op 'knappen' staat, zal vandaag ook wel springen.
    Heb alleen pijn aan beide eierstokken... dit beangstigt me wel hoor, hoop dat er echt maar 1 eitje springt haha.:$
    Ik mag vanaf nu ook op het wachtbankje;)

20. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wil mijzelf geen valse hoop geven maar voor m'n eisprong was mijn temperatuur 36,5/36,6, sinds eisprong 36,8 en vandaag 36,9. Hoop dat het blijft stijgen. Slik nog steeds elke dag tarwekiemolie en vitamines met foliumzuur. Ik wou dat ik even een weekje door kon spoelen.. Ik ben slecht in wachten;)

Share This Page