NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Geeft toch niks joh dat gevoel kennen we hier allemaal, Ik in ieder geval wel.
    Dikke digi knuffel!

Wij konden het uiteindelijk niet laten om toch te klussen die maand. Was nog raak ook! En vanaf dat moment maakte het me helemaal niks meer uit dat het toch december was geworden. Helaas wel een vmk geworden.

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Tamara balen zeg van je negatieve testen! Wie weet ben je te vroeg geweest, ik hoop het voor je!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    dikke knuffel LIX! kan het me goed voorstellen hoor!!:)

Nog geen vroege testers?:) Zijn er mensen die morgen gaan testen?

4. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou, eens kijken of mijn ovutesten vandaag zullen knallen! Hebben het vanmorgen gezellig gemaakt met elkaar! Gisteren liep de test heel iets op, dus hoop vandaag op een knaller! Dan morgen hopelijk ei.. Moet wel, anders ben ik illegaal en ik vind dat we een leuk clubje hebben.. Leven veel met elkaar mee..

Zijn er al testers dit weekend? Ben zo benieuwd.
    Ben erg druk dit weekend, dus zal niet heel actief mee schrijven..

Als ik een knaller heb zal ik het wel even komen melden natuurlijk.

Geniet van het mooie weer dames! Fijn weekend, succes op t wachtbankje, succes met ei zoeken, succes met testen. Ik ben voor roze!

Liefs

5. Hartendief

Is dit m? Willen jullie even meekijken?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      3
  6. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Vanochtend zwangerschapstest gedaan, maar helaas:

Negatieve test

Ik zit nu op 12dpo. Sinds 9dpo bruinverlies en heel bekende krampjes. Ik voel me ook totaal niet zwanger (meer), weet gewoon zeker dat ik dinsdag ongesteld ga worden, alle lichamelijke kwaaltjes wijzen erop :(

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Lix knuffel meis...
    En denk idd dat het een knaller is hartendief..

8. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    @Hartendief: Ja hoor, dat is 'm! De knaller, overduidelijk!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @hartendief: Knal! Aan de klus!

@mommy: witte testen zijn gewoon ronduit k*t!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja hoor BAM dat is je knallerrrrr... :D

@Hier, sinds gisteren doen me boobs zo zeer! :x

Iemand nog iets leuks op de planning voor vandaag?
    Ben lekker weekendje vrij, heerlijk als het even tegen zit moet ik me beste vriendin even harsen haha maar ook wel weer even gezellig bij kletsen!
    Voor de rest niet veel doen even uitrusten ! drukke week gehad.

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Wij gaan zo even naar een kinderboerderij en speeltuintje..

12. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 oktober NOD maar heb nog geen enkel verschijnsel voel me nog steeds hetzelfde:( hopen dat er de komende dagen wat veranderd:)

13. Hartendief

Vanmorgen al geklust, dus morgen weer!
    Hoop dat ik mijn ei kan voelen, blijf in ieder geval door testen.
    Als ik m'n ie gevoeld heb weet ik ook eindelijk mijn NOD!

14. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja hartendief je knaller!!
    Ik heb al 3 dagen extreem zere opgezwollen boobs.. Maarja kan ook door de progesteron komen na de eisprong.. Temp is nog steeds 36,9

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mommyowl, balen zeg..hier ook negatieve testen. Worden we dinsdag samen ongie denk ik :(

Lix, balen he, Onze kindjes schelen niet zo veel. Had ook graag in juni bevallen, alles visite lekker in de tuin. Leuke kinderverjaardag in de zomer later. Al snel naar buiten met de kleine, er ligt tenminste geen sneeuw hihi..maar ja! Wie weet volgende ronde meer succes!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Idd, in verlof niet zo aan huis gekluisterd door kou, wij hebben vanaf eind sept tot eind november 15 (!) verjaardagen waaronder ikzelf, ml, dochter, svader, szus en beste vriendin. Nichtje is 1 dag na x jarig...

Heb altijd in najaar al last van depressie en vorige keer na bevalling ook nog een postpartumdepressie gehad (wel te verklaren gezien alles wat er was gebeurd, maar toch). Zou graag nu wat vroeger in het jaar bevallen in de hoop dat de zon me goed doet...

Ik ben bang dat ik weer hetzelfde als vorige maand krijg, bloeden lijkt weer gestopt. Vorige maand heeft het 4 dgn geduurd voordat het doorzetten, eerst helder rood, dan weer niets, dan weer rood, weer niets en toen 2 dgn af en toe bruin verlies en uiteindelijk de echte ongi...

Gezien mn temp heb ik geen hoop meer deze maand. Ik hoop dat mn LF deze ronde nog wat langer wordt, maar dan wel zonder elke keer de spotting...

17. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Hey meiden.. zouden jullie de lijst willen oppakken? Ik voel me nog steeds niet fit (al 3 weken aan het kwakkelen) en loop nu om de haveklap naar de wc (blaasontsteking) Gaat lekker dus! NOT..
    Mijn hele lijf lijkt me alles te geven in 1 keer.. ik was voorheen nooit ziek, en de laatste weken krijg ik volgens mij alles over me heen wat maar kan.. dus ik neem even een stapje terug..

Alle meiden hier heeeeeel veel geluk deze ronde.. hopelijk veel roze! Ik blijf wel beetje meelezen hier en daar hoor..

Oops verkeerde nod hahaha.. sollyyyy :p

18. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Hallo Allemaal,

Ik wil er ook graag bij.. mijn NOD is 5 oktober ben 23 jaar 1e kindje ronde 3

Even een vraag iemand ervaring met veel hoofdpijn na de eisprong? heb dit namelijk nooit..

Groetjes Veratjuhh

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Hmm nog geen idee waar ik aan toe ben. . Normaal voel ik mn eisprong wel (heel duidelijk en pijnlijk) nu nog niet gehad alleen dat ik dacht oh nu begint t maar toen was het alweer voorbij haha wacht nog maar even af en vrolijk verder klussen. . Heb vanmorgen nog geklust heeeel vervelend ;)

Oktober komt er bijna aan vind t spannend voor iedereen

20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Misschien heb je m snachts gehad twinny? Ik voel m ook altijd erg goed, en gisteravond voelde ik t ook. Spannend nu he?
    Wat kan 2 weken wachten dan lang duren he? Hoe snel gaat iedereen testen? Bij mn zoon had ik nod op dag 27 en toen positief getest. Ei was ws op dag 15, dus 12 dpo gok ik.

Deel Deze Pagina