NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @lovare; geduld? Wat is dat? Haha! Heb vanmorgen al stiekem n testje gedaan, kon de testdrang niet meer aan haha.. Natuurlijk hartstikke negatief! Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik denk dat morgen ook negatief gaat zijn..

2. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hier moet ik mij bij aansluiten...
    Wat is geduld dan voor iets? Ik ken dat niet. Echt nog nooit van gehoord :):):)

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @catelijn en ananas: LOL :p

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb ook enorme testdrang :D maar weet gewoon dat het geen zin heeft.
    Zit nu op 7 dpo. Sinds 2 dagen lage rugpijn en geregeld steekjes in de onderbuik....

5. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

#805 Roxy1985, 29 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2013
    Ik wil ook graag meedoen NOD 13/10
    Deze maand begonnen met ovulatie testen en mijn ei gespot:D.

Roxy1985, 28jr, ronde 4, 1e kindje

6. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    Mijn NOD is op 6 (of7) okt
    Ik had mn eitje ook duidelijk in beeld met ovulatietesten, maar ben bang dat het niet is gelukt :( Ik merk namelijk helemaal niks aan mn lichaam. Heb ook haast geen afscheiding, schijnt ook geen goed signaal te zijn..
    Ik heb vanmiddag net gehoord dat weer een bevriend stel van ons in verwachting is. Heel mooi voor hun natuurlijk, maar zij willen ook zo graag!!!

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal...ik beken ook...getest maar natuuuurlijk veels te vroeg..die trstdrang he!!
    Gister gehoord dat mijn vriendin 6 weekjes zwanger is....zou dus wel erg leuk zijn moest het deze ronde raak zijn ..heb er wel een goed gevoel over..

8. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    hoi meiden,

ik kom me hier afmelden helaas gisteravond ongi geworden...
    op naar ronde 3.

iedereen heeel veeel succes!

9. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

Jammer.. knuffel

10. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het normaal dat ik nog steeds niets voel of geen enkel verschijnsel heb?????? 3 oktober is mijn NOD normaal hoor ik al ongie krampen te hebben maar dat heb ik ook niet:)

Jeetje wachten is echt stom:(

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @zoetsnoepje. Wat naar! Succes in de volgende ronde

@Seher, ik merkte bij mijn eerste zwangerschap echt helemaal niks. De reden dat ik toen ging testen was omdat ik niet ongesteld werd

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @lientje skattie en mmmmeisje gefeliciteerd!

@gwoonAn dat is compleet normaal zo'n verloop, je test is nu positief dusseh klussen!

@hartendief ach je hebt geklust dat telt haha hoe doet er niet toe ;)

@thijs1 spannend.. wellicht inderdaad net iets te vroeg getest of zoals je aangeeft een iets langere cyclus dit keer. Ben benieuwd hoe het verloopt voor jou as dagen.

@mamalucy ik zou je allerlaatste positieve ovu test aanhouden en dan een marge van 48 uur erna. dus vandaag of morgen ei voor je berekeningen, temp je? want daarmee zou je kunnen zien of het vandaag of morgen zal zijn.

@madeliefje nou spannend! zal leuk zijn als je man gelijk heeft

@catelijntje kan beide kanten op met die kwaaltjes meid, stommmmm wachten!

@ananas dat kan zeker! spannend!!

@liv haha dus je wacht met testen tot na nod ? :p

@lovare oooo nu krijg ik ook zin in pizza! Ik had boerenkool gemaakt, hopeloos mislukt door de haast.

@yvke die laatste dagen zijn het zwaarst, gauw slapen dan is het weer een dagje verder!

@roxy welkom!

@kirsty dat zegt echt helemaal niets, je lijf en geest kunnen je goed voor de gek houden en heen en weer slingeren tussen hoop en vrees ;) het blijft confronterend om zwangerschappen om je heen te zien, heeft niets met misgunnen te maken, maar met het verwezenlijke van eigen dromen. iedere vrouw herkent zich wel in die gevoelens en dat is echt niet vreemd.

@beccy haha lekker irrationeel met zijn allen met dat vroege testen, ach ik kan er zelf ook wat van soms hoor. Ergens is het natuurlijk ook wel erg leuk om even te testen bedoel je bent niet elk levensjaar bezig met zwangerworden toch!

@zoetsnoepje he jammer! succes volgende ronde

@seher ja dat is normaal , helaas, alles kan! vrouwenlichamen grom!

hier.. ik mag op nod 10 oktober ( sta nu op datumloos nog)

13. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik had ook helemaal niets van klachten... En kijk nu :D... Ik was deze morgen echt verrast! Meeste klachten beginnen pas na je NOD hoor...

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pffff...na 2 druppels helderrood gister niets meer verloren, ineens pijnlijk ( . )( . )
    Maar net weer (na harde ontlasting) druppels helder rood verloren...
    Ik reken nog steeds nergens op.

Aan de ene kant wil ik dat het nu gewoon doorzet, aan de andere kant wil ik dat het nog even wacht zodat mn LF langer is...(uiteraard ben ik het liefst gewoon zwanger, maar daar reken ik echt niet op gezien bloedverlies en temperatuur)

15. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL

Wauuww gefeliciteeerd!! Het afwachten van de NOD is echt vreselijk!!!
    İk heb af en toe echt eeel kort steekjes in mijn linker borst sinds een week.. Maar ben de laatste tijd erg druk en helaas veel stress davht komt daar misschien door?? Nog vier dagen ..!

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    @aloha: tempen doe ik niet. Uit echo's is gebleken dat mijn eitjes ongeveer 12u na een positieve ovulatietest springen en dat ik een lf fase van 15 dagen heb. Net nog even een testje gedaan en die lijkt wel wat lichter als die van vanochtend dus morgen nog even afwachten.

En weet niet meer wie het was die het zei maar we klussen idd vrolijk door :)

bedankt voor jullie reacties!

17. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Weet iemand hier antwoord op.. Ik sta normaal om 06:40 op voor mijn werk en dan temp ik altijd. In het weekend word ik automatisch even wakker rond die tijd. Mijn temp liep na m'n eisprong op van 36,5 naar 37,0 gisteren. Vandaag begin ik een keer eerder dus ik stond 06:00 op en toen temperatuurde ik 36,9. Kan het zijn dat als je vroeger temperatuurt dat het dan ook lager is? Zat om 06:40 al in de trein dus kon daar moeilijk gaan tempen;)
    Hoop dat m'n temperatuur niet gaat afnemen :(

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @aloha, aw, ja boerenkool vind ik ook echt heerlijk hoor, maar niet als het mislukt... wel raar om jou weer te zien in een nodlijst. Hoe gaat het met jou?

@lix, wat vervelend... Zeker een korte lf is vervelend.Ik duim dat hij iets langer mag worden

pfff ik heb al voor een paar dagen weer keelpijn.... Ik heb eerder dit jaar mijn keelamandelen laten knippen en ik hoopte echt dat het daarmee over zou zijn. Maar blijkbaar niet dus. Het lijkt wel net alsof het dit maal mijn tongamandelen zijn..

19. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Lientje gefeliciteerd!!

Zo maar even verder teruglezen, het hele weekend ben ik van hot naar her gevlogen! Supergezellig maar wel druk :).

@hier: gisteravond hebben we het even gezellig gemaakt op bed. Kreeg ik direct erna krampen in mijn baarmoeder en had ik bloedverlies. Ik zit nu op 12 dpo...:(
    Herkent iemand dit?

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ryanne: over zo'n minimaal verschil zou ik me niet druk maken. kan die het tijdstip komen, maar kleine fluctuaties zijn ook normaal...

mpo: mss zit je ongi eraan te komen, of ben je gewoon zwanger. als je zwanger bent is je bmm beter doorbloed en kan je door het vrijen een wondje krijgen...

kan iemand mijn nod op 2 oktober zetten? (ben ik niet meer illegaal :))....ik verwacht vandaag, morgen of overmorgen nod....weet het niet zo goed door m'n vage cyclus....

Deel Deze Pagina