@gewoonan, let op dat je niet alles tijdens een zwangerschap kan drinken. Zeker met een vruchtje kunnen sommige keeldrankjes onherstelbare schade veroorzaken, tenminste dat is mij toen verteld.
Helaas ik mag op rood! Nod 4 okt....maar in ieder geval cyclus op gang na stoppen met de pil. Dus vol goede moed naar de volgende ronde! Voor degenen die positief getest hebben: gefeliciteerd!!! De rest succes nog....
Even jullie kennis er op los laten. Sinds gisteravond laat, voelt het alsof ik ongi ben/wordt. Krampjes en licht druk op hoogte baarmoeder, zeurende onder rug. Ik weet dat de blaas daar ook in de buurt zit, maar ik heb zo vaak blaasontstekingen gehad dat ik goed weet hoe dat voelt. Maar ongi worden lijkt me sterk, dat is nog veel te vroeg. Zit nu op cyclus dag 23. Ik gok dat mij ei-sprong dit weekend was, gezien het waterige vochtverlies zaterdag en zondag. Vanaf maandag nog maar weinig tot geen afscheiding verloren. Wat zou dit kunnen zijn? Toch ei-sprong later? Innesteling lijkt me ook wat vroeg... nou ja, wat vervelend dat ik iets voel maar het niet kan verklaren
Een negatieve test is zo'n verschrikkelijke domper! Sterkte! Bij mij nog steeds wat ongipijn en af en toe een drupje bruinig bloed. ik hoop zo dat ik niet gewoon ongesteld word!!
@meiske, ik zou gewoon even afwachten tot je kunt testen. Als je eisprong dit weekend was zou het wel een beetje vroeg zijn voor zulke sterke symptomen maar het is niet onmogelijk. Sommige vrouwen reageren gewoon heftiger. @zoes, niet leuk! Maar wel fijn om te weten dat je cyclus functioneert. Succes in de volgende ronde
Me vriend heeft keelspray voor me gehaald de schat! homeopathisch en mag ook gebruikt worden bij een evt zwangerschap. Hopelijk neemt de pijn wat af kan echt niet eten en drinken. Morgen ook te werk dus moet wel opknappen!
he meiden heb even jullie hulp nodig ik snap namelijk mijn cyclus echt totaal niet . Wie kan er hier goed rekennen 1e dag cyclus: 10 september ei sprong (waars): 20 september (heb getempt en had migraine) enorme krampen 2 dgn: 28/29 september gemiddelde cyclus: 30 dagen Nu snap ik het niet omdat je LF (de periode na je ei) max 18 dagen kan zijn .. dus ik kom er niet meer uit wanneer mijn nod is en wanneer ik kan testen
@liza je zou nu een cyclus hebben van 24 dagen dan als je een normale LF aanhoud? Heb je echt altijd zo vroeg in je cyclus je eisprong? Kan je misschien je templijst posten? Ik hoop dat je met 10 sept de eerste dag van je menstruatie bedoeld? 10 sept -> 20 september = 10 dagen + 14 dgn LF = 24 dagencyclus. NOD 4 okt 10dgn + 18LF = 28 dagencyclus NOD 8 okt even snel gerekend Persoonlijk gezien zou ik wachten tot 8 oktober met testen dan weet je zeker dat je je langste cyclus hebt gehad. Scheelt weggegooid geld
he meiden even een update hoe ik me voel. Was in de ochtend misselijk maar heb nu alleen wat rug pijn, dacht gisterenavond ongi te worden had wel krampen soort ongikrampen maar dan in mindere mate en ging weer weg na een paar uurtjes en nu nergens meer last van. voor mij nog 3 dagen wachten als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen denk ik. meiden die op rood zijn balen zeg. Hoop vandaag op roze testen want er mag wel roze bij.
dankje lovara, ik heb die lijst momenteel niet in de buurt maar heb altijd zn enorme hoofdpijn als ik mn ei heb en erna heb ik telkens hoger als 37 getempt. En ik heb altijd inderdaad best vroeg me ei sprong rond 10 a 13 dagen na me 1e dag van mn menstruatie. Maar altijd minimaal 30 dagen cyclus . is toch vreemd snap er nu niks meer van maakt me zo onzeker. xx
Net keek ik weer op m'n test van vanochtend en weet dat de afleestijd 5 min is.. Maar projecteer ik nu een streepje of zien jullie hem ook?
En ik mag weer op ROOD op naar ronde 9. Volgende week woensdag afspraak bij de gyn, hopelijk wil ze het een en ander even checken. Gewoon voor mijn gemoedsrust.
Oh kom er net achter dat ik nu verhuis naar een andere groep. Jammer.... Wel fijn dat ik deze maand nog een keer mag. Succes allemaal ladies!
Hallo Dames, Wij zijn bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon van 9. We zitten inmiddels al in ronde 3. Wil graag mijn NOD 8 Oktober toevoegen aan het lijstje. Verder heb ik last van een gevoelige onderbuik die opgezet is al geruime 1 week. Lichte opkomende hoofdpijnen die komen en gaan. Branderige ogen. Veel naar het toilette. Voor de dames die al op roze staan gefeliciteerd. En de rode GRrrrr succes voor volgende ronde. Groetjes Kitty
Ik mag op ROZE!!! Binnen 5 minuten deze 'knaller'!! *Letterlijk en figuurlijk...had t niet verwacht deze ronde dus hij knalt er nogal in