Ik heb er niet zo opgelet omdat ik t niet had verwacht. Maar als ik er aan terugdenk... - trek in chocolade - ander gevoel - borrelende darmen - veel plassen - heel duizelig soms Dat was t wel. Duizeligheid is over. De rest niet.
Jeej weer roze erbij, gefeliciteerd! Dames op rood balen. Succes de volgende ronde. Hier een mooie hoge temp en stabiel. We wachten gewoon verder af.
Yeeh weer iemand op roze: proficiat! Helaas ook een aantal op rood Hier staat mijn nod op voor 12 okt. Heb nornaal ook altijd een cyclus van 28 dagen. Nu viel me op dat ik last heb wit slijmverlies (sorry voor details!), wil dit zeggen dat ik nu pas mijn eisprong heb en opnieuw aan de klus moet? En dus ook mijn nod verschuift??
Yeej mum gefeliciteerd!! Gelukkig weer een roze erbij en wat veel rood alweer Gaan er morgen nog meiden testen? Hier op DPO 7 nog een week man wat duurt dat nog lang... Fijne avond meiden!
Gefeliciteerd!! De symptomen die jij beschrijft, zoals duizelig eb ander gevoel, heb ik deze ronde ook!! Mijn onderbuik is ook echt enormmmm voor mijn doen... Zou het dan nu toch weer raak zijn?? Durf er nog niet in te geloven... Pas van het weekend testen als ik nog niet ongesteld ben. Succes dames!!!
Hoi meiden, @Mumm Gefeliciteerd! Flinke streep al. @Hier Alweer een onwijs drukke dag gehad op werk! Had net een klodder wit-gele afscheiding in mijn ondergoed, schrok ervan! Zaterdag is NOD, dus nog even drie dagen wachten. Enkel is al bijna over (nog wat blauw, beetje dik en met sommige bewegingen wat pijnlijk).
@mpo: hihi alakazam! @mrcd, jou al een tijdje niet gehoord jammer je in een nodforum te zien. Zullen we afspreken dat we er na deze ronde het komende jaar niet meer in een lijst gaan staan?
Nou wat een hoop sombere berichten ineens! Sluit ik me maar bij aan.... Bij mij lijkt de ongi ook te komen Het gekke is dat ik afgelopen vrijdag een knaller van een ovu test had! Kan ik dan nu al ongesteld worden? Ik las net ergens op inet dat als korter dan 10 dgn na je eisprong ongi word het lastig zwanger te raken is omdat je eitje dan niet kan nestelen? Is dat waar? Want je wordt toch pas ongi als er geen eitje nesteld in de baarmoederwand en niet eerder? Wie oh wie heeft hier een antwoord op
Niet zo negatief liv. vrijdag is 5 dagen geleden dus het kan ook een innesteling zijn. Die voelt vergelijkbaar met je ongi
Hmm nu ook steken in mijn onderbuik naast het witte slijm.. Hoop dat het een innesteling is want klussen zit er niet in vanavond!
Ik had op 5dpo ook echt een ongi gevoel en mn onderrug zeurde toen ook ontzettend! Stiekem hoop ik nog steeds dat dat een innesteling was....