Verdorie...knuf! Vandaag ook mijn d-day! Ik voel nog niks....bruinverlies is ook gestopt. Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik ongesteld ga worden vandaag...
Spannend Yvke! Wie weet heeft het langer nodig gehad om in te nestelen en test je wat later positief? Ik duim voor je
Hopen datie bij jou niet doorkomt... İk durf niet naar de wc ben bang datie er dan aankt heb nu weer helemaal geen last van kramp maar ben wel erg misselijk... Pff wat een zenuwen
Ja ik begrijp je zenuwen volkomen. Probeer even wat te gaan doen, tenminste, dat werkt bij mij altijd wel
Gefeliciteerd voor de meiden op roze! T begon heel goed, maar inmiddels komt er steeds meer rood bij. Écht balen voor jullie op rood. Heel veel succes in de volgende ronde. @hier: ik schrijf niet veel maar lees wel alles. Ik zit momenteel ziek thuis. Sinds gister n antibiotica kuur (niet schadelijk bij evt zwangerschap) gekregen voor m'n blaasontsteking. En sinds gisteravond ook nog n griep er bovenop denk ik. Keelpijn, hoofdpijn, misselijk, diarree... Al kunnen dat ook bijwerkingen zijn van de antibiotica.. Maar waar t ook door komt, echt kl*te dit. Ik vraag me echt af of n eitje wel kan innestelen als je je zo ziek voelt.....
Goedemorgen allemaal! Moest heel wat pagina's terug lezen, middagje en avondje niet online geweest en kwam veel rood tegen, balen zeg! Dat is niet de bedoeling.. Was gisteren erg druk, dus kon de lijst even niet bijhouden (volgens mij was Yvke ook druk), dus dames bedankt die dat eventjes spontaan gedaan hebben! @Cathrien: beterschap! @Yvke: spannend! @Lix: Balen zeg @mpo: spannende dag dus! Hou ons op de hoogte, zal voor je duimen (doe ik overigens voor iedereen). @hier: Mijn temp is sinds gisteren 37 en vanmorgen 37.1.. Hopelijk is dat goed! Normaal rond de 36.7/8 Dinsdag was mijn temp nog 36.8, maar voor mijn gevoel was mijn eisprong maandag, nu twijfel ik dus (aan mijn temp. te zien). Had gisteren het gevoel ongesteld te moeten worden, maar ik kan nog helemaal niets voelen 1 a 2 dagen na eisprong, dus misschien had dat er nog mee te maken?! Hoe gaat het met de rest op het wachtbankje?
@liv, meestal kan ik met honger niet slapen, want als ik honger krijg dan wordt ik misselijk.. Maar gelukkig deze avond niet @angela: ohdat is wel slecht nieuws... Wat kunnen ze eraan doen?
@cathtrien: beterschap. En je kans heb je nog dus wacht gewoon lekker af. @mpo: niet leuk... Sterkte! @hartendief dat klinkt goed laten we hopen dat je gelijk hebt. Ok ik wil graag een zoekactie opzetten naar mijn stem. Ze is vrouwelijk en mezzo in hoogte. Ze was al wat eigenwijs de afgelopen week maar ze is nu echt weg... Help me Voor de rest is mn temp naar 36.6 gezakt ... Kwil nie ongi gaan worden
Hoi meiden! Hier gisteren me brommer opgehaald! helemaal happy ! voelde me gisteren opzich ook weer beter worden, me keelpijn is sowieso minder maar vannacht had ik hoge koorts! zoo koud en van die griep prikkels door me lichaam! Nu net wakker en het gaat wel, moet straks werken en kan me helaas niet ziek melden, nja kan wel maar doe het niet want het is een avonddienst en die regelen we zomaar niet 1,2,3 op korte termijn dus besloten gewoon te gaan werken. Nu hoef ik niet te fietsen dat scheelt, lekker met de brommer!
Oke, ik heb echt overal gekeken.. onder het bed, bezemkast, bloempotten.. helaas niets gevonden! Wanneer is je NOD? Aangezien je temp is gezakt @ GwoonAn: oeh broem broem! Fietsen is wel gezond he? @mpo: Ik hoop dat het bij het bruinverlies is gebleven!
Jaa zeker gezond maar ik heb nu echt jaren gefietst en heb een maand geleden me rijbewijs gehaald, maar kan nog geen auto kopen dus dan maar een brommer en zeker de weg naar me werk duurt 25 a 30 min met fietsen en er staat altijd tegen wind dus is een broem broem wel lekker nu! En ook omdat het nu sneller donker is en die weg niet zo lekker verlicht is, is een brommer ook wel lekker ben ik sneller thuis.
Goede morgen dames, Wat balen om te horen dat er al veel dames weer op rood staan. En natuurlijk gefeliciteerd voor de roze dames. Ik moet nog even geduld hebben.Verder nog steeds dezelfde symtomen. Keeping the faith.
ik heb nu 2 dagen elke avond een soort ongi pijn maar niet zo hevig als normaal maar geen bloed, nu kom ik weer uit bed en heb ik weer alleen last van me onderrug. heb nu ook verstopte darmen denk ik moeilijk gaat het naar de wc. Ik weet niet of dat dit er allemaal bij hoort word onzeker door de ongi pijn ookal is het niet zo erg als normaal. Had verwacht dat ik vanochtend wel me ongi ging krijgen maar helemaal niks alleen pijn in me onderrug. Als ik in de avond last heb van dat ongigevoel straalt het ook uit naar mijn liezen en boven benen. Ik weet niet meer wat ik moet denken. nog 2 dagen dan moet me ongi komen. Meiden op rood sterkte.
veel mensen op rood, balen zeg! de lijst begon zo mooi roze! ik heb geen idee wanneer mijn ei nu is geweest. ergens tussen dag 16 en dag 19 in ieder geval, sinds eergisteren zijn mijn ovulatietesten echt overduidelijk lichter dus zit wel op het wachtbankje 10 oktober naar de gyn. voor intake iui. dus daar tellen we eerst nog naar af. ik mag dus weer terug op datumloos