@LIX neeee dikke knuffel!!en duim dat je zwanger wordt in ronde 6!!!! Hier totaal geen symptomen....ML was gisteren jarig, maar hoop voor hem dat tie nog een kadootje krijgt!! Hij blijft zeggen dat zn gevoel denkt dat ik zwanger ben. Dit is de eerste ronde waarbij hij het zelf zo nadrukkelijk zelf zegt...dus dat maakt deze ronde wel specialer, maja, voor de rest... Zijn er nog testers vandaag?
Jammer al zoveel op rood, ik heb wel steed steekjes in mijn onderbuik ben benieuwd! en zie mijn pendel afwachten
Ik heb hetzelfde dan jou, ook nog steeds steekjes etc. Vooral als ik druk bezig ben geweest, flink gepoetst etc dan voel ik die steekjes behoorlijk En ik heb ook 3 pendels voor Oktober
Mijn NOD is vandaag. Na BBZ in juli heb ik een heel mooi verjaardagscadeau gekregen. Op mijn verjaardag deze test!!
Schiet mij maar lek!! En ik maar denken dat ik het gehad had en op het wachtbankje mocht haha! nja vanaaf na het werk maar even me man verleiden! Bekijk bijlage 352939
Gefeliciteerd!! Dit is je mooiste verjaardags kado. Geniet er lekker van. Hier nog op het wacht bankje tot 8 oktober wel symtomen. xxx
Hallo Allemaal, Voor de gene bij wie het roze is geworden gefeliciteerd..! Super zeg nu lekker gaan genieten. Mijn NOD is 5 oktober heb even wat vraagjes.. Even bij het begin beginnen. Mijn spiraal is verwijderd eind maart voordat ik ongesteld werd was ik 3 maanden eind juni had ik mijn eerste eisprong ( waarvan ik zelf wist). ik heb een cyclus van 31 dagen. deze keer was mijn eisprong zaterdag 21 september.. De woensdag erop kreeg ik erge last van hoofdpijn ( dit heb ik nooit meer..) ik dacht dit komt vast door wat meer werken ofzo.. maar nu is er sinds vorige week donderdag ook lage rugpijn bij gekomen... Ik ben bekend met rugklachten maar heb eigenlijk nooit last van lage rugpijn. Komen de klachten bij iemand bekend voor..? Of ben ik de enige met deze klachten.. Groetjes Vera