NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Maria87, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meiske28

meiske28 Actief lid

Oct 22, 2011
    247
    0
    0
    @mommyowl. Dan gaan we het samen ervaren deze ronde! Ik ben al wel vanaf mei van de pil af en gisteren is mijn 3de menstruatie begonnen. cyclussen van 42, 36, 33.... Na deze ongi week, gaan we voor het eerst echt aan het klussen. Erg benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik zwanger ben en of ik uberhaupt zwanger kan worden, want dat is ook niet vanzelfsprekend, zoals vaak te lezen is op zp.
    Jij ook je eerste ronde, moet je nog ontpillen of iets in die trent?
    Succes igg!!!

2. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Dat is goed

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    Ik wil ook graag op de lijst

Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Naliey, wat erg voor jullie. Kan je niet voor een andere verzekering gaan? Of inderdaad beter een andere gyn. Want dit lijkt nergens op, jullie kennen het probleem, weten de oplossing alleen de gyn wil niet... Om moedeloos van te worden! Sterkte meid en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

5. daphnev85

dpo is days past ovulation, dus na je eisprong en voor je menstruatie. Jij zit nu dus op CD10 (cyclusdag). Het zou wel kunnen dat je al een positieve test hebt hoor. Was de teststreep donkerder dan de controlestreep?

6. daphnev85

ik zou ook graag op de lijst willen... Alleen weet ik niet goed mijn NOD. Mijn cyclussen worden alleen maar langer na de MA in juni. Ik zal het gemiddelde nemen en maar hopen dat deze cyclus nu minder lang duurt.

daphnev85, 28 jaar, 7de ronde (3de na MA), 1ste kindje

En kom op dames ik wil hier veel ROZE zien!!! inclusief mezelf!!! :p

7. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    Dank je, we zijn ermee bezig met mijn reumatoloog dus ben benieuwd.

8. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Spannend he, zo de eerste keer er écht voor gaan? :D Is toch wel een bijzondere tijd, wanneer je voor het allereerst voor een kindje gaat.
    Ik ben al sinds feb 2012 van de pil af, maar heb nog wel sep-dec 2012 een Mirena gehad. Maar sinds mei is mijn cyclus weer regelmatig en heb ik elke keer een mooie eisprong. Jij ook heel veel succes, en alle andere dames hier natuurlijk ook heel veel succes!

9. meiske28

meiske28 Actief lid

Oct 22, 2011
    247
    0
    0
    Zeker spannend! Ik ben er al jaren aan toe, maar mijn vent had wat langer de tijd nodig. Maar de spanning is er, soms bevliegt het me en komen er gedachtes: ben ik er echt wel aan toe? Maar die gedachtes zijn vaak maar 1 seconde aanwezig als ik dat naast mijn emoties en sterke wens legt van afgelopen jaren.

Maar goed, ik (we) gaan niet alles op alles zetten om zo snel mogelijk zwanger te worden. Geen seksschema, of verplicht seksen om de dag. Geen ovulatie testen e.d. we gaan gewoon van elkaar genieten en we zien wel. Wel heb ik afgelopen maanden mijn afscheiding in de gaten gehouden en op deze manier mijn cyclus een beetje te leren kennen. Op basis hiervan kan het best zijn dat ik hem een keer wel het bed in trek;)
    Als het over een jaar nog niet raak is moet ik mogelijk wel andere keuzes maken daarin. Ik ga in december trouwen en daarna een huwelijksreis van 2 maanden, dus het geeft niet als het pas volgend jaar wordt dat het raak is. Maar dat neemt niet weg dat het wel leuk is dat het snel zou lukken

10. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ♥NOD- lijst 1 t/m 15 Oktober 2013 ♥

1. (5) :
    Kattevrouw, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje
    Mamsie86, 26 jaar, 2e ronde na MA, 2e kindje
    MommyOwl, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Rombely, 32 jaar, ronde 10, 2e kindje
    83Eef, 30 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje

2. (5) :
    Yvke86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    vosje2000, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Sadas, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Stina83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje

3. (2) :
    Claudia, 25 jaar, 4e ronde na ma, 1e kindje
    Seher, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje

4. (5) :
    Maria87, 26 jaar, 1e kindje, 11e maand, 6e ronde, MMM (PCOS)
    LIV1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    beccy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    silly31, 32 jaar, ronde ?, 1e kindje
    zoes, 32 jaar, ronde 1, 4de kindje

5. (2) :
    Mumm84, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje

AngelaV, 23jaar, ronde 1, 2e kindje

6. (3) :

flora01, 24 jaar, 11e ronde, 6e ronde MMM, 1e kindje
    wannabemom24, 27 jaar, 2e ronde na MA, 2e kindje
    wondertjeinmaak ronde 11, 1e kindje 25 jaar MMM

7. (3) :
    Mira2014, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Bloempje22, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje

8. (3) :
    MRCD, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje

Madeliefje1987, 26 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Krysjuh, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje

9. (2) :
    Lasas, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje
    wondertjenr2, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje

10. (1) :
    GaiaMama, 21 jaar, ronde 10, 1e kindje

11. (1) :
    Dreamer - 24 jaar - ronde 6 - 2e kindje

12. (1) :
    Cathrien, 33 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje

13. (1):
    Meiske28, 28jaar, ronde 1, 1e kindje

14. (0):

15. (0):

Datumloos (3) :
    mamalucy, 24 jaar, 14e ronde mmm, 1e kindje
    daphnev85, 28 jaar, 7de ronde (3de na MA), 1e kindje
    Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje

Totaal: 38

♥zwanger♥(0), ongesteld (0),MMM (4),negatieve test (0),twijfeltest (0),cyclus van slag(0),vlindertje, niets doorgegeven

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb de lijst weer bijgewerkt.
    DaphneV en Lisje, wanneer is jullie nod?
    Heb jullie nu bij datumloos gezet.

Hier vandaag weer de hele dag werken en daarna weekend :)

12. daphnev85

Bedankt Yvke,

Laat me maar datumloos staan, ik krijg kop noch staart aan mijn cyclus. Bedankt voor de lijst aan te passen.

Ik heb nu net een ovulatietest gedaan omdat ik gedurende 3 dagen al steekjes heb, en die is zo goed als positief maar toch geen knaller! Het is nog veel te vroeg, ik zie het al aankomen, dit zal weer een rare cyclus worden... :(

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Wordt al een lange lijst. Hopelijk een mooie roze!

14. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Ik ben er ook al jaaaaaren aan toe. Maar we wilde eerst gaan samenwonen en onze studie afmaken enzo voordat we zouden gaan proberen. Vriend vond het allemaal erg eng, maar ik heb hem uiteindelijk toch over de streep weten te trekken ;) Nu vind hij het alleen maar leuk en spannend. Toch hebben we allebei nog wel onze momentjes van "Zijn we er écht wel aan toe? Kunnen we dit wel?". Ik denk dat iedereen dat wel heeft, hoe groot je kinderwens ook is. Zodra je er echt voor gaat, begin je toch soms even te twijfelen. Om daarna gewoon weer helemaal ervoor te gaan, want je wilt het zo graag :D

Ik ken mijn cyclussen nu ook erg goed, dus ik weet precies wanneer mijn eisprong is. Erg handig met vrijen. We wilde niet teveel eraan denken en gewoon kijken hoe het ging, maar nu dat mijn eisprong eraan komt merken we allebei dat we dit toch niet kunnen. Dus we hebben gewoon wel nog steeds lol met elkaar, maar zorgen wel dat we de komende dagen goed vrijen ;)

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Heel herkenbaar hoor, zelfs bij een 3e;) Dan af en toe nog meer twijfels zelfs haha. Maar de wens is te groot, we willen het zo graag!

16. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi, ik zou ook graag op de lijst willen vandaag helaas ongesteld geworden dus mijn volgende Nod is op 10 oktober! Weer wachtend op de eisprong..

Eloveh, 2jaar bezig, 1e kindje, NOD 10 oktober

17. angelea

angelea Actief lid

Dec 20, 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil ook graag weer op de lijst. Helaas vandaag op NOD ongesteld geworden. Half oktober ben ik ook jarig en ik vraag niet veel, alleen maar een positieve test

Angelea, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje, NOD 13 oktober

18. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Hier hebben we de twijfel soms ook wel hoor ;) De wens is gewoon veel groter dus we gaan er nog steeds helemaal voor!

19. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    Ik heb nog steeds met afvegen steeds een klein beetje roze...
    Is echt niet veel en ook niet donker..

Normaal als ik ongi word, begint het met een kleine beetje roze met afvegen, diezelfde dag nog wordt het al iets meer, en meestal de volgende dag is het dan doorgebroken..
    Nu al iets van 4 dagen ofzo licht roze...En steeds echt een heeeeeel klein beetje..
    Mss toch me eisprong later dan verwacht en nu innesteling??

20. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Grappig en fijn om te horen dat er meer dames zijn die toch nog (zelfs bij een volgende kindje) soms twijfels hebben :D Gelukkig gaan die twijfels inderdaad weer snel weg door de grote kinderwens. Maar toch wel opvallend dat iedereen het wel heel erg spannend vind :cool:

Share This Page