NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames!

Mijn NOD mag verplaatst worden naar 11 oktober... ei op dag 35 ipv 30... maar in ieder geval wel een ei! :-D

2. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hoi allemaal,

Even snel op m'n mobiel een berichtje tikken.. Zo is het alleen lastig om persoonlijk te reageren op iedereen. Probeer in het weekend altijd zo veel mogelijk mijn pc uit te houden!

De roze testen blijven een beetje achter :( balen zeg!
    Het rood gaat vrij hard.. Grrr! Dat is geen afspraak!! ;) haha
    Knuffel voor alle rood gekleurde dames!

@mira: wat fijn dat je in ieder geval een ei hebt! Je hebt wel een lange cyclus zeg.. Kijk even bij Ryanne, zij slikt nu tarwekiemolie? (Weet het even niet meer zeker) om haar cyclus te verkorten en het werkt. Misschien bij jou ook?

@yvke: wat een onzekerheid! Snap dat je het liefste een positieve test in je handen wilt houden, maar mocht dat niet zo zijn, dan maar ongesteld worden. Dan kun je door naar de volgende ronde.

@wannabemom: wat fijn dat je de lijst bijhoudt! Zal vanavond mss toch wel even de pc aanzetten om ook weer eens wat te doen!

@hier: gisteren een heerlijk me dagje gehad. Erg blij met mijn nieuwe haartjes (herfst kleurtje er in!).
    Vanmorgen was mijn temp. 37,2 wat goed nieuws is.
    Had ook heel erg veel afscheiding, is dat normaal op 4/5 dpo?

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
  4. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Een voorzichtige proficiat meid! ;) Hoop dat het een flinke knaller wordt!

5. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik ken dat gevoel Yvke. Ik was ook meteen in ronde 1 zwanger en na n mooi kloppend hartje gezien te hebben ging t toen toch nog mis. Uiteraard heeeeel erg verdrietig.
    En elke ronde dat t nu niet lukt lijkt alsof t erg lang duurt. Terwijl we op zich nog maar net bezig zijn, zeker in vergelijking met anderen. Maarja, ik heb t zwanger zijn 'geproefd' en dat maakt dat t nu allemaal zo lang lijkt te duren. :(

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Aloha, volgens mij issie echt al wel posi meis!
    Voorzicht gefeliciteerd alvast!

Ik ben bang dat mijn NOD later gaat worden.. Heb geloof ik pas woensdag of donderdag mijn ei gehad :(

7. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
  8. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik mag op rood alle anderen heel veel succes en ik hoop jullie niet terug te zien in de volgende NOD forums ;) xx Ryanne

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Wauw Aloha op 8dpo al! Alvast gefeliciteerd!!

10. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    @ aloha: Die is hartstikke positief! Gefeliciteerd!
    Weet je zeker dat je pas op 8 dpo zit? *ach, maakt ook totaal nit uit, jij bent zwanger!!!!*

@hartendief: grappig dat je daarover begint. Had er hier idd al iets over gelezen en dacht vanochtend juist, als ie weer zo lang is moet ik er maar eens onderzoek naar doen.
    Helpt dat spul ook om je LF te verlengen?

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
  12. Fendi

Fendi Lid

3 jun 2013
    86
    0
    0
    Bussum
    @Aloha wow! Gefeliciteerd!

Denk dat ik ongi ga worden... Had net n tampon erin gedaan en er zat veel eiwit afscheiding op met n minidruppel bloed 😩 kan wel janken...

DUS IK KAN OOK OP ROOD!

Succes iedereen! :)

13. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Aloha wat grappig! Ik heb nog nooit een positieve test gezien, maar deze ziet er toch wel positief uit! :) gefeliciteerd!
    Geweldig lijkt me dat, ik test ook wel eens als ik denk ach zal wel niet... Wat een verassing als het dan wel zo is!

14. Sadas

Sadas Niet meer actief

En we zijn nog steeds niet ongesteld.... Zucht...

Aloha, gefeliciteerd!

15. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

16. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede Middag iedereen,

Voor de dames op roze Congratzzz
    En de dames op Rood Grrrr dikke knuf

Een vraagje ik zit een beetje in de onzekerheid wat betreft mijn menstruatiecyclus. Ik tel van de eerste drupje of veegje roze/bruin of rood. Nou heb ik gehoord dat je pas moet tellen vanaf de dag dat er echt rood door komt. Weet iemand wanneer je nou kan gaan tellen? Omdat de een zegt dit en de ander dat.

Alvast bedankt.

17. Shanneke

Shanneke Lid

4 okt 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kitty ik tel eigenlijk ook vanaf het moment dat ik echt rood zie. Mijn huisarts en gyne zeggen dit ook. :)

18. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Gefeliciteerd alle zwangeren!
    Sterkte voor iedereen op rood!

Pffff waarom ben ik toch steeds zo eigenwijs en nieuwsgierig.:(
    Net weer een testje gedaan en vl en ik zien beiden iets. Maar echt zoooo minimaal dat het me aan het twijfelen maakt. Of het een beginnend streepje gaat worden of een schaduw/indroogstreepje is.
    En we wachten maar weer in spanning af. Zal het me lukken om niet te testen tot min. maandag ;)

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Aloha; wauw, gefeliciteerd!

@wondertje; spannend!!

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Heb ook helemaal niet het gevoel dat het elk moment kan komen.. Zo frusterend! Twijfel of ik morgenvroeg ga testen, of dat ik het nog f vol hou.. Gister nog negatief getest, dus verwacht gewoon m'n menstruatie.. Maar toch is er nog ergens n sprankeltje hoop haha.. Frusterend dit!! Bah!

20. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Aloha, gefeliciteerd. Nu wil ik ook morgen testen... Ik zie hem ook duidelijk die streep en misschien heb je wel een snelle innesteling gehad.

Deel Deze Pagina