NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik heb op 4 dpo een dip gehad dus ik ga uit van een vroege innesteling. Eisprong ben ik echt 99% zeker van. donderdag op vrijdag snachts dus in principe ben ik nu 8,5 dpo.. ben echt nog steeds flabbergasted!

overigens snap ik dat iedereen testdrang krijgt, maar ik wil wel even meegeven dat het echt vrijwel nooit zo vroeg zooo duidelijk is.. ik loop hier al wat jaartjes mee en heb echt heeeeel veel testen versleten, en ook vaak positief getest, maar never nooit zo vroeg als dit. Dus als iemand eerder gaat testen aan de hand van mijn verhaal, bedenk je alstjeblieft dat een negatief resultaat echt nog positief kan worden met de dagen erna.. niet teveel verdrietig worden van een witte test met dit termijn :)

2. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

1 mei 2013
    322
    241
    43
    Vrouw
    Ik kon me vandaag niet inhouden, maar test was negatief.....
    Het is nog maar 10dpo maar toch. Balen!

3. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Jammer, maar ook nog wel erg vroeg, dus wie weet...!!!

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik ben aant twijfelen om morgenvroeg te testen.
    Zit dan op 13 of 14 dpo.
    Ik had op zaterdagmorgen echt een knal ovu test. Dus op zondag of maandag eisprong gehad.
    Ik had gistermiddag een omo witte test.
    Wat zouden jullie doen?
    Hier nog steeds veel witte afscheiding en zo nu en dan steekjes in onderbuik...
    Verder zit ik op cyclus dag 35 en normaal maar 31.
    Maar weet niet of ik overtijd ben omdat ik normaal geen ovutesten deed en dus niet weet of ik een korte lf heb of dat mijn ei nu later was :(

5. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Lastig hè dat wachten!! Ik zal zelf denk ik tot dag 15 wachten..

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    hele dunne romige afscheiding.

@mira, eindelijk een ei :). Lekker op het wachtbankje gaan zitten

@hartendief, dus jouw haar is ook weer up to date ;). 4/5 dpo heb ik altijd best veel afscheiding.

@ryanne, balen... Succes in de volgende ronde

@Fendi, dat was niet de afspraak. Jij zou ook op roze gaan.

@kitty, ik tel net als de online programma's vanaf echt rood.

Ik ben erg huiverig voor morgen. Meestal zakt mijn temp al 2 dagen vantevoren.. Nu ineens niet.. Maar door mijn werk heb ik wel weer dat zeurderige gevoel links. Absoluut niet fijn

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik twijfel ook! Maar weet eigenlijk toch al dat ie bij mij negatief is.. Gistermiddag ook negatief getest.. Ik zou minstens wachten tot maandag, maar heb nog 1 test liggen en die kijkt me zo aan! Heel irritant!

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik heb er nog 11 liggen hihi dus ik test morgenochtend eens met ochtendurine. Test van vanmiddag is nu best goed zichtbaar nu hij opgedroogd is en duidelijk (heeeeeeel) lichtroze. Ben benieuwd!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    foto wondertjenr2!

Ik heb geen andere afscheiding dan normaal in mn cyclus. of paar dagen na ei droog en dat creamy of direct na ei creamy. Had nu pas sinds gisteren weer creamy dus eerder wat later.
    Ik ben erg moe, maar heb ook zware week achter de rug emotioneel gezien dus weet het daaraan. Verder wakker liggen snachts, maar weet ik ook aan diezelfde reden. ( had ik bij alle zwangerschappen trouwens, levendige dromen en weinig slaap).

sinds vandaag heb ik veel geborrel en geschuif in mijn buik, gister voelde ik plopjes bij het naar de wc gaan whaha. maar ik denk dat ik dat nu opmerk omdat ik er nu oplet. Mijn borsten doen aan de zijkant steeds iets meer pijn, heb ik ook altijd dus zegt ook niets, maar net iets anders dan normaal, tepels branden.

O en droge ogen ( heb lenzen) ik krijg altijd dag van ei en dag voor ongi en tijdens ongi hele drogen ogen. en nu heb ik dat ook, vorige zwangerschap 1e trimester veel de bril op gehad om die reden.

10. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Aloha: Hij is niet goed zichtbaar op foto.:( In het echt (vinden wij zelf) wel. Hopelijk is hij morgen of maandag beter zichtbaar!! En dan show ik het ook. Kan nog alle kanten op....;)

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!! Meiden die ongi zijn geworden, balen!:( succes in de volgende ronde!

12. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik krijg ineens enorme testdrang! :)
    Ik zou aan de ene kant willen wachten tot nod. Maar ik hoor nu sinds gister die uiterst gevoelige z&k testen roepen in de la. :D
    Morgenochtend n testje proberen.. of toch nog ff wachten..?
    De vorige keer testte ik ook op 10dpo al positief. Dat zou morgen zijn.
    Ik zit zo te twijfelen... zal ik wel zal ik niet... Whaaaaa... ;)

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik hoor toevallig van een vriendin, aan wie ik vroeg of je in haar mamagroepje zat gezien je december kindje of ze je kende haha en die zei dat ze licht iets zag ;) ik ben heeeel benieuwd!! Mag ook via pb hoor ;)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Chatrien ik testte vorige zwangerschap 11 dpo veeeel lichter positief dan de streepjes van vandaag.

15. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hihi ze zegt het me net ja! Weet niet of je ook whatsapp hebt? Anders mag ze de foto wel door appen ;)
    Maar ja.. zoals normaal... in het echt is ie nu wel zichtbaar. Foto kreeg ik m echt niet goed erop.:)

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    uiterraaaad app ik met haar ;) ik zal der ff een berichtje doen!

17. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik heb even een vraagje,

nu ik net even naar de wc ging zat er op me wc papietje roze veeg verder bij het plasje zelf niks, normaal heb ik dat nooit maar kan het betekenen dat me ongi onderweg is of misschien dat ik zwanger ben of kan het allebei? ik ben 1 dag overtijd.

sorry voor de vraag maar heb dit nog nooit meegemaakt en weet niet wat ik er van moet denken ik heb ook geen pijn wat ik normaal heb als ik ongi moet worden.

18. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb haar net nog een foto gestuurd;) Heb m ook op de pc gezet maar dan zie ik m zelf amper, via de telefoon iets beter. Pff zo stom dat je het niet kan overbrengen zoals ie in werkelijkheid uitziet!

19. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Zet m toch maar hier neer. Zullen er genoeg zijn die m niet zijn, maar misschien sommige wel:)

20. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @blijj
    Dat kan allebei volgens mij hoor, heb je nog geen test gedaan?

@wondertje
    Ik zie heel licht iets, maar durf niet met zekerheid te zeggen. Jij ziet het in het echt beter :) spannend!

Deel Deze Pagina