nee ik heb nog geen test gedaan wil graag zoizo nog een paar dagen wachten maar vond dit wat vreemd heb ik nog nooit gezien bij mezelf dan.
dan wacht ik gewoon nog ff lekker af, ik heb niet zo erge testdrang wat ik van mezelf ook niet verwacht had. maar heb met me vriend afgesproken om pas volgende week te gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. het is pas de eerste ronde dat we bezig zijn dus zal wel nihil zijn dat ik nu al zwanger ben lijkt ons. maar bedankt meiden voor het antwoord was gewoon ff benieuwd.
helaas zie ik niks maar ik ben ook geen tuurder hihihi, Ik hoop dat het streepje met de volgende test donkerder is.
Ben blij dat ik dus niet 'gek' ben. Ga morgenochtend weer testen hihi. En op de tel zie je ze indd veeel beter dan hier
Ik ben geen tuurder, maar zie echt een heeeel licht streepje. Spannend! Over 2 dagen istie vast donkerder!
Ik vind de 2e week vaak lastig...en nu helemaal ik heb 3 dagen een positieve ovulatie test gehad op maandag, dinsdag en woensdag dus ik weet ook niet goed vanaf wanneer ik nu moet tellen, wat zouden jullie doen???
@jvs12: Dat is indd moeilijk. Zou van de laatste uitgaan en daar 24 uur bij optellen en dat als dag van eisprong aanhouden. Beter wat later je nod dan te vroeg zijn en mss onnodig teleurgesteld zijn toch? Vervelend he dat wachtbankje!
Natuurlijk vanochtend weer een testje gedaan. En weer hetzelfde streepje. Had stiekem gehoopt op een iets duidelijkere maar hcg verdubbelt maar om de 48 u toch? Had bij de andere zwangerschappen ook smiddags een beter resultaat dan sochtens, wie weet nu weer. Ben toch wel bang hoor, dat het uiteindelijk toch niets is en ik ongi word. Maar ja eigen schuld... moet ik maar niet te vroeg testen.