Wondertje gefeliciteerd! Hier gister het eerste bruim gespot. Nu verder afwachten. Vandaag mijn nod. Verwacht dat het straks wel doorzet. Meiden op rood balen en succes de volgende ronde.
Vanochtend op 10dpo een testje gedaan, de uiterst gevoelige dipstick van z&k. Wit. Dus ik liet t aan vl zien en zei "wit, kijk maar". Dus hij zegt "jammer.... maar... volgens mij zie ik wel wat". Dus wij rennen richting beter licht. En verdomd, met goed turen zag ik nou ook heeeeeeeeel vaag iets. Maar t was al na de 10min dat je mag aflezen. Dus ik pers nog wat druppels eruit en doe n kv 2v5 test. In eerste instantie weer wit na de 5 minuten dat ik moest wachten. Maar toen na 7 minuten... lijken we toch erg érg érg vaag n 2e streepje te zien. Maar misschien verzinnen we t hoor. Als je er gewoon naar keek was ie wit. Maar toen ik de test 10 minuten later wilde weggooien, kon ik zonder turen n 2e streepje zien!! Gewoon duidelijk! Ik krijg t streepje zelfs zonder moeite op de foto!! Maar dus wel écht pas ruim na de afleestijd! Wat moet ik hier nou van denken??
Mijne wordt ook pas duidelijker na afleestijd. Maar als het roze is kan het echt geen indroger zijn hoor. Zie m na afleestijd ook duidelijk van een afstand. Spannend!
Als het roze is dan is het gewoon een goede streep hoor! Gewoon over paar dagen nog een testje dan zal hij er vast sneller staan!
Whaaaaaaaa, zo spannend! Zou wel bizar zijn als ik nu positief zou testen. Want ik kan me niet herinneren dat ik wel eens zó erg de griep gehad heb zoals nu. Vannacht nauwelijks geslapen, vanwege hoesten, keelpijn en amper adem kunnen halen omdat alles verstopt zit. Voel me zó ziek! Lig, hang, zit al n paar dagen op de bank onder n plaidje, gewoon écht ziek. Hopelijk heeft t geen invloed op n evt innesteling!
Heey meiden. Even een vraagje aan jullie. Wat vinden jullie van mij tempkaartje? Normaal heb ik elke maand op dag 17 me eisprong maar nu heeft hij vorige week zondag aan? En heb normaal 1 dag vruchtbaar slijm en nu was dat 3 dagen en de dinsdag ervoor ervoor op dag 19 had ik een positieve ovu test. Ik zou vandaag op ongie moeten worden en normaal heb ik 4 dagen van te voren al bruin verlies en nu nog helemaal niks? Wanneer kan ik dan een testje doen?
Ik heb mijn account maar weer eens afgestoft, want we gaan voor een 3e! Deze maand was eigenlijk een proefronde, maar we hebben rond mijn eisprong geen condooms gebruikt. Dat was niet de bedoeling, maar achteraf zijn we het er over eens dat we het allebei toch wel graag willen. Als ik deze ronde zwanger ben is het dus een mooi cadeautje en zo niet, dan gaan we er vanaf de volgende ronde weer officieel voor. Ik voel mijn eisprong erg goed en heb deze dan ook de 29e gehad. Dat houdt in dat mijn NOD 13 okt is. Ik ben van plan zaterdag te gaan testen, maar heb wel allemaal vage klachten die ik normaal voor mijn ongi niet heb. Lage rugpijn, opgeblazen gevoel, zere borsten, zeurderige buikpijn. Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik weet dat vroeg testen voor mij geen nut heeft. Mag ik in de lijst? NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, NOD 13 okt
Wondertje gefeliciteerd! Cathrien, spannend! Ik zou overmorgen weer testen! Het lijkt positief! Ik was bij de vorige zwangerschap ook ziek in de tweede wachtweek! @ego.. Nog steeds niet ongesteld. 5 dagen overtijd nu.. Woe en vrijdag een negatieve test.. Echt vreselijk dit wachten. Als ik niet ongesteld wordt test ik dinsdag of woensdag weer.
NOD- lijst 1 t/m 15 Oktober 2013 ♥ 1. (9) : Kattevrouw, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje MommyOwl, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje VMK Rombely, 32 jaar, ronde 10, 2e kindje Skattie84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje MMMmeisje - 28 jaar - Ronde 52, 1e kindje Catelijntje, 22 jaar, Ronde 26, 1e kindje guusje27, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje Thijs1, 32 jaar, 6de ronde, 2de kindje 2. (9) : Sadas, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Stina83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoetsnoepje, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje romilda, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje Mamavanpoppetje, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lientje1986, 2de ronde, 2de kindje Lix, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje 3. (7) : Claudia88, 25 jaar, ronde 4 (na MA), 1e kindje Seher, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje MPO, 29 jaar, 1e kindje, MMM Novaa, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblybaby, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Patty86, 27 jaat, 1e kindje, 4e ronde 4. (6) : Yvke86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Maria87, 26 jaar, ronde 6, 11e maand, 1e kindje, MMM (PCOS) beccy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje silly31, 32 jaar, ronde ?, 1e kindje zoes, 32 jaar, ronde 1, 4e kindje Ananas13, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (8) : Mumm84, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje AngelaV, 23jaar, ronde 1, 2e kindje Ryanne1991 22 jaar ronde 6, 1e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Angeline, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Blijj, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Frummel2, 33 jaar, Ronde 5, 2e kindje 6. (4) : flora01, 24 jaar, ronde 11, ronde 6 MMM, 1e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar ronde 11, 1e kindje MMM Lovare, 2e ronde, 1e kindje. Pcos Smurf1985, ? jaar, 6e ronde, 2e kindje Fendi, 36 jaar, 6e ronde, 2e kindje 7. (6) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje daphnev85, 28 jaar, 7de ronde (3de na MA), 1ste kindje Kirsty84, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje LIV1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (8) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 5, 3e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Fedi, 32 jaar 2e kindje Kitty1981, ronde 3, 2e kindje Kris81, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje 83Eef, 30 jaar, ronde 1(na MA), 1e kindje Jij82, 22 jaar, ronde 9, ? kindje Sommerfugler, 37 jaar, eerste ronde voor het eerste kindje 9. (4) : Lasas, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje wondertjenr2, 25 jaar, ronde 2, 3e kindje Kaas, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 wannabemom24, 27 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje aqua82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje 10. (6) : GaiaMama, 21 jaar, ronde 10, 1e kindje Eloveh, 2jaar bezig, 1e kindje Novella, 27 jaar, 5e ronde, 2e kindje Aloha, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, 5e ronde 11. (3) : Dreamer - 24 jaar - ronde 6 - 2e kindje MommieD, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Sammm, 25 jaar, 1ste ronde, 2e kindje Sexysusie, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mira2014, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 12. (9) : Hopelessinlove, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Evira, IUI-D ronde 3, 32 jaar, 1e kindje mamamies, 28 jaar, ronde 29, 2e kind Marytje, 29 jaar, 12e ronde, 5e ronde clomid, 1e kindje Mamasmeisje, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Clown12, 1e kindje, ronde 6 Secretangel, 30 jr. 1e ronde, 1e kindje Flipske, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 13. (7): Meiske28, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Angelea, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje miich ronde 21, 1e kindje Mama0709, 23 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Roxy1985, 28jr, ronde 4, 1e kindje Hartendief, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje esmeralda, ronde 7, 2de kindje NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (4): Chubbie, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Wachtend, ronde 1, 2de kind Fie82, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje MamavanCG, 3e kindje Shanneke????? plurk80, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 15. (3): vrauwke, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje maanvrouwtje, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 17. (1) GwoonAn, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (6) : Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje liekje84, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje, Lucky, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje Twinny202, 22 jaar, ronde 1, 1e kind Ratje, 32 jaar, ronde ?, 1e kind mamalucy, 24 jaar, ronde 14 mmm, 1e kindje Totaal: 105 ♥zwanger♥(10), ongesteld (24),MMM (9),negatieve test (9),twijfeltest (1),cyclus van slag(0),vlindertje, niets doorgegeven
Wondertjenr2 Gefeliciteerd!!!!!! ik zie streepje!!! Over 2 dagen wordt het een knaller Meiden op rood, balen succes in de volgende ronde!! Hier vanmorgen negatief getest, dus nu wachten op ongi! Op naar ronde 6 alweer
Hier ook vanochtend maar met een kv test getest en was negatief. Terwijl ik 2 dagen geleden met een vroege heb getest waar een vaag tuurstreepje kwam. Pfff
Meiden op roze, gefeliciteerd! Iedereen op rood, wat enorm jammer Hopelijk de ronde meer geluk.. Iedereen op t wachtbankje, succes met wachten.. Ik zit nu ook op t wachtbankje.. Maar mennn geen flauw idee meer wanneer m'n NOD is..
Vandaag bij het douchen erg veel witte afscheiding gevonden. En mijn borsten voelen aan als een ballon. Geen idee wat ik hier van moet denken. Misschien allemaal net iets meer in mijn 1 week voor mijn menstruatie...
yoehoe, ik mag helaas op rood!! Het was even spannend: vanaf donderdagavond, 5 dagen voor NOD wat bloed, maar geen krampen en bleef maar misselijk en zere borsten hebben. Vrijdag flinke bloeding (in ene keer: floep en er lag een hele stolsel in het toilet op het feestje waar ik was :x) met verder alleen druppels en gisteren alweer niets, met verhevigde misselijkheid, dus misschien..toch..? Maar vandaag weer een bloeding met stolsels en nu blijft het ook komen en misselijkheid en pijn in borsten neemt ook af. Dus maak ik me op voor de volgende ronde! Ik zag weer een paar mensen op roze er weer bij GAAF!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! wat vind ik dat leuk om te zien zeg!! En ik blijf duimen voor degenen die tegen hun NOD aan lopen: nog meer baby's graag!!!
Hallo dames, Ik moet even mijn hart luchten. Zoals ik al eerder vertelde heb ik vanochtend een test gedaan die negatief werdt. Ik weet dat mijn nod over twee weken dagen pas is maargoed ik voel me zo emotioneel en teleurgesteld. Het is echt slopend dat wachten in de onzekerheid. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben dit door alle symptomen, maar aan de andere kan zegt me gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. Zo frusterend allemaal zeker omdat we het zo graag willen. Ik ben er even helemaal vol van en laat het maar helemaal over me heen komen. Ik ga ook niet meer testen tot na de nod. Ik wil niet weer teleurgesteld worden. Sorrry voor mijn lange verhaal.
Ik zit nu op de iphone. Dus kan de lijst niet aanpassen. Maar hier ook ongesteld geworden. Ik kan dus op rood