Hihi snap wat je bedoeld. Wil het liefste een digitale van cb doen waarop staat ZWANGER. Dan durf ik het pas echt te geloven!
NOD- lijst 1 t/m 15 Oktober 2013 ♥ 1. (9) : Kattevrouw, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje MommyOwl, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje VMK Rombely, 32 jaar, ronde 10, 2e kindje Skattie84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje MMMmeisje - 28 jaar - Ronde 52, 1e kindje Catelijntje, 22 jaar, Ronde 26, 1e kindje guusje27, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje Thijs1, 32 jaar, 6de ronde, 2de kindje 2. (9) : Sadas, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Stina83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Zoetsnoepje, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje romilda, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje Mamavanpoppetje, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lientje1986, 2de ronde, 2de kindje Lix, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje 3. (7) : Claudia88, 25 jaar, ronde 4 (na MA), 1e kindje Seher, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje ilseilse, 35jr, 5e ronde, 1e kindje MPO, 29 jaar, 1e kindje, MMM Novaa, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblybaby, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Patty86, 27 jaat, 1e kindje, 4e ronde 4. (6) : Yvke86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Maria87, 26 jaar, ronde 6, 11e maand, 1e kindje, MMM (PCOS) beccy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje silly31, 32 jaar, ronde ?, 1e kindje zoes, 32 jaar, ronde 1, 4e kindje Ananas13, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (8) : Mumm84, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje AngelaV, 23jaar, ronde 1, 2e kindje Ryanne1991 22 jaar ronde 6, 1e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Angeline, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Blijj, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Frummel2, 33 jaar, Ronde 5, 2e kindje 6. (4) : flora01, 24 jaar, ronde 11, ronde 6 MMM, 1e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar ronde 11, 1e kindje MMM Lovare, 2e ronde, 1e kindje. Pcos Smurf1985, ? jaar, 6e ronde, 2e kindje Fendi, 36 jaar, 6e ronde, 2e kindje 7. (6) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje daphnev85, 28 jaar, 7de ronde (3de na MA), 1ste kindje Kirsty84, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje LIV1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (8) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 5, 3e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Fedi, 32 jaar 2e kindje Kitty1981, ronde 3, 2e kindje Kris81, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje 83Eef, 30 jaar, ronde 1(na MA), 1e kindje Jij82, 22 jaar, ronde 9, ? kindje Sommerfugler, 37 jaar, 1e ronde, 1e kindje 9. (4) : Lasas, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje wondertjenr2, 25 jaar, ronde 2, 3e kindje Kaas, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 wannabemom24, 27 jaar, ronde 2 (na MA), 2e kindje aqua82, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje 10. (6) : GaiaMama, 21 jaar, ronde 10, 1e kindje Eloveh, 2jaar bezig, 1e kindje Novella, 27 jaar, 5e ronde, 2e kindje Aloha, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, 5e ronde 11. (3) : Dreamer - 24 jaar - ronde 6 - 2e kindje MommieD, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde Sammm, 25 jaar, 1ste ronde, 2e kindje Sexysusie, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mira2014, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 12. (9) : Hopelessinlove, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Evira, IUI-D ronde 3, 32 jaar, 1e kindje mamamies, 28 jaar, ronde 29, 2e kind Marytje, 29 jaar, 12e ronde, 5e ronde clomid, 1e kindje Mamasmeisje, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Clown12, 1e kindje, ronde 6 Secretangel, 30 jr. 1e ronde, 1e kindje Flipske, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 13. (7): Meiske28, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Angelea, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje miich ronde 21, 1e kindje Mama0709, 23 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Roxy1985, 28jr, ronde 4, 1e kindje Hartendief, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje esmeralda, ronde 7, 2de kindje NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (7): Chubbie, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Wachtend, ronde 1, 2de kind Fie82, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje MamavanCG, 3e kindje Shanneke????? plurk80, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Shanneke, 39 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15. (3): vrauwke, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje maanvrouwtje, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 17. (1) GwoonAn, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (6) : Lisje86 - ronde 21 - 27 jaar - 2e kindje liekje84, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje, Lucky, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje Twinny202, 22 jaar, ronde 1, 1e kind Ratje, 32 jaar, ronde ?, 1e kind mamalucy, 24 jaar, ronde 14 mmm, 1e kindje Totaal: 106 ♥zwanger♥(13), ongesteld (30),MMM (9),negatieve test (9),twijfeltest (1),cyclus van slag(0),vlindertje, niets doorgegeven
Wauw aqua82, dat is wel goed nieuws zeg. Ik zou volgens de 28dgn cyclus vandaag m'n NOD hebben. Vanochtend geen Rood dus maar ff getest. Echter negatief... Maar verder ook nog geen symptomen van ongi... We wachten maar weer af....
Dames, gefeliciteerd allemaal die zwanger is. En rest heel veel geluk in de volgende ronde. Vandaag is 1 dag na NOD(ben nog nooit laat geweest) en ik mocht opnieuw testen... Kon niet tot de ochtend wachten, dus heb t om 4 uur vanochtend gedaan. En ja hoor. Ik zie 2 strepen))) ben sprakeloos. Het is n hele lichte, maar n duidelijke streep! OMG OMG OMG IK MAG TOCH OP ROZE! Ik denk dat toen ik vorige x de tampon ingebracht had, dat ik iets met de applicator beschadigd heb... Ben al 2 dagen kurkdroog en de symptomen zijn weg. Alleen gevoelige tepels en heel veel maagzuur, precies zoals met de vorige zwangerschap.
gelukkig wat meer roze erbij! Normaal gesproken hou ik niet van roze en is rood helemaal mijn kleur. Maar dit forum krijgt het voor elkaar dat het andersom is Mijn NOD is pas 13 okt. Ik ga ook pas op die dag testen, als ik nog niet ongi ben. Ben benieuwd, dat wordt de eerste keer dat ik echt een zwangerschaptest ga doen. Van het weekend heb ik er wel 1 gedaan om eens te kijken hoe het werkt, gezien ik in mijn leventje er nog nooit 1 gedaan had. Van de uitslag verwachtte ik niks natuurlijk. Maar hoop toch dat hij zondag roze wordt.
Volgens mij klopt de lijst weer redelijk! Mocht er iets niet kloppen.. reageer dan even in KLEUR. @wondertjenr2: Whoehoe! Gefeliciteerd. Heb je gelijk op roze gezet, mooie kleur he? @aqua: Ik zie 'm, duidelijk! Gefeliciteerd. Heb je op roze gezet, als je dat niet erg vindt? Kan 'm anders nog wel even aanpassen.. maar ik zie een duidelijke streep! Aan alle rode meiden: Balen dikke knuffel voor jullie en duim dat het de volgende ronde raak is. @hier: vanmorgen was mijn temp. weer 37.2, maar ik heb ook ergens gelezen dat je een innestelingsdip behoord te hebben? Ik zit nu op 6 of 7 DPO. Heb normaal een paar dagen voor NOD dat ik last krijg van gevoelige tepels. Ik heb nu een soort pijn aan de zijkant van mijn borsten en toen ik gisteren mijn borsten controleerde (het is immers Pink Ribbon maand) voelden ze aan de zijkant ook erg hard aan. herkend iemand dit? Verder voel ik niets, behalve opboeren, maar dat kan wel eens met het eten van gisteren te maken hebben gehad. Ik heb een hekel aan McDonalds. Als ik het 1x in het jaar eet is dat veel. Paar weken terug met vriend even wat gegeten daar, omdat we een flink stuk nog moesten rijden. Gisteren zei ik: ik heb z'n trek in McDonalds.. Zijn we naar de Mc gelopen.. haha.. Maar om even terug te komen op mijn vraag.. hoor je een innestelingsdip te hebben? Ik ga vrijdag testen, zit dan dus 10/11 DPO. Heb vrijdag een evenement waarbij ik normaal gesproken redelijk wat drink (ik hou nog al van een wijntje..). Als ie positief is, dan heb ik opeens een flinke blaasontsteking..
Hahaha! Je hebt al geoefend dus? Ik moest paar maanden terug van de HA een test doen, voordat ik met vrouwen kwaaltjes bij hem kwam.. Ik wist zeker dat ik niet in verwachting kon zijn, maar alsnog was het best wel spannend. (helemaal omdat we toen nog niet besloten hadden om er voor te gaan).
@ hartendief, nee is goed laat maar staan hoor. ik hoop dat ik met die kv25 ook positief test. Ik durf het nog niet te geloven @ wondertje, wanneer ga je de cb doen? Merk je al iets? Alle zwangeren proficiat En meiden op rood en op het wachtbankje sterkte!
Helaas ik mag op rood. M'n temp kelderde vanmorgen ook, dus het was te verwachten. Ronde 11 here we come...
Hallo iedereen, ik ben Philotes en ga denk ik morgen testen. Dat is m'n NOD... Spannend! Leuk om jullie verhalen mee te lezen.
@Aqua82: Ben een beetje aan het twijfelen. Zit pas op 11 dpo. Die cb (met wekenindicator) zijn best duur. Denk dat ik dadelijk eerst eens een k2v5 haal en doe, als die licht positief is dan pas de cb. Hebben hetzelfde nodig dus dan zou cb ook zwanger moeten aangeven. Ben kotsmisselijk al een paar dagen en veel last van mn darmen. Ook heel moe. Wat steken/plopjes in de baarmoeder. Dus er is echt wel iets in de gang daar. Voor de rest nog geen andere kwaaltjes. En jij?
Wondertje en aqua gefeliciteerd!! Ik ben echt geen goede tuurder maar ik zag jullie streepjes meteen!
Aqua en wondertje gefeliciteerd!! @ hier vanochtend getest met action omo wit. Dan zal mn ongi er wel snel aankomen denk ik. Al weet ik niet of ik vroeg kan testen heb het nog nooit gedaan altijd netjes gewacht tot NOD. En de laatste keer in Maart had ik op Nod ook nog geen dikke streep. Dus wacht het nog maar even af. Mn dochtertje zei vanochtend ineens: broertje of zusje en allemaal kijken naar mn buik ik zeg ja schat mama hoopt dat je snel een broertje of zusje krijgt. (hopelijk heeft ze gelijk)
Ja ik sta om 1 uur ook bij Kruidvat hoor Ik zeg gisteren nog hier ik ga morgenvroeg testen,ik voel een lichte ongi pijn dus denk dat het niks wordt deze maand. Had ook echt een emotionele dag zeg niet normaal. Ik heb ontzettende pijn aan de borsten gehad, al vanaf de eisprong dat is nu wat minder. En ben al een paar dagen niet helemaal lekker. Alsof ik verkouden ben (lichtelijk grieperig), had me al neusspray gehaald haha. En ik voel me baarmoeder wel ( lichtelijke menstruatiepijn lijkt het) Het is in ieder geval spannend zeg!
Hier ws weer eens game over....(( Gisteravond en vandaag bruinverlies en vanmorgen een negatieve test....4 dagen voor NOD, geen goede voortekens.
Hier dus al bij de kruidvat geweest! Veel te vroeg getest (testverslaving?!) en negatief, nu pas over paar dagen weer testen!
Weet iemand of ze bij de AH ook digitale cb testen hebben (met indicator). Ligt hier vlakbij. Kruidvat ligt een stuk verder weg..