@catrien Proficiat ik snap hoe je je voelt haha @aloha ik kom ook naar het juni forum @wondertje heel duidelijk, ik heb er ook een gehaald. Even wat urine sparen en probeer ik die straks te doen Succes verder alle dames, hoop dat jullie snel op roze mogen.
woehoe wondertjenr2!!! Kom je ook kletsen in juni mamas??! ( mijn berichtje kruist waars een appje haha) Catrien, duidelijk hoor! Die testen heb ik paar jaar terug eens gebruikt en bij mij werden die altijd pas laat zo duidelijk als hoe die van jou nu is!
Ja klopt, ben gister ongesteld geworden.. En had niet eens echt kranpen ofzo, dus valt me nog echt reuze mee! Was bang voor enorme rugpijn etc! Gelukkig idd geen lange cyclus. 30 dagen valt mee, dus we gaan vol goede moed naar ronde 2!
Ja, maar veel te vroeg, 4 dagen voor NOD. Bij de eerste was ie ook pas positief na een week na NOD ongeveer, maar toch denk ik van niet dit keer.
Amaai ik moest vanaf pagina 134 teruglezen... Ben een tijd niet geweest... Ik ga niet reageren op iedereen Alle Zwangere Gefeliciteerd Alle ongidames balen, S6 in de volgende ronde Alle wachters, twijfeltesters ook veel s6
Gefeliciteerd aan de roze dames. Knuffel voor de dames in rood. Vandaag geen klachten meer die ik het weekend wel had. Precies over 1 week NOD. We zullen zien
Morgen zit ik al op cyclusdag 90... Waar gaat dit heen jongens (sorry meiden) Ha al een paar keer niet kunnen bereiken.. Morgen nogmaals proberen.
Wat veel roze vandaag! Meiden, gefeliciteerd. Ik hoop dat ik jullie eind deze week kan volgen. Knuffel voor de rode meiden van vandaag. Nieuw kwaaltje: maagzuur! En ik heb niets gegeten of gedronken dat bij mij een trigger voor maagzuur is. Ik begin nu toch wel een beetje testdrang te krijgen, maar 8 dpo is nog veel te vroeg. Ik ga op z'n vroegst pas donderdag testen. Morgen nog een dagje werken, dan anderhalve week vakantie en vanaf de 21e beginnen bij mijn nieuwe baan!
Hallo, Mag ik vragen wat jullie hierop zien? Zie ik nou een heel licht streepje links van de controlestreep?? Of moet ik een nieuwe bril? View attachment 353738
van de Action. In kleur zie ik nog minder. Het is gewoon nog niet zo ver vrees ik. View attachment 353767