Hi MommiD, Heb t deze maand al 2 x gehad. Vanochtend weer getest 2 dagen na NOD en nog steeds n heeeeeeel licht roze streepje. 2 dagen geleden was t n indroogstreepje, maar ben zeker zwanger voel t gewoon.
Vorige maand toen ik niet zwanger was en testte was ie gewoon leeg en spierwit. Dus jij bent gewoon zwanger, hoor! Het is moeilijk te geloven, ik ken t ik denk dat ik nog een test op een week na NOD om een vette streep te kunnen zien Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Ja idd vorige maand bleef ie bij mij ook wit. 11 dpo is ook nog erg vroeg hihi. Maarreh je hebt nog geen andere test gedaan?
Hoi Twinny ik zou nog even wachten om een teleurstelling te voorkomen. Uiteraard hoop ik een posi test voor je. Maargoed ik ben 1 dag overtijd en heb vanochtend negatief getest met kv 2v5 en zit nu totaal op 26 dagen. Heb je al symtomen waarvan je denkt zwanger te kunnen zijn? xisss
Had jij je eisprong op dag 12 trouwens? Want ik zie dat je nog niet heel lang van de pil af bent, dus je cyclus kan nu langer duren dan je vorige van 25 dagen. Ik zie dat je ook ovutesten gebruikt, dus als je een knaller hebt gehad en misschien je ei wel hebt gevoeld, dan kun je er 14 dagen bij op tellen (of vanaf je knaller 15/16 dagen, aangezien je ei spring binnen 24 a 48u na een positieve ovu test).
@hartendief. Innestelingsdip heeft niet elke vrouw (en is er natuurlijk ook niet als er geen innesteling is). Innesteling gebeurt ergens tussen dag 5 en 8. EDIT: mag ik je tempkaartje eens bekijken?
Tnx voor je uitvoerige reactie en lieve bericht. Ik zit nu 5 dagen voor nod en heb het nog... en vorige ronde had ik het totaal niet. Ik heb dus zeer goede hoop!!!
Ja ik heb op 21 sep getest en heb op 24 me ei gevoeld. Wat betreft de pil heb ik niet erg lang geslikt en het was een lichte. Buiten dat om vergat ik hem met regelmaat en keken we er niet echt stipt naar om omdat we toen al een kinderwens hadden en hebben definitief in juli besloten te stoppen.
Dank voor je bericht. Wat spannend Meiske! Misschien innesteling? Je pijn lijkt heel gericht en het zou ongeveer kloppen met je cyclus.. (als je je ei op dag 18 hebt gehad). Bij mij is het wel ietsjes anders.. ik heb het band-om-buik gevoel al vanaf 2 dpo tot nu.. 8 dpo. Ik ben nu 4 dagen voor nod (vorige cyclus LF van 11 dagen). Ik duim voor ons!
@kitty1981 je heb gelijk hoor heb ook geen flauw idee wanneer mn nod is heb mn banner gewoon op 28 dagen gezet.. normaal voel ik heel duidelijk mn eisprong nu niet .. 2 x dacht ik jha nu komt t maar was niet zoals ik het normaal kende en gister enorme pijn links gehad toen dacht ik ook hmm miss heb ik nu wel mn eisprong.. ik wacht of probeer te wachten tot de 15e
Ik ken het bij mijzelf ook in de eerste ronden. Het was voor mij ook even aftasten hoelang mijn cyclus was. En was in eerste instantie ook uitgegaan van 28 dagen maar werdt al na 25 dagen ongi dus dat heb ik nu aangehouden voor mijn derde ronde. Wel ik in de gaten gehouden wanneer ik me ei voelde en die voelde ik deze ronde op dag 12 en had op dag 9 een ovutest gedaan die posi was. Dus ik dacht kan niet missen flink aan de klus geweest om de dag en nu maar afwachten. Wel vanochtend getest maar helaas negatief dit kan te maken hebben dat 26 dagen te weining hcg hormoon in het lichaam is aangetroffen. Ik weet vanaf dag 28 neemt het steeds meer toe per 48 uur. Dus dan heb ik de meesate kans op een posi test mits ik zwanger ben.
Hier wat bloed tijdens het afvegen.. Eindelijk duidelijkheid, maar wel ineens een lange cyclus.. Zet mij dus maar op rood!
Ben voor het eerst begonnen met tempen deze periode, heb het nog niet echt bijgehouden. Had voor mijn eisprong altijd 36.7/36.8. Met ovutesten mijn LH piek gevonden op zondagavond. Toen op dinsdagochtend had ik 36.6. Daarna paar ochtenden 37.0 en nu sinds zaterdag 37.2. We zullen het zien (hopelijk) vrijdag en anders volgende week