Philotes ik zie niks helaas.. De clearblue openbreken heeft geen nut, die streepjes zeggen niets helaas. Dames op rood knuff Wachtende suspcces Roze gefeliciteeeeerd! Komen jullie ook kletsen in de juni 2014 mama's groep?
Ik denk in je andere topic iets te zien maar ook ik twijfel.....je bent wel erg vroeg natuurlijk en heb je met middag urine getest?
Idd 4 dagen voor NOD met middagurine, niet echt slim, maar heb zo het gevoel van deze maand is het raak, al een week aanhoudende steekjes rechts onderin mijn buik... kon het écht niet meer laten om te testen.. mss zaterdag nieuwe test? of gewoon afwachten of ik zondag ongesteld word of niet..?
Heb geen testen meer liggen ik probeer af te wachten, normaal lukt het me perfect om niet te testen en te wachten tot NOD (wordt dan ook wel ongesteld natuurlijk...), heb steeds mooie cyclus van 28 dagen... maar deze keer zei er me iets, test toch! Maarja véél te vroeg é
Dikke proficiat!! Amai de 2kv5 is niet echt duidelijk hé in vergelijking met de clearblue? Is dit op dezelfde dag getest? Geniet ervan!!!
ja na mijn kv had ik mijn plasje al weggegooid, dus nog snel een plasje er uitgeperst en toen de cb gedaan... ik keek er ook van op dat ie het al deed . anders had ik nog in onzekerheid gezeten! hij moest trouwens wel lang na denken.
ja zondag NOD ik ga morgen met de VK bellen en vragen hoe en wat of is dat te vroeg? zo spannend allemaal!