NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Heel veel sterkte Naliey. Wat een horror cyclus... :(

Is het bij jou niet mogelijk eerder een eisprong te induceren, bv. met clomid?

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    De verschillende gyns die we hebben gehad heeft 1 gyn voor 1 cyclus Clomid gegeven en daarna wilde niemand meer iets doen.
    Vervolgens zijn we naar België gegaan, hij wilde al gelijk beginnen met IVF, maar na veel aanvraag gedaan te hebben kwam ik erachter dat het voor Nederlanders niet vergoed wordt.
    Ik wil met me behandelende arts spreken (van me syndroom) maar die is momenteel op vakantie.
    Ik heb t niet meer zo op Nederlandse gyns..
    Ook qua vervoer wordt het moeilijk.
    Manlief mag niet zomaar vrij nemen en we hebben geen auto.
    Ik alleen een fiets, en in de fam heeft er ook niemand een auto.

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Hier een ongi gevoel en denk dat de duivels zich niet lang op zich laten wachten. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Ik ga er dan ook maar vanuit dat het gaat doorkomen ondanks ik nog niets heb gezien. Maargoed. Status NOT HAPPY.:x

4. Fendi

Fendi Lid

3 jun 2013
    86
    0
    0
    Bussum
    Hi Hartendief.

Mijn eerste symptomen waren +- een week voor NOD: vette huid ook van mijn lichaam(hoef mij niet in te smeren, wat ik normaal gesproken altijd moet doen). En scherpe steken in de baarmoeder en de borsten. + pijnlijke tepels. Tijdens de gewone PMS heb ik alleen n beetje gevoelige borsten.
    Dit keer was ik 2 dagen voor NOD al kurkdroog en dit heeft 4 dagen geduurd. Langzaam is er steeds meer afscheiding ontwikkeld. Nu 3 dagen. NOD was 6 oktober.

5. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Ja, mijn symptomen lijken erg op die van jou. Alleen steken in de baarmoeder heb ik niet en ik heb meer last van de zijkant van mijn borsten (normaal tijdens PMS gevoelige tepels).
    Had hiervoor wel heel veel afscheiding en nu dus niet.
    Fijn gevoel dat ze op die van jou lijken, maar hou me er niet te veel aan vast.. Ik hoop het wel :)

6. Fendi

Fendi Lid

3 jun 2013
    86
    0
    0
    Bussum
    Ja grappig he. Nu heb ik dus gelige afscheiding wat totaal niet lijkt op wat ik normaal gesproken heb. En de borsten, ik lees vaak dat tijdens de zwangerschap zij dus anders aanvoelen dan tijdens PMS en bij ons beide klopt dat dus ook. Dus nu moeten we nog harder voor je duimen :D

7. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Fijn dat de test nu duidelijker was Marytje! Gefeliciteerd!

Plurk ook n mooie test. Ook gefeliciteerd!

Kl*te voor de meiden die op rood moeten.. :(

@hier: vanochtend voor de zekerheid nog n clearblue plus-test gedaan. Binnen 3seconden stond de plus er al!! Jeeeeej!! :D

8. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik mag/moet op rood:(

9. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Gefeliciteerd!

10. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Balen.. Misschien meer geluk als je je engeltje rose kleurt ;)

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Heb wel test drang maar durf ook niet zo goed haha beter maar ook :p

12. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    nou vandaag naar het ziekenhuis geweest, daarna meteen naar de apotheek en het hele pakket ligt thuis al klaar. moet/mag vanaf dag 2 beginnen met spuiten van Gonal-F en vanaf dag 10 op controle komen om te kijken hoe ik hierop reageer. Wanneer er 2 follikels zijn van goede groten moet ik een injectie met pregnyl zetten om de eisprong op te wekken en de dag daarna krijgen we de inseminatie. echt heel spannend zeg!

hoop echt zo erg dat het deze ronde nog raak mag zijn!! (al heb ik hier niet veel vertrouwen in) sorry voor het ego bericht, moest het even kwijt. :(

13. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schuif door naar de volgende maand. :cool: Och het heeft ook voordelen .... ;) GEFELICITEERD en SUCCES en TOT OVER EEN PAAR WEKEN..:D

14. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    ik hoop niet tot over een paar weken philotes

maar jij ook veel succes!

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik verwacht maandag mijn menstruatie dus over 4 dagen.
    Vorige ronde heb ik en mk gehad :(
    Vanaf het weekend slaap ik slecht, rare dromen, ik moet veel poepen, heb last van maagzuur als ik op bed lig, af en toe lage rugpijn en nu al 2 dagen constant een drukkend gevoel net boven mijn schaambeen en af en toe ook steekjes links en recht.
    En word misselijk van parfum bleh!!

Heb net getest maar niks maja ben ook wel vroeg.....ik hoop het zo!!!!

16. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uiteraard mama lucy. Ik hoop heel erg voor jou/jullie, en alle anderen op de wachtbank dat het deze ronde raak mag zijn!!

17. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hier een Negatieve test op 12DPO. Wel middag urine, maar ik voel gewoon niks. Bij mijn zoon had ik direct na de bevruchting een vette huid en voelde het onwijs goed. Nu alleen testdrang. Zou ook iets te mooi zijn in de eerste ronde na de pil (maar 2 maanden geslikt) weer zwanger.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    is testdrang een symptoom ? dan ben ik heel erg zwanger! :D

hoeveelste dag zit nu je Flipske?

19. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Zijn er ook dames hier die NIKS voelen? Ik heb nooit buikpijn als ik ongi word of ben en ook geen andere klachten.

Elke keer als ik naar de wc moet dus spannend...

20. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik verwacht zaterdag mijn Nod. Ik had altijd een cyclus van 27/29 dagen. Maar dit is de eerste cyclus na borstvoeding gevolgd door 2 maanden pil. Dus het zou ook wel te mooi en makkelijk zijn.

Ik voel ook niks voor een menstruatie, ik denk ook altijd mijn eisprong te voelen maar daar ga ik altijd weer over twijfelen.

Testdrang is een symptoom, maar volgens mij alleen van het feit dat je knettergek wordt van dat wachtbankje.

Deel Deze Pagina