Hier nog steeds op het wachtbankje. Nog steeds een ongi gevoel + misselijk + opgeblasen gevoel maar nog geen ongi te bekennen. Pfff ben het wachten nu wel zat.
Ik sluit me hier op de valreep ook nog aan. Ik twijfel tussen 15 en 16 oktober... Ik ben nog geen kenner... Vanaf wanneer kan je ongeveer testen?
Meiden op rood, balen! Hopelijk komende ronde meer geluk! Iedereen op roze, van harte! Pff de wachtbank duurt laaaang Had net bijna getest maar kon mezelf nog inpraten dat vorige week ergens een eisprong nu testen echt te vroeg was haha! (sorry val ook niet maar in de 1-15 vrees ik maar heb geen zin om nog bij de anderen aan te sluiten )
Beste zou natuurlijk zijn om 16 oktober te testen, maar 14 oktober zou je denk ik ook al een testje kunnen wagen...
net weer een lichte tuuuuurstreep op een action test, moet m wel schuin onder een lamp houden telt dat ook
Wachten duurt zo lang zucht! Eigenlijk ben ik altijd aan het wachten... Wachten tot we er voor gaan... Wachten op t ei... Wachten op de NOD... Wachten op de echo... En de volgende echo... ...en misschien nog wel 1... Wachten tot de uitgerekende datum... ... En in mijn geval al 2 keer ook erna nog 10 a 11 dagen... Dan word al het geduld meeeeeeeer dan beloond! (En hopen dat het allemaal goed verloopt...) Herkenbaar? )))
ik krijg m echt niet op de foto, met geen mogelijkheid dus ''indrooglijntje'' nr 3 denk ik en hoe langer ik kijk hoe meer streepjes ik zie, en dan zie ik weer niks, dan weer wel wat erg
Hallo allemaal, Ben de hele maand niet op het forum geweest, dus eerst: @alle dames op roze: hartelijk gefeliciteerd! @alle dames op rood: balen, heel veel geluk de volgende ronde @alle dames op het wachtbankje: nog even geduld, ik duim voor roze! @hier: Ik ben er heel weinig mee bezig geweest deze maand, vooral omdat ik mezelf niet gek wilde maken, maar ook omdat we heerlijk op vakantie zijn geweest, ik in de tussentijd een nieuwe baan heb gevonden (waar ik inmiddels alweer 2 weken begonnen ben) en ik zojuist 2 tentamens voor mijn opleiding heb gemaakt. Heel druk dus. Extra probleem was dat ik deze maand geen enkel idee heb wanneer mijn ei is geweest. Ik doe niet aan ovutesten en ook niet aan tempen. Normaal gesproken is mijn ei altijd overduidelijk aanwezig (herkenbaar aan scherpe pijn in mijn zij aan de kant waar het ei springt en aan het cervix-slijm) maar deze maand zou ik echt niet weten wanneer het is geweest. We hebben regelmatig geklust, maar niet verplicht. Ik merk wel dat ik geen zin meer heb in 'verplichte' vrijpartijen, maar op de een of andere manier heb ik zelf gewoon vaker zin dan normaal. Libido lijkt wel veel hoger dan met de pil, herkent iemand dat? Eigenlijk had ik op 7 okt. mijn NOD moeten hebben, maar omdat ik niet weet wanneer mijn ei is geweest, twijfel ik daar aan. Ik ga morgen, of zaterdag testen, heb eigenlijk ook geen testdrang gehad deze week, dus ook dat is heel anders dan de vorige keren. En ik heb helemaal geen kwaaltjes, dus ik zou het echt niet weten. We zien het wel, morgen, of zaterdag. Hou jullie op de hoogte! xxx
Spannend! Wat betreft een hoger libido zonder pil, dat kan heel goed kloppen. In de bijsluiter staat dat de pil invloed kan hebben op je libido.
Twinny, Hier ook niets. Ik kan nu al niet meer wachten met ongi worden Nu 2 dagen overtijd. Normaal ben ik stipt, maar het zal wel door de HSG komen. X