Ook hier nog geen ongi, maar voelt wel alsof het er aan zit te komen...dus we wachten nog even af, en dan waarschijnlijk op naar de volgende ronde!
Net de gyn even gebeld, je cyclus hoort niet in de war te raken van de HSG. Als ik maandag nog niet ongi ben mag ik naar de arts. Ik ben benieuwd. ☺
Negatieve test. Denk toch dat mijn vette huid een andere reden heeft (en zere borsten en maagzuur). Zal maandag wel ongesteld worden. Ga het dit weekend allemaal even lekker los laten en gezellig genieten met vrienden en familie!
ik heb ook getest kon het niet laten. kan er wel een streepje op kijken maar ben bang dat het vooral mijn fantasie is. vandaag maar even ander merk testjes scoren en evt. het weekend weer testen.
Hoi Hoi, Hier ook nog geen ongi te bekennen en wederom weer een negatieve test ((( Gister het gevoel dat dat het ging komen maar nog niets. Ongi gevoel is nu weer weg. Om gek van te worden. Het begint steeds rustiger te worden in dit topic ik denk dat wij de enige nog zijn die zijn overgebleven.
Denk het ook kitty ik zit meestal in de laatste paar dagen van de nod lijst. Stuk rustiger, maar ook makkelijker om het een beetje bij te houden haha.
Ik lees nog alles mee hoor. Ben ook voor de laatste meiden om de lijst nog hard aan t duimen voor n mooie 2e streepje! Maar ik weet uit ervaring dat als de ongi of zwangerschap er eenmaal is, je dan snel verder gaat kletsen ergens anders. Maar ik houd jullie dus nog wel in de gaten.
Hey dames! Ik ben er ook nog hoor! Vandaag 10 dpo, al een paar dagen krampjes en andere klachtjes... vanochtend een druppel roze op tampon, verder niets. Had gisteravond tampon ingedaan omdat ik echt dacjt dat het door zou komen vannacht... ben geen vroege tester en temp werkt niet mee... dus ik wacht nog even af.. succes!
ik ben er ook nog, maar nog maar net hier weer komen kijken na vier jaar afwezigheid. ik probeer maar niet te vaak te lezen aangezien ik pas dinsdag kan testen... en als ik jullie zo lees, vind ik het moeilijk om het niet stiekem al te proberen. ik vind de teleurstelling altijd zo vervelend... zeker omdat ik bij de eerste meteen last van mijn borsten had en nu helemaal niks. ik had gisteravond wel een enorm opgezette buik, maar ja, ik durf het niet te hopen dat zo snel -2e ronde en rare cyclus-al zou lukken terwijl ik al 35 ben...
Wat leuk Catrien dat je nog mee leest uiteraard snap ik dat je lekker verder kletst in het topic zwanger zijn. We zitten natuurlijk al bijna op half oktober waarbij dit topic bijna op zijn eind is en al helaas vele dames in het volgende topic volop aan kletsen zijn over hun ovu en een aantal alweer kunnen testen. Ik denk voor mij dat het hem niet gaat worden deze ronde. Dit omdat ik al 4 dagen achterelkaar negatief test. Ik denk niet dat het tweede streepje er gaat komen anders had het er allang moeten staan en dat me ongi toch een dezer dagen gaat komen en dus mijn cyclus van slag is. Misschien door de spanning dat we er zo mee bezig zijn. Ik weet het niet. Ondanks de kwalen denk ik dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Ik heb er geen vertrouwen meer in. De moet zakt me nu wel in me schoenen.
hoi kitty, zie ik goed dat je sinds juli bezig bent? dan hoef je niet de moed te verliezen hoor! of bedoel je dat je deze maand al vier testen hebt gedaan maar niet ongesteld word. dat is ook een rotgevoel. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Hee meiden, ook van mij veel succes nog! Wel gek vandaag is mn nod, maar door t vroege testen niet meer zo spannend. Kitty wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt 😞. Vriendin van me testte pas 10 dgn na nod positief, kan wel dus hihi.
@ Liefde We zijn vanaf juli bezig en ik weet dat is nog niet zo lang vergeleken wat ik bij andere dames lees. Ik heb vanaf mijn nod al 4 testen versleten die van de action. @MommyD, Ik hoop idd dat dat gaat gebeuren. Maar daarin tegen heb nu zo'n droog gevoel dus denk dat het er wel aan gaat komen. Dus ben nu op het broekloeren geslagen. Echt om gek van te worden.
ik moet nog wel even wennen aan alle benamingen die hier gebruikt worden, maar 'broekloeren' snap ik meteen en is 'niet leuk'... het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, als je heel graag een kindje wilt dan is elke maand een soort van verloren maand wat dat betreft, dus ik snap je wel. ik wilde al twee jaar weer een kindje, maar mijn vriend nog niet. pas sinds augustus zijn we weer bezig dus ik ben ronde 2 aan het afwachten. maar aangezien ik er dus wel al 2 jaar mee bezig was, heb ik het wel zwaar nu. nu 'mag' het en nu werkt mijn cyclus niet mee. ik denk dat ik toch meer met van die ovulatietesten ga werken. ik weet eigenlijk niet of een HA iets aan een onregelmatige cyclus kan doen..