♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (1) Naliey - (1e kindje, 56 ronde, 11e ronde na mk) 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (0) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 1 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Ik ben vast een nieuwe lijst begonnen omdat mijn NOD 1 Okt is... Helaas net ongi geworden :'(
Ik zal hier ook vast meelezen aangezien mij temp. gedaald is (1 graden lager dan eergisteren) lijkt mij een zwangerschap niet mogelijk. Alleen de menstruatie heeft zich nog niet gemeld, dus nog even wachten en dan kom ik mij melden
Hey klopt het dat de kleuren anders zijn? Vorige forum was roze dat je zwanger bent... Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik sluit mij hier aan. Je mag mij toevoegen op de NOD 3 okt. 26 jaar 2e ronde 1e kindje
Ik heb gewoon een van de vorige lijsten gekopieerd maar een handig iemand mag het best aanpassen hoor
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (1) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 2. (0) 3. (1) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) 4. (0) 5. (0) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 2 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Bolliewollie is toegevoegd.. En als het goed is zijn de kleuren aangepast
Oh ik wil de lijst anders ook wel bij houden hoor Maar jij bent ook al een aardige tijd bezig? En niet in de mmm?
We hebben onderzoeken gehad maar geen hulp. Ik had haast een eisprong dus voor 1x clomid gekregen naonderzoek gehad en that's it.nu weten we dat t door me syndroom komt. Heb een te hoge infectiegehalte waardoor me lichaam dag en nacht vecht en alle nieuwe dingen zoals een zwangerschap afstoot. Ik heb nu medicatie en moet ik mezelf elke dag prikken.dit zorgt ervoor dat de gehalte omlaag gaat. Sindsdien is me cyclus wat regelmatiger.
Ik kom me ook hier melden, net ongi geworden. Ik heb tot nu toe steeds cycli van 32 dagen gehad (ook voordat we probeerden zwanger te worden), maar deze ronde was het 38 dagen. Ik ga nu dus maar uit van het gemiddelde, 35 dagen, we zullen zien. Gigi85, 27, 4e ronde, 1e kindje NOD op 4 oktober
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (1) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 2. (0) 3. (1) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) 4. (1) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) 5. (0) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 3 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Gigi85 is toegevoegd..
Welkom gigi in dit nog stille rustige hoekje @naliey Jeetje wat vervelend ja. Ook twee vlinders zie ik. Pff schuift de moed dan niet in je schoenen? Respect hoor. Sowieso ook de mensen die in de mmm zitten. Fijn dat het er is, maar schijnt erg veel gedoe te zijn.
Ja ik begin steeds meer te denken dat het ons niet gegund is.. Maar zolang er nog mogelijkheden zijn geven we niet op..
Ik kom me hier ook melden. Ben vandaag ongesteld geworden. 32 jaar,ronde 12 tweede kindje. Nod rond vijf oktober. Heb nogal wisselende cyclussen.
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (1) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 2. (0) 3. (1) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) 4. (1) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) 5. (1) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 4 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden senna999 toegevoegd
hmm, menstruatie is alweer bijna weg. vreemd hoor. nouja op zich wel fijn haha. naliey; jeetje jullie zijn al lang bezig voor een kindje zeg. respect hoor! we hebben over onze eerste 2 jaar gedaan en heb soms echt tijden gehad dat het niet meer hoefde van mij (een kindje dan bedoel ik he).
Hmm gister had ik een temp van 36.8 (na het douchen want was vergeten te tempen) gaat me FF nog wel kloppen dan??
Hier is de menstruatie ook haast weer voorbij.. 2 dagen normale bloeding gehad en verder alleen maar een aantal druppels.. Ja dat gevoel ken ik inderdaad, je hebt dan het gevoel dat het je niet gegund is en dan zit je er echt doorheen.. Maar we blijven hoop houden.. We zien het wel, we zijn nog jong dus nog genoeg tijd.. Al had ik het liever gister al gehad natuurlijk