Whieuw.. wat een spannende dagen allemaal! hopelijk veel roze vind het trouwens wel erg warm om vanavond te klussen hoor maargoed, daar laat ik me even niet van weerhouden. vraagje... wanneer merken jullie voor het eerst je vruchtbaar slijm op? paar dagen van te voren?
Ik ben er na mijn eisprong wel iets bewuster mee bezig dat ik niet veel drink, maar ik stop pas echt als ik echt een positieve zwangerschapstest heb. Voor hetzelfde geld ben je een jaar bezig en om dan iedere maand jezelf van alles te ontzeggen terwijl je misschien helemaal niet zwanger bent....En zolang je jezelf niet continu lam zuipt zal het wel meevallen denk ik 1 of 2 glaasjes rosé moet toch kunnen? Want dan zou je na je eisprong dus ook geen biefstuk, filet americain, zalm etc. meer mogen. Ik heb zoiets van, als ik zwanger ben stop ik hier natuurlijk mee, maar tot het zover is neem ik het met mate. @Susanne volgens mij heb ik t meestal zo 1 a 2 dagen voor mn eisprong. Ten minste dat denk ik maar ik weet niet precies wanneer mn eisprong is geweest in de vorige cyclussen
@griekje, Ja dat is zo! Want Ik zat tegen me vriend al van ik drink niet meer! Dat vond hij ook al onzin
19Susanne87; Goede vraag indd.. ik heb meestal wel 2/3 dagen dat ik zoooveel vruchtbaarslijm verlies.. ik heb afgelopen maand mijn eisprong niet gevoeld, daarvoor er niet echt op gelet, dus kan je ook eigenlijk geen antwoord geven.. hier; pffff ik weet niet wat ik de laatste dagen heb.. of het aan het weer ligt ik weet het niet, maar ik heb toch zoooo veel zin om te klussen.. het liefst wel 3x p.d. haha.. jammer genoeg krijg ik manlief maar tot 1xp.d.. sta al te popelen tot dat de kleine man weer op bed ligt haha! stiekem hoop ik natuurlijk dat het de hele week zo blijft, omdat ik aankomende week mijn eisprong heb! *einde-ego-bericht* alle andere dames; succes met klussen, ondanks de hitte!
Ik ga schuiven op de lijst... vandaag een positieve ovulatietest en dus verwacht ik mijn NOD de 4e... heerlijk op vakantie dan.. hopelijk helpt dat met het irritante wachtbankje.. Nu manlief nog zo ver krijgen dat hij met dit warme weer (en binnen is het nog warmer!) gezellig wil doen
Ff ego...jeuh de vervelendste periode van de maand is voorbij ongi is voorbij!! Succes lieve dames..hopelijk snel leuke berichten!
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (5) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) djoon (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) 5. (2) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) 6. (4) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (5) Within (3e ronde, 1e kindje) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) 8. (2) nila (3e ronde, 4e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) 13. (5) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) 14. (3) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) Aantal: 54 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Meiden, ik moet ook ff me ei kwijt! Mijn vriend is zal maar zeggen er wat minder mee bezig als ik met zwanger worden! We doen het al wel maar als ik er teveel over begin zegt ie steeds dat ik moet ophouden! Was dat bij jullie ook? Praat ik er teveel over? Moet ik gwn er minder over praten of iets haha Want tijdens het klussen istie wel in de mood zeg maar!
@djoon misschien hier je hart luchten helpt? Ik heb dat met mijn man niet zo letterlijk...(inmiddels zijn we ook al wel erg lang bezig) ik weet in het begin wilde hij er ook minder over weten..had oa te maken met dat het ook een spanning voor hem mee bracht en dat dan weer uitwerking had op zijn libido... Ik snap dat je er over wilt praten...probeer bovenstaande eens te vragen...en anders...hier zijn heeeeel veel oren die willen 'luisteren' naar je succes!!
@clijntje, Dankje wel! Ja ik ben gwn er teveel mee bezig maar dit is ook 1ste ronde dus miss extra spannend! Maar ik moet het bij hem Niet teveel zeggen idd want dat werkt ace rechts! Ik heb zeg maar een man die wel een duwtje nodig heeft maar ik moet het er niet veel over hebben haha Nja idd als ik er hier veel over praat komt het wel goed Maar vind het vooral leuk om jullie ervaringen te lezen
Hier was man er ook veel minder mee bezig. En voelde me een beetje alleen daarin. Pas tijdens de 1e echo werd hij enthousiast, een positieve zw test zij hem niet zoveel. Na de zwangerschap met vervelend einde is hij er wel mee bezig. En vind hij dat ik gewoon lekker ovu testjes moet gebruiken. Mag alleen niet tegen hem zeggen wanneer ik een positief ovu testje heb. Hij zegt dat hij die ene 1.5 week in de maand wel door heeft wanneer dat ongeveer is, omdat we dan vaker gemeenschap hebben volgens hem (oh ja joh) hahaha. Hij wil alleen weten wanneer mijn menstruatie is, en dan haalt hij de test, en die moet ik ook samen met hem doen wel lief toch! Soms vraagt hij wel eens wanneer is je ei, maar dat zeg ik dan lekker niet volgensmij vind hij dat wel opwindend ofzo
Ben superbenieuwd naar mijn ovu test van morgen. Hopen op een smile!! Aangezien Dinsdag mijn ei "moet" zijn volgens de calculator op zp. Dus zou verwachten een dagje eerder een smile. Zit me echt niet lekker deze maand ivm de lange menstruatie/doorvloeien van bijna 2wk. :x
19susanna87, Ja die van mij ook! We horen nu heel veel jonge mensen die papa en mama worden dus gaat het bij hem wel meer kriebelen! Ik ga proberen er gwn minder met hem over te hebben en meer hier haha
Nog bedankt voor de felicitaties meiden! Geen ei gehad op me verjaardag, haha. Maar goed hoop dat ie deze maand nog komt. Hoop dat ik door het tempen en ovutestjes wat meer inzicht ga krijgen met die onregelmatige cyclussen. Volgens de berekening zou ik va 23 aug mijn vruchtbare dagen hebben, dus ik ben benieuwd. We zijn in ieder geval al lekker aan de klus... Hoe gaat het met de rest van het forum??
Hoop dat je snel een positief ovutestje hebt Fengari! Hier vanochtend weer geen smile! Vandaag zou mijn meest vruchtbare dag zijn, en morgen mijn eii. Denk dus dat mijn gevoel klopt dat mn ei rond dag 15/16/17 komt. Of deze maand helemaal niet. Is klussen om de dag echt voldoende
Goedemorgen allen! Ff ego; Mn ongi is voorbij!!!! Jeej nu kan het "echte klussen" beginnen. 1e ronde nieuwe kansen. Wij gebruiken nu nog geen ovutesten ofzo. Het is pas de eerste ronde dus we zien wel. Maar door jullie positieve ervaringen ga ik ze zeker eens gebruiken. Met mijn vriend praat ik er wel veel over en hij is dan ook enthousiast en praat er dan zelf ook wel over. Ik merk wel dat ik er veelal over begin maar sinds we daadwerkelijk gestopt zijn met de pil praat hij er uit zichzelf ook wel over. Verder is er niemand die er van af weet en gelukkig kan ik hier dus van me af gaan klesten
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (5) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) djoon (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) 5. (2) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) 6. (4) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (4) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) 8. (2) nila (3e ronde, 4e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) 13. (5) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) 14. (4) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) Aantal: 54 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden