NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hallo gisteren een heel licht streepje op de ovutest hopelijk wordt dat straks een knaller normaal moet ik morgen mijn ei hebben...

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ayse1980.. beetje nieuwsgierig (dus negeer de vraag vooral als ie te nieuwsigierig is..).. waarom na 7e rondes de mmm. Zijn de vorige twee kinderen ook verwekt met mmm?

Wat een weertje hè? Gisteren was het bloedheet maar we hebben het toch heel gezellig gemaakt.. onwijs gezellig zelfs hahahahaha

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Was zeker bloedheet gisteren! Man had helemaal geen zin :( tot ik had gezegd, nou schat het zijn de juiste dagen om gemeenschap te hebben. En als jij daar geen gebruik van wil maken dan niet. Dus heb me omgedraaid en ondanks de hitte sliep ik eindelijk bijna... volgensmij viel het kwartje bijna een uur later want toen werd ik ff uit mijn halve slaap gewekt omdat man toch wel in actie wilde komen. hahaha. En als ik vraag waarom als ik al bijna slaap? zegt hij "gewoon" ;)

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Frustrerend kan dat zijn he, maar gelukkig is hij toch in actie gekomen hihi

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    hi djoon, voor de mijne is het nog een beetje abstract allemaal (voor mijzelf eigenlijk ook wel een beetje). We praten er niet erg veel over, laat hem een beetje voorzichtig aan het idee wennen. Want pushen werkt meestal averechts inderdaad. Maar ik merk wel dat hij er steeds meer mee bezig is. Ik probeer hem gewoon een beetje de ruimte te geven. eerste ronde was inderdaad heeeeel spannend en ik merk gelukkig dat t nu wat meer ontspannen is. :)
    Fijn toch dat je hier wel lekker je ei kwijt kunt? Volgens mij is er niet eens zo'n forum voor mannen, dus dat zegt al genoeg.

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Haha inderdaad! Vond het wel schattig dat ie zn kans toch niet wou missen ;)

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi mag ik weer op de nieuwe lijst,

Nod 13 september, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje...

Hoop dat het bij veel meiden raak zal zijn!

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥

1. (4)
    Perzik (4e ronde, 1e kindje)
    Spidy (4e ronde, 1e kindje)
    Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje)
    xiomara113 (9e ronde, 1e kindje)

2. (4)
    Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje)
    Wendy27 (18e ronde, 1e kindje)
    MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje)
    Cinniej (2e ronde, 1e kindje)

3. (4)
    Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje)
    xkiim (3e ronde, 2e kindje)
    Luvv (1e ronde, 3e kindje)
    Griekje (5e ronde, 1e kindje)

4. (5)
    Starry (2e ronde, 2e kindje)
    SannevH (4e ronde, 1e kindje)
    19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje)
    djoon (1e ronde, 1e kindje)
    Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje)

5. (2)
    jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje)
    flotsje (1e ronde, 3e kindje)

6. (4)
    MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje)
    Channie32 (20ste ronde, 3e kindje)
    Melanie89 (2e ronde, 1e kindje)
    Mixje (4e ronde, 2e kindje)

7. (4)
    xjessy (2e ronde, 1e kindje)
    lica (5e ronde, 2e kindje)
    Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje)
    Flappie (2e ronde, 1e kindje)

8. (2)
    nila (3e ronde, 4e kindje)
    Cayth (1e ronde, 2e kindje)

9. (2)
    r0my (2e ronde, 1e kindje)
    Midani (3e ronde, 1e kindje)

10. (1)
    MaudvanL (4e ronde, 2e kindje)

11. (3)
    Molly27 (16e ronde, 1e kindje)
    LF84 (3e ronde, 1e kindje)
    Froggieh (1e ronde, 2e kindje)

12. (4)
    Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje)
    Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje)
    Senna82 (1e ronde, 1e kindje)
    tweety1983 (3e ronde, 1e kindje)

13. (6)
    Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje)
    Crispy (5e ronde, 1e kindje)
    Biancawv (3e ronde, 1e kindje)
    Chickie (5e ronde, 1e kindje)
    jesje1982 (3e ronde, 2e kindje)
    Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje)

14. (4)
    Marknes (2e ronde, 1e kindje)
    Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje)
    cmvmens (3e ronde, 3e kindje)
    ayse1980 (7e ronde, 3e kindje)

15. (1)
    Clijntje (20e ronde, 1e kindje)

Datumloos: (3)
    riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje)
    Fengari (5e ronde, 1e kindje)
    Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje)

Illegaal: (2)
    Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8)
    Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8)

Aantal: 55
    zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend

Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden :D

9. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb nog niet helemaal bijgelezen maar zag dat er al wat eieren gespot zijn ;)

Willen jullie even voor me duimen? Ik heb voor het weekend een bloeding gehad een week na mn menstruatie en tis allemaal een beetje verwarrend nu, dus de gynaecoloog wil me nu meteen gaan zien voor een echo. Om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten...

10. djoon

djoon Niet meer actief

19susanna87,
    Ja mijne wilde gisteren
    Pluisje,

11. djoon

djoon Niet meer actief

19susanna87,
    Ja mijne wilde gisteren echt niet in actie komen! Heeft erge allergie hooikoorts dus ja ging echt niet, dus zei vanmorgen al vndaag rustig aan doen dan kunne we vnaaf:)

Pluisje,
    Ja idd vind het fijn dat ik hier dan lekker kan
    Kletsen:) moet er idd gwn niet teveel over hebben!

12. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Vandaag zei een dokter tegen mij dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, want als je je te druk maakt wordt je juist niet zwanger... Vinden jullie dat ook? Hoe doe je dat eigelijk? Mijn man vind volgens mij ook dat ik relaxter moet zijn. Misschien komt het doordat ik al jaren toe ben aan een nieuw kindje en het nu eindelijk kan; misschien wil ik te graag. maar het houd me zo bezig! Ik wilde wel dat ik mijn NOD kon vergeten en dan gewoon een week later ontdekken, o ben nog niet ongie, maar even een testje doen. Maar zo werkt het niet bij mij! zucht... Sorry einde egobericht...

13. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Zo werkt het hier ook. In je hoofd ben je er ZO enorm mee bezig, dat je het niet los kunt laten.
    Mijn man had aangegeven dat ie het er ook niet steeds over wilde hebben, maar hij wil wel weten wanneer ik mijn eisprong heb zodat we gericht kunnen klussen. Dus daar houd ik me nu min of meer netjes aan. Dit forum helpt in elk geval enorm, merk ik. Kun je toch kletsen erover en val je je man er niet mee lastig ;)
    Dat loslaten en relaxter er mee om gaan, daar heb ik ook nog niks op gevonden... Misschien dat dat met de tijd wat beter wordt?

Nog even ego: ben dus net terug van het ziekenhuis en heb naar alle waarschijnlijkheid een vroege miskraam gehad. Mn baarmoeder is nu wel schoon, zit alleen nog wat vocht in. Omdat ik zoveel pijn heb gehad, is er nog wel bloed afgenomen om te zien of er niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit. Dat hoor ik vandaag nog. Laten we het niet hopen zeg... pfff! Spannend allemaal, bah!

14. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Jeetje dat zou wel erg zijn zeg, ik hoop ook voor je dat het niet zo is en dat je snel weer een eitje hebt...

15. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij als je juist niet zwanger wordt als je er veel mee bezig bent, dan zou bijna geen enkele vrouw meer zwanger raken...Ik bedoel, kijk alleen maar hoeveel vrouwen hier op t forum zitten omdat dit onderwerp ons allemaal bezig houdt. En toch worden ze ook hier zwanger ;) Ik geloof wel dat t relaxter kan zijn voor jezelf en voor je relatie om t een btje los te kunnen laten. T moet natuurlijk geen obsessie worden. Maar om er helemaal niet mee bezig te zijn is voor ieder die er bewust voor heeft gekozen om voor kinderen te gaan volgens mij onmogelijk. Ik bedoel, tis is ook niet niks! Het is een van de meest lifechanging dingen die je kunt meemaken. Logisch dat het je bezighoudt.
    Bovendien is nooit wetenschappelijk bewezen dat er niet mee bezig zijn de kans op zwangerschappen verhoogt.

@SannevH naar zeg!! Hopelijk valt t mee idd! In ieder geval sterkte!

16. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er ook vreselijk mee bezig... Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel, die bewust zwanger wil worden... Zeker de dames ;). Mijn man is er ook erg mee bezig. Maar wel minder dan ik. Hij heeft er een heel goed gevoel over dat het goed gaat komen en wacht het dus gewoon af. Tja...ik zou willen dat ik dat gevoel al voor de helft over zou kunnen nemen. En natuurlijk weet ik dat afwachten het beste is dat je kunt doen (zeker als je nog zo kort bezig bent zoals wij...), maar zeg dat maar tegen je gevoel... Verwacht aankomend weekend mijn ei en ben afgelopen zaterdag al begonnen met de ovulatietesten. Eigenlijk vind ik het heerlijk dat ik er zo mee bezig ben haha. Kijk ook zeer regelmatig op dit forum om weer wat info op te lurken. Alleen het wachten op je ei en daarna je NOD...daar ben ik geen ster in :p.

@ SannevH: Sterkte zeg... Hoop dat het meevalt...

17. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    hi dames! het is al weer eiertijd zie ik...
    Hier nog steeds ongesteld en stiekum ook wel lekker dat ik dan niet 'verplicht' ben om te klussen op deze warme dagen. Al is ongesteld zijn met dit weer ook geen pretje..
    ben benieuwd hoe het deze maand weer zal zijn. valt me altijd best tegen hoeveel meiden zwanger worden op de lijst. Hopen dus nu maar op een rose ronde!!!!

Heel veel succes met klussen meiden!
    Groetjes Meis

18. Hallo allemaal :) leuk om te lezen dat er meer dames zijn die er veel mee bezig zijn ... Ik kan ook aan niks anders denken hoor!! :)
    Vanmorgen was het steepje van de ovutest nog lichter. Dus nu knal, lichter en nog lichter. Zou mijn ei nu helemaal geweest zijn? Ml is nu een beetje uitgeklust, en ik ook een beetje, haha. Dus hopelijk zitten we safe! Vanavond ff geen klus! We hebben nog nooit zoveel geklust voor een ronde! Nu dus op het wachtbankje! Wie nog meer??

19. djoon

djoon Niet meer actief

@mixje,

Herken het helemaal ben er erg mee bezign! Mja je shiet er ook niet veel mee op daar denk ik dan steeds aan! Moeten wachten tot 4sept en daarna weer verder kijken! Het leek alsof ik een eispron heb gevoelt dus vnaaf klussen:) en dan afwachten!
    Hoop dat niet meer zo warm
    Is:)

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Herken ik me ook wel in... ben er ook zo erg mee bezig! Niet zo obsessief als bij de eerste dat was wel heel erg hoor ;)

Mijn man en ik wilden eigenlijk afgelopen Maart overslaan, omdat het kindje dan in December zou komen. En dan vonden we voor het eventuele kindje teveel van het goede. Sint, Verjaardag, Kerst, oud en nieuw etc. Maar je raad het al, toch zwanger geworden in Maart en December uitgerekend :) En toen maakte het eigenlijk niks meer uit dat het December was! Maar waren er toen idd niet mee bezig die maand en het gebeurde toch. Helaas met niet zo een goede afloop.

Vreemde is dat we nu zeggen dat we September ff willen overslaan omdat het kindje dan uitgerekend zou zijn precies rond de datum dat ik van ons overleden dochtertje ben bevallen. Dus ja qua gevoel vind ik dat niet zo pretttig, stel dat het precies weer op die datum zal dat ik beval van ons kindje, zou best dubbel gevoel zijn denk ik.

Deel Deze Pagina