@19susanna87, Of het heeft iets mooi's dan kan ke altijd tegen je kindje zeggen dat heeft je zus gewild zo! Maja zo denkt iedereen er anders over!
Pfff... Ben dus duidelijk niet de enige. Maar ik ga het wel proberen wat meer los te laten, ik ben gelovig en dat helpt wel. Druk aan de klus al geweest , heb zo'n vermoeden dat ik meestal een vroeg ei heb maar gaan voor de zekerheid nog wel langer door. Ik doe niet aan ovutesten, ik denk dat ze daar hier zelfs nog nooit van gehoord hebben en ik was begonnen met temperaturen, maar ik vergeet het steeds, voor ik het weet ben ik al uit bed geweest om te plassen, dus dat schiet niet op... Succes allemaal!
Dat had ik er eigenlijk ook nog bijgezet! Want van de andere kant zou ik dan ook idd denken dat het een "kadootje" zou zijn van ons meisje Maar dacht dat zal wel raar overkomen dus had de tekst weer weggehaald
@19susanna78, Nee helemaal niet! Mij lijkt dat dan weer een soort symbool mijn collega heeft ook zooets meegemaakt en die beviel ook op de dag dat haar andere kindje was 'dood' geboren!
@ Djoon, hihi gelukkig dacht al dat het een vreemde gedachte van mij was nouja.. wie weet... we zeggen September overslaan, dan zul je net zien dat we juist die maand weer zwanger zijn. @ Perzik, Duurt idd lang! Voor iets wat niet snel genoeg mag gebeuren!! Voor nu zou ik graag morgenochtend de hebben... vind het wel vreemd hoor... Vanmiddag voor de zekerheid nog getest maar gewoon nog niks!! Trouwens wel benieuwd of mijn menstruatie 27/28dgn is zoals het eerst was.
Even een korte update: was een heftig dagje vandaag. Er zijn wel hct waarden in mijn bloed gevonden, maar een bbz is uitgesloten. Het ziet er dus naar uit dat ik donderdag een vmk gehad heb... Emotioneel. Maar tegelijkertijd wel een teken dat het praktisch gezien allemaal lijkt te werken... In mijn linkereierstok zit alweer een ei van 15mm dus die gaat van de week nog springen waarschijnlijk... Rollercoaster, dat is het...
sterkte, ik weet hoe je je nu voelt. heb hetzelfde meegemaakt in mei maar bij mij duurde het vloeien 5 weken ik werd er gek van... nu ben ik aan het wachten op mijn ei ik denk dat hij normaal vandaag of ten laatse morgen zal springen dus wacht ik even af en ga ik gewoon door met testen en klussen natuurlijk...
jeetje wat een verhalen allemaal, hoop dat de tijd snel gaat en dat we lekker met ze alle op het wachtbankje kunnen en dan als afsluiter een mooie roze lijst
jeetje wat heftig zeg! Veel sterkte! In ieder geval geen bbz dat is toch wel fijn. Hopelijk snel een eisprong en kunnen jullie je weer op de volgende ronde richten.
@ Sanne, ohh balen!! Fijn dat ze het even hebben nagekeken middels je bloed! Gelukkig heb je geen bbz maar ontzettend jammer dat je niet (meer) zwangern bent! Leuk dat je bijna je ei hebt!! (ook wel fijn om te weten toch?! wHOeaAaaaaa.. ik had een op mn ovutestje! Gisterochtend om 8u niks, Gisterenmiddag om 15.00 niks, had wel last van wat buikpijn/kramp lijkt net of mn darmen van slag zijn. En vooral aan de zijkanten/liezen. Hield het gisterenvond/nacht niet meer. Heb gevoeld aan mn baarmoeder en schrok een beetje dat ie zo zacht en open was en écht rekbaar slijm. Toen om 00.10 toch nog maar een testje gedaan, en ik kreeg een SMILE! Dus na 15.00 moet de piek begonnen zijn met stijgen. Eergisteren nacht hebben we nog gemeenschap gehad, en vanavond ook maar aan de klus dus! En morgen dan ook nog hihi. Dan heb ik wel een grote kans toch meiden? mn laatste testje bewaar ik tot na de gemeenschap van vanavond hopelijk krijg ik dan nog een smile. Dan voel ik me voor deze maand "veilig" En dan is mn ei dus wss toch ietsje later... want nu mn piek waargenomen. En kijk naar mn banner.. vandaag zou mn ei moeten zijn! Miss heb ik hem ook wel tijdens mn piek... ben helemaal hyper hahaha.
@ SannevH: Jeetje, wat erg dat je een vmk hebt gehad... Gelukkig geen bbz! Ik hoop dat het deze ronde wel lukt! @19Susanne87: Veel succes!! Ik moet nog even wachten op mijn ei. Verwacht hem aankomende vrijdag/zaterdag... Ik heb iedere keer een cyclus gehad van 28 dagen sinds ik gestopt ben met de pil (afgelopen april). De laatste keer had ik echter een cyclus van 25 dagen. Wat moet ik dan nu voor mijn NOD aanhouden? Gewoon 28 dagen, 25 dagen of een gemiddelde?
Dank je Flappie! Ik zou denk ik het gemiddelde nemen... want je bent al 4 maanden bezig.. en sowieso om de dag klussen rond de dag dat je denkt dat je ei komt. Wat ik gisteren heb opgemerkt bij mezelf (voor het eerst) dat mn baarmoedermond heel zacht en open was, en goed vruchtbaar slijm had.) Toen wist ik wat al die meiden bedoelden, en voor de zekerheid een cb ovutest deed was deze positief! Als je dat niet vreemd vind kan je het ook proberen
Hoi cygnet nee hoor snap je vraag het is voor mij sinds ik op dit forum zit de 7e ronde voorheen ookal 2 jaar geen anticonceptie maar was er niet bewust mee bezig ik dacht het komt wel een keer aangezien ik al twee kinderen heb en die zijn er ook gekomen zonder mmm. Maar na mijn jongste heb ik een abortus gehad en begin nu toch een beetje bang te worden dat daar Mischien iets mis mee is gegaan de eerste was met ronde 6 raak de tweede door de anticonceptie heen. 4 september begint de mmm tenminste de eerste afspraak. Nu maar hopen dat het allemaal goed komt !!!
Dank je 19Susanne87 . Heb net een ovu-testje gedaan en deze is stukken donkerder dan gisteren!! Nog niet zo donker als de controle-streep, maar het scheelt niet veel. Dus vanavond maar weer aan de klus .
Hi dames! Lees dat veel dames er veel mee bezig zijn. Het zwanger worden dan he! Ik hoor ook bij die groep. Maar ik vind dat eigenlijk heel normaal. Het is een ontzettende verandering en stap in je leven. Ik merk wel dat ik er iets minder mee bezig ben als ik wat minder op ZP kom en niet elke dag mijn banner 50x zie en er nog niets op veranderd is Fijne dag meiden!
Thanks dames!! Heel wat eieren in aantocht lees ik. Aan de klus dan maar! Jammer van het warme weer. Gelukkig hebben wij zelf een airco op de slaapkamer Is echt een aanrader hoor! Succes met klussen allemaal. Ik ga zo toch maar weer starten met ovu-testen. Ben benieuwd.... Laten we ons daar maar op richten nu!
Oei.. naast de buikpijn/krampjes voel ik nu ook steekjes. Hoop dat man snel thuis is... eten, mn kleine man douchen, naar bedje brengen en dan aan de klus!! Het is dat ik de had afgelopen nacht op de cb. Anders had ik het als vervelende buikpijn gezien.