NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Haha relax! Je hebt nog wel even tijd hoor :)
    Hier voel ik sinds zonet ook mijn linkerei aankomen! Das wel sneller dan gedacht eiigenlijk... Maar weet in elk geval wat oons vanavond te doen staat :) goeie manier om de gedachten te verzetten!

2. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha, geweldig!! Zo herkenbaar!!

Ik had mijn man vanmiddag al een sms-je gestuurd over m'n ovu-testje... Hij zei meteen "dan moeten we vanavond klussen.., en morgen.., en overmorgen.., en..." hahaha

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Sanne, haha ja dat snap ik!! Gisterenavond na het eten nog posi test.

@ Flappie, hihi gelukkig... wat een adrealine voel je dan he!! Leuk dat jou man er ook zo enthousiast over is :D

Nou.. hier even erg zuur... man kwam gisteren thuis met hoge koorts. Dus hebben niet geklust!! Hoe graag ik het ook zou willen, op zo een moment baal ik wel maar niks aan te doen. Heb hem lekker naar bed gestuurd met paracetamol en een kopje boullion.

Vanmorgen ging het al wat beter en hij is proberen te gaan werken. Hopelijk gaat het vanavond beter..

Dus ja.. mijn hoop is wel wat vervlogen voor deze ronde.. deze periode 17e en in de nacht van 19op20 geklust 21e positieve ovutest.. Hopelijk blijven er wat zwemmers lang genoeg volhouden :D

4. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh, dat is balen zeg... Maar ja.., daar kun je niets aan doen helaas... Maar wie weet zijn het goede zwemmers met een hele sterke overlevingsdrang!! :D En wie weet, vanavond...;)

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    goede morgen dames weet niet wat ik ervan moet verwachten nog steeds geen ei gespot en hoop nu eigenlijk dat hij voor de moment ook niet komt :) ben gisteren avond thuis gekomen van mijn werk met enorme rugpijn dacht dat als ik geslapen had wel over zou gaan niet dus heb amper geslapen van de pijn. daarnet wel een pijnstiller genomen alleen ben ik nog heeeeel moet :( liggen, zitten en lopen doet pijn dus hier even geen klusperiode denk ik alhoewel ik mijn ei niet wil missen. vind mijn temp heel raar doen willen jullie eens even kijken?

6. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Lijkt alsof je ei op dag 20 of 21 is geweest.. als hij hoog blijft of nog hoger gaat.

Hoop dat je snel van de rugpijn af bent Tink.

@ hier , temp nog aardig stabiel en hoog, vanmiddag afspraak gyn/fert arts ivm met geen eisprong (die ik deze maand toch opeens heb, maar heb afspraak laten staan.) Ben benieuwd.

Knuf Joyce

7. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Goedemorgen! Hier ookk niet geklust, ik kon het echt niet opbrengen... Baal er zelf ook wel van, maar ben te emo en te gespannenn. We zijn nu onderweg naar het ziekenhuis in R'dam voor allerlei onderzoeken en gesprekken. Heb echt geen oog dicht gedaan vannacht en ben vreselijk misselijk! Bah!

8. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Tinkerbell26: Ik heb nog niet zoveel verstand van het temperaturen. Ben zelf deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen en zit nog voor m'n ei, dus heb geen vergelijkingsmateriaal...

@ SannevH: sterkte vandaag...

Ik heb zojuist weer een ovu-testje gedaan en heb een knaller :D. Teststreep is stukken donkerder dan de controlestreep!! Joepieeee

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    #349 tinkerbell26, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    deze ovulatietest is toch niet positief he?

10. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    @ 19susanne87; balen dat je man ziek is, maar indd hopen op een paar mooie zwemmers!!

@ Tinkerbell26; beterschap met je rug.. hopen dat het snel beter word, ik heb zelf geen ervaring met tempen, dus snap er ook niet veel van sorry!

@Joycie78; succes vanmiddag in het ziekenhuis! Laat je weten hoe het was?

@ Sannevh; ook logisch dat je je gedachten er nu even niet bij hebt om te klussen, erg begrijpelijk! Succes/sterkte met de onderzoeken en gesprekken.. laat je weten hoe het was?

@ Flappie76; Dat word vanavond klussen!! Hihi alvast heel veel klus-plezier :)

@hier; Geen ovutestjes en geen ge-temp hier.. maar wel; elke dag aan de klus.. haha moet af en toe toch wel even mijn best ervoor doen om zin te krijgen bij manlief, maar tot nu toe elke avond gelukt! volgens mijn banner heb ik a.s. zaterdag mijn eisprong, nog geen vruchtbaar slijm ontdekt..

Zijn jullie ook al gestart met foliumzuur o.i.d. ? Ik slik nu sinds 2 weken van Davitamon Compleet mama plus.. Hier zit ook foliumzuur bij in.

11. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Tinkerbell26: Denk niet dat hij positief is... Maar denk wel dat je er tegenaan zit... ;)

Hier een foto'tje van mijn test van een uurtje geleden...

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      6
  12. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben een maand of 2 geleden begonnen met het slikken van foliumzuur.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik slik ook al een tijd foliumzuur. Eerst Etos Zwanger worden pillen, omdat ik dacht dat mijn cyclus er korter van kon worden. Dat deed het niet.
    Nu slik ik Davitamon Compleet mama plus.

Ik heb vandaag mijn 1e follikelmeting gehad. Eitje te zien van 11 mm. Op cyclus dag 11. Dus ja kan nog alle kanten op. Moet vrijdag weer terug komen voor echo. Dus hopen dat het dan goed gegroeit is.
    Mijn linker eierstok is niet actief. Die hebben ze al elke keer niet kunnen vinden met de echo's. En nu dacht ze wel iets te zien, maar die leek heel klein en verschrompelt ofzo. Nouja goed je hebt maar 1 ei nodig, en dat word iets harder werken voor mijn rechter eierstok! :D

Spannende tijden allemaal nu he? Klussen e.d.

14. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    susanne: beterschap voor je man!

Sannevh: Succes en sterkte met alle onderzoeken....

Joyce : jij ook succes in het ziekenhuis!

Charise:Hopelijk is hij met de volgende echo mooi gegroeid! Ik duim voor jullie!

15. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hoi, mag ik er ook bij op de lijst. Begin van de maand heb ik m'n spiraaltje laten verwijderen. Direct daarna ongesteld geworden. Als het net zo gaat als bij m'n eerste kindje zou ik rond 7september weer ongesteld moeten worden, maar liever niet natuurlijk. Ik lees al een weekje mee hier, heb nu wel zin om mee te kletsen.

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Welkom schaapje..
    ik ga voor je duimen :D

17. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
  18. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Hey alweer positieve ovutesten zie ik! Succes dames!

Wij zitten in het EMC en zitten stevig te balen. Het gesprek met de gyn stond niet ingepland en dus kon ik er niet terecht. 31 oktober pas! :eek: wat een gepruts!
    Wel zijn we net bij het Gezond Zwanger worden spreekuur geweest, waar we een vragenlijst kregen over onze leefgewoonten. Ook moest ik weer bloed laten prikken op vitamines enzo. Manlief moest dat eigenlijk ook maar die had zijn papieren niet bij dus dat ging niet.

En nu moeten we 2 uur wachten tot aan het gesprek met de reumattoloog en reumaconsulente. Hopelijk voegt dat wel iets toe!

19. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Dank voor de succeswensen! :)

Ik ga er nu zo heen.. ben erg nerveus *bijt nagels*
    Maar moet er ff doorheen, wil graag weten waar we aan toe zijn.
    Kan in ieder geval deze maand een mooie tempkaart voorleggen. :D
    Kom vanavond of anders morgen wel ff verslag doen!

Knuf Joyce

20. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Hee meiden,

Ik wil me ook weer aanmelden.
    NOD 8 September, ronde 5, 1e kindje