NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Volgens mij is die POSITIEF hoor ;)
    Succes met klussen :D

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Nou, volgens mij ook hoor tinkerbell. Ik zeg; aan de klus vanavond:)

3. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    bij mij is de ovutest nog altijd wit het blijft wachten op mijn ei, geduld is een schone deugd zeggen ze en wat als je weinig geduld hebt?

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Ego ff...net een ovutest gedaan...zie 2 streepjes....1 heeeeeele lichte....het is weer gestart.. :D ;)

Succes lieve meiden...ik ga weer duimen!

5. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    veel succes clijntje

hier met de ovutest van claerblue geen lachend gezichtje maar wel een licht streepje dus hopelijk snel een knaller...
    ben toch al blij dat ik een licht streepje heb op de sensitest dipstick zie ik nog niks....

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @jv23 Ik ben altijd blij als ik een licht streepje zie...
    Kan me bijna niet voorstellen hoe blij ik ben als die andere test eens een keer een HEEL LICHT streepje laat zien ;)

Succes meisje!!

7. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Clijntje komende dagen maar goed aan de klus dus! ;)

Ik doe nu al ruim een week ovulatietesten maar nog steeds geen knaller gehad. WEl vrijdag een met 2 duidelijke strepen maar de teststreep was nog altijd lichter dan de controlestreep. Maar sindsdien is het alleen maar lichter geworden dus vraag me af of ik toch niet mn eisprong al heb gehad maar m met testen net heb 'gemist'. Ik zag een paar pagina's terug een foto van iemand van 2 ovulatietesten op 1 dag er zat 4 uur tussen en de ene was positief en de andere was negatief. Kortom, als je maar 1x per dag test is de kans dus best aanwezig dat je niet positief test maar je eisprong wel hebt gehad...

Hebben meer van jullie in een cyclus niet echt een positieve ovulatietest gehad, maar wel zeker weten je eisprong gehad???

8. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Oei dat klinkt als...ei vrijdag gehad (of vanaf vrijdag binnen 48uur)
    Toch wel aan de klus geweest?

9. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nou flappie, veel plezier dan maar. Dat is een mooie test! :)

10. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, vorige maand had ik dat... Iedere dag netjes getest, maar geen positieve test... Wel een licht streepje, maar geen knaller. Maar wel een eisprong gehad. Nu moet ik wel zeggen, dat ik ook maar 1 keer per dag test, dus inderdaad waarschijnlijk gewoon de piek gemist... Deze cyclus dus wel een duidelijk positieve test. Maar voor de zekerheid ben ik ook begonnen met temperaturen, om te zien of het allemaal klopt...

11. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nou dat kan best goedkomen toch?! Kan me wel voorstellen dat je baalt hoor, maar gewoon hopen op goeie zwemmers :)

12. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel!!

13. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Susanna (en de rest ook), je moet de hoop niet opgeven hoor. Toen ik zwanger werd van mijn dochter hadden we welgeteld 1x geklust in de periode tussen 2 menstruaties in. En dat was dus blijkbaar genoeg. Ik ad die maand dus ook geen hoop, maar nu zit er naast me een klein peutermeisje K3 liedjes te zingen.

14. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Gyn geweest, denkt dat ik idd zelf een eisprong heb door t afvallen kan t allemaal gewoon op gang komen. Zo niet kunnen we altijd hormonen oid mee starten. Voor nu vond hij t te vroeg om in de MMM worden gegooid. Iets verder afvallen zou t allemaal op kunnen lossen en als ik toch aan de hormonen ga moet er toch nog wat vanaf anders heeft dat geen zin. Kort gezegd, nog geen MMM maar vrolijk door oefenen en mn dieet volhouden. Over 6 weken nog een gesprekje en kijken wat en of er iets veranderd is.

Dus ik blijf gewoon op deze lijsten :p
    En manlief word gewoon rond rekbaar slijm aan zn haren naar slaapkamer gesleept en opgesloten voor 3-4 dagen :D

Geen mmm is misschien maar goed ook, iets minder mee bezig zijn en gewoon kijken of t lukt. mmm kan altijd nog he.

Was wel een geschikte man gelukkig, heb nare ervaring van gyn van 14 jaar terug en dat ook aangegeven en hij gaf me echt de tijd.

Dikke knuf Joyce

15. djoon

djoon Niet meer actief

Ik ben sinds deze maand aan foliumzuur! Ik heb die van de hema! (reden: omdat ik hem biet durfde te halen) haha

16. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker, al ruim 1,5 week om de dag aan de klus en dat wil ik deze week nog ff volhouden ;) Zo missen we mn ei zeker niet! Dus aan t klussen zal t niet liggen :p

17. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk idd ook dat ik mn piek net heb gemist en daarom geen knaller test heb gehad. Volgens mij heb ik mn eisprong in de nacht van vrijdag op zaterdag gehad namelijk.
    Temperaturen doe ik (nog) niet, maar ik snap wel dat t in combinatie met ovutesten wat meer duidelijkheid kan bieden. Vind de ovulatietesten niet altijd even verhelderend namelijk....:(

@Joycie fijn dat je nog niet de mmm in hoeft!!

18. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Joyce, fijn dat de gyn je serieus neemt en je de tijd geeft, is wel heel belangrijk!

Erg veel ego hier maar er gebeurd ook zo veel op t moment... Sorry!! We rijden nu terug vanuit het Erasmus. Baal echt dat de gyn-afspraak er niet bij zat, maar t gesprek met de reumaconsulente was heel positief! Veel info gehad en veel angsten weggenomen dus dat is fijn! De vmk heeft niks te maken met de reuma ! En de afwijkende titer zal vermoedelijk ook niet voor problemen zorgen. De 2 jaar wachttijd is goed geweest want reumatisch gezien is mijn lijf er nu wel klaar voor.

19. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Er is alweer een hoop besproken zie ik, om op alles te reageren ff geen tijd. Voor onze pos ovulatietesters veel plezier met klussen!

@hier
    Heb nu eindelijk het gevoel/idee weer terug dat ik toch nog een eitje ga spotten. CD 53, af en toe last van krampen, slijm wordt iets dradiger en ovutest een licht streepje, dus hoop dat ik een deze dagen nog een pos ovutest te pakken krijg.
    In ieder geval gaan wij lekker door met klussen...

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier op CD 11 een postieve ovtest (CB dig) en dag 12 weer. We hebben op dag 9, 11, 12 en 13 geklust en misschien vanavond nog een keertje voor de gezelligheid??? hihi.. hoe lang klussen jullie 'door' na een positieve test?

Wij gaan nu bijna op vakantie.. heerlijk een wachtbankje in Italie.. die ga ik wel 'treken'.

@Sanne... welke vorm van reuma heb jij? Ik heb zelf altijd veel minder last tijdens zwangerschappen dus dat is één van de dingen waar ik naar uit kan kijken :)

Oja, ik slik Centrum Materna... een alles vitamine. Eén van de weinige waar ik niet verstopt van raak :)

Deel Deze Pagina