NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Niet geschoten altijd mis, ik zou er vanavond ook weer voor gaan!
    Lekker hoor dat je in Italie kan wachten, hoop bij terugkomst op positief nieuws! Succes met wachten alvast... ciao!

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Bedankt voor de beterschapswensen. Het gaat gelukkig weer beter. Hij denkt iets verkeerd gegeten te hebben(kapsalon). vandaag was hij alleen nog erg misselijk.

@ clijntje, fijn dat het weer gestart is!

@jv23, Lichte streepjes op cb heb ik ook alle dagen gehad. 20ste in de ochtend geen smile, in de middag ook niet maar in de avond wel! Streepje was iets donkerder. Gisteravond rond 20.00 nog steeds smile en heeeeeeel goede streep! (nog net geen knal) helaas gisterenavond niet kunnen klussen. Vanavond gaan we ervoor hihi.

@tinkerbell, t zit er aan te komen!

@flappie, aan de slag!

@griekje, dan is het idd miss je piek geweest. Gek hoe het kan lopen he. Heb 1 maand sensitest gebruikt, werd er niet wijzer van. Nu maar cb digitaal. Vind het prijzig maargoed heb verder geen andere hobby ;) haha.

Was ff balen idd, je ziet je kans voorbijgaan!! hihi. Maar idd de hoop is er nog wel hoor.. miss nog wel meer dan dat we elke dag hebben geklust.

Had ik nou nog maar een cb over om ff te checken hahaha.

Sinds stoppen met de pil aan folium..

@cygnet, geniet lekker van je vakantie! Hopelijk op goed nieuws... wel het fijnste wachtbankje van het jaar denk ik ;)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Druk hier vandaag zeg!

@Suzanne: Nog niks verloren toch? Zwemmertjes blijven wel wat langer leven.

@Tinkerbell: Als je temp morgen nog hoog is, denk ik dat je maandag je ei gehad hebt! En dan heb je prima geklust toch? :)

@flappie: Dan weet je wat je te doen staat! :D

@cayth: Ik slik foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil. Als ik zwanger ben, ga ik mama-vitamines slikken (weet nog niet welke)

@schaapje: Welkom!

@love&hope: welkom!

@Griekje: Kan goed inderdaad dat je de LH-piek net mist. Heb ik wel vaker gehoord. Maar dan zou je 2x op een dag testen moeten doen, dat is wel heel kostbaar!

@Joyce: Fijn dat de MMM nog niet nodig is! Hopelijk is het snel spontaan raak!

@Fengari: Op naar een ei!

@Sanne: Fijn dat het gesprek goed is gegaan en je wat meer vertrouwen geeft. Wel stom dat de afspraak met de gyn er niet in stond! Wij hebben dat ook een keer bij de kinderarts gehad (speciaal voor vrij genomen), maar konden gelukkig tussendoor.

@Cygnet: Ik temperatuur, en zodra ik mn ei heb gespot stop ik met klussen. Althans, het klussen om het klussen. Voor de 'fun' kan natuurlijk altijd nog;)
    Hier ook wachtbankje op vakantie, lekker in Zuid-Frankrijk! En ook mn NOD nog op vakantie. Zit te twijfelen of ik wel of niet een test mee ga nemen...

@hier: vanavond hopelijk ook nog even aan de klus. Ik wil om de dag klussen om mn ei niet te missen. Manlief heeft nu nog bespreking van zn werk, dus zal pas tegen 10-en thuis zijn. hopelijk is hij niet te moe...
    Ik heb het idee dat mn ei eraan zit te komen, erg waterig slijm namelijk..

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    even een ego berichtje; om +-19u ben ik met mijn zoontje even gaan douchen, en sinds die tijd verlies ik echt gewoon vocht? echt heel erg waterig.. nog nooit gehad? iemand ervaring mee ? of een idee wat het kan zijn?

5. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Cayth WOOMB Home Page miss heb je daar wat aan.

@ Minime.. zeker nog niks verloren :) hoop nu idd op wat overlevertjes. Heb na de bevalling nog een curretage gehad ivm achtergebleven weefsel wat is gaan ontsteken. Dus zou zeggen mijn bm is brandschoon :p

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Heb echt heel vervelende buikpijn! vooral rechts onderin. Heb dit echt nog nooit gehad... hopelijk is het mn eisprong. Ben er misselijk van :(

7. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Jeetje wat een eieren overal!
    Ik verwacht mijn ei pas na het weekend. Nog even wachten dus, wel lekker aan de klus al!

Hopelijk gaat het helemaal goed komen deze maand voor iedereen.

Wij zijn nog niet aan het tempen of ovu testen. Zitten nog maar in de eerste ronde dus beginnen rustig aan, maar we zijn zo een soort zenuwachtig. Hadden/hebben jullie ook? Vind zo spannend allemaal.

Voor de eerste hebben we nooit ons best gedaan met op ei letten enzo, nu wel dus vind het nu veel spannender en duurt de maand veel langer!

Fijne avond allemaal!

8. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    @cygnet: ik heb Artritis Psoriatica en hoop inderdaad minder last te hebben tijdens de zwangerschap :)

@Susanne: zou best je eisprong kunnen zijn. Gewoon lekker gaan klussen, dan voel je de pijn ook minder ;) hihi

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik hoop het maandag is de laatste keer dat we geklust hebbe

10. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

@ Joycie78: Wat fijn, geen mmm. Ik hoop dat het snel raak is!

@ Fengari: Succes met klussen! ;)

@ Cygnet: Na m'n ei, stoppen wij ook met "gericht" klussen. Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

@ 19Susanne87: Vervelend die buikpijn. Ik heb het nu ook. Gisteravond met klussen, had ik ook flinke steken onderin mijn buik. Vorige maand had ik dat ook rond diezelfde periode, dus misschien dat het idd met je ei te maken heeft?!

@ Froggieh: Die zenuwen herken ik wel... We willen het gewoon zooooo graag!! :)

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Flappie.. wel geklust dus wie weet ;) hopelijk waren het voor jou ook tekenen van een ei!! ik ga volgende maand (als het nog niet zo ver is) weer even opletten of ik weer het zelfde gevoel heb.

@ Froggieh, inderdaad... herken het ook!

@ Sanne, gelukkig wel geklust gisteren.

12. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop ook dat het met m'n ei te maken heeft ;). Ga nu weer een ovu-testje doen. Ben benieuwd...;)

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is temp terug gezakt dus hier nog steeds geen ei :x

14. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Owww...balen zeg... Toch nog maar even doorgaan met klussen... Hoop dat je snel je ei hebt!

Heb net ovu-testje gedaan, en volgens mij zal mijn ei vandaag of uiterlijk morgen komen. Test is niet meer positief. Dus vanavond en morgen nog maar even aan de klus en dan op het wachtbankje ;)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Sanne... jeetje wat lastig dat het op in je huid zit. Ik heb palindroomreuma.. eerst jeugdreuma en nu alweer 10 jaar de diagnose palindroom reuma. Tijdens de zwangerschappen blijft het eigenlijk helemaal weg... erg fijn.

Morgen heerlijk weg. Ik stop onderin mijn koffie de zw test en hoop van harte dat ik hem vergeet :D

16. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ongie voorbij en weer druk aan het klussen ;) verder afgelopen tijd druk met werken en tsja met ongie eigenlijk nog vrij weinig te melden..

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Geniet van je vakantie Cygnet!

Tinkerbell, balen van je temperatuur! Heb jij vorige ronde Clomid geslikt? (zag je tempkaart).

Flappie, succes met klussen!

Joyce, fijn dat je de MMM nog niet in hoeft en verder alles goed is. Alleen jammer dat je afspraak met gyn niet door kon gaan. Ik zit zelf nu de 1e ronde in de MMM.

Nou meiden lekker klussen allemaal haha.
    Ik kom morgen nog wel even vertellen hoe het was met follikelmeting.

18. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ tink , jammer dat temp gedaald is :(

@ Charise , dank , ja heerlijk geen mmm, afspraak gyn ben ik wel geweest hoor, geloof dat dat iemand anders was, sannevH geloof ik.
    Maar geen verdere stappen in mmm nog dus happy :D
    over 6 weken terug en kijken we verder.

Succes met de follikelmeting morgen!!

Knuf Joyce

19. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Fijn dat er zoveel geklust wordt dames! Dat is een goed teken :)

Hier was gisteravond de ovutest alweer negatief. Maar het lukt echt even niet om te klussen dus we gaan denk ik onze hoop verleggen naar volgende maand. Is ook even niet erg, er gebeurd zo veel op t moment.
    Desalniettemin hoop ik op een prachtig roze lijst!!

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Yep dat heb je goed gezien :D maar vanaf deze ronde zijn we terug gestopt

Deel Deze Pagina