@Tinkerbell: dus toch nog geen ei aan je temperatuur te zien. Even doorklussen nog en hopelijk komt hij snel!
Pfff...dat is ook raar... En o je temperatuurkaart is daar niets van te zien... Tja.., afwachten denk ik... En ondertussen toch maar aan de klus voor de zekerheid!
Hay meiden Ook hier klets ik zo nu en dan mee erg druk met huisje opknappen dus had afgelopen dg niet veel tijd hoop over paar wk klaar te zijn denk wel dat dat gaat lukken heb morgen vakantie ... Hoe is hier met ieder???
echt een hele stomme vraag hoor.. maar k denk dat mijn ei eraan zit te komen zo te voelen aan krampjes enzo, maar ik heb buiten dat zo ongelooflijk veel zin in seks! Hebben jullie dat ook als je je ei hebt of eraan komt?
Romy, ik merk dat persoonlijk niet zo, maar is wel een teken van een naderende eisprong! Ik zou zeggen: ga ervoor !
@ tinkerbell, aii wat verwarrend!! t ziet er wel een beetje naar uit iig! @ Romy, ik heb altijd meer zin in sex als mijn ei in aantocht is. Hihi. Maar niet altijd zin in de zin van zin. Maar zin in de zin van een kans!! Hou hier alleen maar buikpijn :S
Ik denk ook een eitje gespot te hebben Temp al ganse cyclus op 36.2 en deze ochtend 35.9. Dus waarschijnlijk ei-dipje! Ben al blij dat de thermometer eens een andere waarde aangaf, dacht al dat dat ding stuk was. Men NOD valt meestal op 14dpo dus dan zou ik weer een cyclus van 31 dagen hebben en staat men NOD goed. Deze ochtend geklust, gisteren niet, 3 voorgaande dagen wel. Misschien morgenochtend nog eens en dan hopen dat het genoeg was.
Hahaha, hoe herkenbaar!! Ik heb niet meer zin dan anders, maar inderdaad..., die kans wil ik grijpen!! Hier ook nog steeds steken in mijn buik...
@ Flappie, geinig iemand met een beetje dezelfde gedachte die buikpijn/krampen/steekjes, heel vreemd!! Bij mij vooral rechts. Ook in mn zij/rug. T zal allemaal wel.. haha. En puntje bij het paaltje word ik gewoon ongesteld de 4e Vaak gedacht dat het raak was, maar nu?! Heb er een hard hoofd in. @ Lica, Nou dan heb je iig alles er aan gedaan deze ronde Bij de zwangerschap van Loïs* heb ik de innesteling duidelijk gevoeld.. zat aan de keukentafel een broodje te eten met mijn zoontje.. en kreeg het ineens heel warm, en 2 flinke steken!! Au Au.. mijn zoontje vroeg nog, wat is er nou mama? haha scheetje. Dacht zal het?! Mijn zoontje had het ook de hele tijd over baby! uit het niets, hadden hem niks verteld. En toen ik uiteindelijk 1.5 week later testte was het raak!! Dus eigenlijk zit ik hier nu ook weer op de wachten.. had een app op mijn tel en alles bijgehouden. Maar Nu een nieuwe telefoon en kan dus niet meer terugkijken op mn oude tel (stuk)hoeveel dagen er tussenzat etc en wat mn kwaaltjes waren. Baal ik wel van. Nu heeft hij het trouwens weer de hele tijd over baby.. hij heeft een klein konijntje gekregen en die heeft hij zelfs baby genoemd. t is een rammetje dus hoop dat het met de tijd Bobbie word ofzo hihi. Vanaf wanneer zou ik een testje kunnen wagen? Als ovutest 21 e positief was... 4 sept menstruatie (uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Ik ga er vanuit dat mijn ei 48 na mijn eerste positieve ov test is geweest en dan een LF van 14 dagen (dat klopt met de vorige keer). Dus zondag (19e) 1e positieve test, maandag (20e) 2e positieve test, dinsdag (21e) ei + 14 dagen: 4 september NOD. Ik kom op 26 dagen (uitgaande van de vorige keer en toen was mijn ei op precies hetzelfde moment)
Bedankt Cygnet Mijn cyclus was bijna altijd 28 dagen. soms begon het op dag 27 laat in de middag met beetje bruin/rood verlies. Zoals als verwacht is mijn ei wss ongeveer 1 tot 2 dagen later. had 21ste in de nacht eerste positieve test (00.15) Denk zelf dat hij de 22ste is geweest. Dat was 43u naar de 1e positieve ovu test. (heb t maar ff uitgerekend ) Dus kan idd wel kloppen. Heb alleen de de nacht van 19/20 gemeenschap gehad en de avond na mijn (denk ik) ei. Dus wie weet... maar heb er een hard hoofd in hoor. zit wel veel tijd tussen.
Gewoon afwachten... (Nou ja.., gewoon... haha). Ik hoop dat je gevoel er helemaal naast zit en dat je straks een knal-test hebt!! Ik ga er vanuit dat ik mijn ei vandaag heb, dus vanaaf voor de zekerheid nog maar een keertje klussen... En dan ook maar op het wachtbankje. Normaal vliegen 2 weken voorbij, maar nu kan het me niet snel genoeg gaan...pfff...
Die buikpijn en steken heb ik nu ook! Ben er vannacht zelfs wakker van geworden..Ook heel duidelijk in mn onderrug, het voelde wel een btje als menstruatiepijn dus ik begon me al zorgen te maken. Vooral omdat in mijn vorige cyclus op deze dag het bruinverlies begon. Dat is 1,5 week zo doorgegaan tot ik uiteindelijk ongesteld werd...Dus ik zit nu de hele tijd bij het naar de wc gaan angstvallig te kijken in mn ondergoed en het toiletpapier of ik nu geen bloed/bruinverlies heb...Want als dat zo is dan is de kans heel groot dat ik ongesteld wordt...Vorige cyclus dacht ik nog innestelingsbloeding vanwege de timing maar toen werd ik ook gewoon ongesteld. Nou ja we gaan het zien, tot nu toe nog geen bruinverlies gezien maar dus wel die zeurende pijn in mn onderbuik..Raar!! @susanne je zou 4 dagen voor NOd een testje kunnen wagen. Ik heb besloten zaterdag 1 sept te gaan testen als ik dan iig geen bruinverlies enzo heb...Mn nod is 3 sept.
Ben erg benieuwd hoe roze deze maand zal worden... Zelf is mijn NOD 4 september maar de kans is zeer zeer klein dat het hier gelukt is. Maar ergens diep van binnen hou je toch hoop he! Uit het lifestyle onderzoek kwam wel naar voren dat het beter is om helemaal geen alcohol meer te drinken. Heb nu dus roseebier 0,0 gehaald en dat is best goed te doen Heeftt iemand die Jillz 0,0 al geprobeerd??
@ Flappie, tuurlijk gewoon rustig blijven en afwachten, niks aan de hand toch?! (als ze eens in mijn hoofd konden kijken, zien ze me als een kip zonder kop rondrennen ) @ Griekje, gek he die buikpijntjes enz. Vanaf het moment dat ik dacht, dit is mijn ei, heb doorgaans dat menstruatie achtige gevoel. Mijn zoontje zegt mama kom, naar het ziekenhuis (volgens hem was dat de zitbank) ik ga zitten, trekt hij mijn shirt omhoog en zegt HALLO BABY!! en krijg kusjes. Als ik vraag, Hoe weet je dat Kenzo?! fluistert hij, spoken mama. Wanneer ik dus deze ronde een positieve zw test in handen heb, zal ik me dus denk ik wel achter mijn oren krabben wat hem betreft. (April 2 geworden) Fantasie?! @ Sanne, we kunnen dus dezelfde dag eigenlijk testen Ga je er al eerder eentje wagen?! Hier geloof ik er deze ronde zelf ook niet zo in. Maargoed.. wie weet!! Hoop op veel roze inderdaad!!!