Gek om je naam SannevH te lezen. Als ik snel lees dan denk ik steeds huh?! SusannevH mijn achter naam begint ook zo.
Wauw Susanne wat bijzonder van je zoontje, wie weet ziet/voelt hij dingen die jij nog niet weet Zou wel heel mooi en bijzonder zijn! Helemaal als t nu raak blijkt te zijn! Dan heb je dus ook gewoon een kind met een gave
@ Griekje, haha ja zal wat zijn he!! Komen jullie dan allemaal op consult 1 of 2 dagen na jullie ei?! Hahaha nou echt mijn klomp zal breken als het raak blijkt te zijn. (denk zelf echt gewoon van niet) Bij Loïs had hij het er wel over... hij had het de hele tijd over baby. Toen ik een week later testte was t positief. Dus wie weet oh god zou wat zijn zeg.
Positief met predictor early, toen geloofde ik t niet zo. 2 dagen later kv was licht streepje 2dg voor nod.
@ 19Susanne87: Wow!! Dat zou zeker wat zijn zeg!! Reken dan maar op hele lange rijen bij je voordeur, want dan wil iedereen een consult natuurlijk . Maar zonder gekheid, het zou wel heel bijzonder zijn!! Ik hoop dat hij gelijk heeft!! @ SannevH: Ik dacht aan je banner te zien, dat jij je NOD op 7 september hebt? Dan zou je namelijk tegelijk met mij zijn .
Lieve Dames, Zou ik nog met jullie mee kunnen doen? Mijn nod zal 4 september ongeveer zijn. Ik weet helaas nooit wanneer mijn NOD is omdat het nog niet heel regelmatig is
Ja die banner klopt niet helemaal meer met mijn cyclus na vorige maand. Heb hem nog niet aangepast @Susanne, ik denk niet dat ik ga testen. Ben zo bang voor weer een posi-test die op niets uitloopt... Als ik de 4e niet ongesteld word, wacht ik het tot de 7e af en daarna pas wil ik testen. Anders maak ik mezelf nog gekker dan ik al ben!
hallo iedereen, hier ben ik al een tijdje bezig met ovutesten en steeds blijven ze negatief, nogthans had ik gisteren krampen onderin de buik en toch veel doorzichtig glibberig slijmverlies... zal ik er maar vanuit gaan dat dat mijn ei geweest is?
Hoi allemaal, Ik wil graag meedoen in dit topic. Ik heb pcos, en ben onverwachts zwanger geraakt. Helaas 13 juli een miskraam gehad. Nu op dag 43 en woensdag mn eisprong gehad (denk ik). Afgelopen weken wel heel veel seks gehad dus we hebben goede moed. Mijn nod zou 5 september zijn, uitgaande van de 14 na de eisprong. we gaan wel de 30 op vakantie maar ik neem denkk ik een testje mee..
Jeetje er breken nu al spannende tijden aan op het wachtbankje, ik ga voor iedereen heel hard duimen! Duimen jullie voor mij dat dit weekend mijn eisprong komt????
Spannend hoor meiden.. ik wacht nog op me eisprong hij nadert.... Heb wel paar x echt vlagen van misselijkheid gehad wat ineens opkomt en weer afneemt maar waar dat nou mee te maken heeft?? Zwanger kan ik in ieder geval nu nog niet zijn als goed is, heb gewoon me ongi gehad haha. Ben erg benieuwd naar welke dames deze maand zwanger zijn..
Wow, ff een dagje werken en je moet eerst een half uur teruglezen. Haha, we gezellig zo. We lijken met z'n allen wel een bouwmarkt met al dat geklus. @susanna, ik wil je geen valse hoop geven maar kleine kinderen kunnen dat heel goed aanvoelen. Dus ik hoop dat je zoontje gelijk heeft. @hier; 7aug is mijn spiraaltje verwijderd, daarna 2lange weken bloedverlies. Nu een paar dagen rustig. Woensdag me eisprong gehad (1 dag knallende koppijn en een beetje buikkramp). Gisteren voor t eerst sinds het verwijderen van me spiraaltje weer geklust. Deze maand zien we maar als oefenronde, volgende maand gaan we er vol voor. Voor alle dames met ei; geniet van t klussen Voor alle dames met (nog) geen ei; geniet ook van t klussen en heb geduld
@Suzanne: ik heb het weleens vaker gehoord dat jonge kinderen het aanvoelen ofzo. Ik zou het wel heel apart vinden als mijn zoontje het ineens over een baby zou hebben, zover ik weet weet hij niet eens wat het is haha. @jv23: Lastig! Je tempt niet toevallig? Sommige vrouwen maken niet genoeg LH hormoon aan, dus dan krijg je nooit een positieve test. Van je slijm kun je ook al veel aflezen. Maar het kan ook goed dat je morgen of overmorgen pas een positieve test hebt! Misschien nog even doortesten. @fengari: Ik duim voor je hoor! @Hier: Vandaag is mn temp omhoog gegaan en FF heeft een kruis gezet. Joepie een ei gevonden! Maar volgens FF zou ik afgelopen dinsdag al mn ei hebben gehad! Het is nu even afwachten wat mn temp morgen en overmorgen doet, want dan kan FF mn ei nog veranderen. Ik denk zelf namelijk dat het gisteren is geweest. We wachten af. We hebben in ieder geval om de dag geklust, dus er zouden altijd zaadjes klaar hebben moeten liggen We zouden vanavond nog kunnen klussen (als mn ei gisteren is geweest), maar weet niet of ik nog zin heb. Wat zouden jullie doen?
@Minime ik zou toch even zin maken denk ik Want je ei kan nog leven en dan kunnen 'verse' zaadjes ook nog evt zorgen voor een bevruchting als dat niet al gebeurd is.. Hier ff een baalmoment: net weer heel klein btje bloed bij t afvegen. Mn vorige cyclus ging t precies zo; op dag 18 begon t bloedverlies/bruinverlies en dat hield bijna 1,5 week aan tot ik ongesteld werd...Eerst dacht ik toen nog dat t een innestelingsbloeding was aangezien t wel een week na mn ei is (die heb ik meestal zo rond dag 11/12). Maar toen werd ik toch ongesteld dus ik ben nu heel erg bang dat t weer zo gaat...Ook had ik vanmorgen menstruatieachtige krampen dus denk echt dat t weer een voorbode is van mn ongi...pfff durf echt geen hoop te hebben maar ik zou zo graag willen dat t nu echt raak is! We hebben ook 2 weken om de dag geklust dus daar kan t niet echt aan liggen...Nou ja zolang t niet doorzet kan t nog alle kanten op al heb ik er eerlijk gezegd een hard hoofd in...
@Griekje: Hmmm wel heel vroeg als dat nu al een ongi is die zich aankondigt! Ik hoop voor jou dat het vorige keer een uitzondering was, en dat het nu WEL gewoon een innestelingsbloeding is! Duim voor je!
@SunFlower85 Welkom! @jv23 Zijn je testen helemaal negatief, dus echt wit of zie je wel een streepje dat misschien de laatste dagen wel donkerder is geworden? Mijn ovutesten waren de laatste maanden ook niet echt knal, maar wel positief genoeg voor een eisprong die ik altijd duidelijk voel. @LW85 Welkom! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk ben je gauw weer zwanger, zou wel leuk zijn als je op vakantie positief kan testen he, ik duim voor je! @Schaapje1977 Hihi een bouwmarkt @Griekje Balen meid. Kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt. Hopelijk zegt het niks en heb je straks toch een positieve test. Hier heb ik gisteren mijn ei al gehad en daarmee is mijn NOD verschoven van de 8e naar de 6e. We hebben dinsdagavond en gisteravond geklust. En nu afwachten of het genoeg was.
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) djoon (1e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (5) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) 13. (6) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) 14. (5) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) Aantal: 60 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Ik ben even zo vrij geweest om de lijst aan te passen. Hoop dat ik het goed gedaan heb De vorige lijst staat op pagina 31
@ Sunflowers, welkom! @ Schaapje & Minime, Kinderen zijn daar inderdaad heel gevoelig voor. Tot voor kort (lois) wist hij ook niet wat een baby was. Dus vond het toen al vreemd dat hij het zij. We zullen zien @ Minime, ik had het zekere voor het onzekere genomen en toch nog gisteravond geklust heb je dat nog op kunnen brengen? hihi. @ Griekje, oeh das een baalmoment!! Vreemd dat het precies weer het zelfde moment gebeurt... dat zal mij ook heel onzeker maken ja. Hier weet ik wel waar mijn buikpijn vandaan kwam. Gisterenavond moest ik ineens heel hard naar het toillet rennen, had heel erge diarree :S:S (sorry) gelukkig nu nergens last meer van ff koffie en dan op naar het werk. Fijne dag allen