NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Wauww Joyce! Hoezo twijfeltest?! haha grapjurk.

Hartstikke positief!! ga er maar lekker van genieten ;)

Liefs!

2. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

haha sorry..ben een twijfelkont.

3. Hey allemaal :)

Even ego hoor ;)
    Ik heb nu al een dag of 3 (vandaag het ergste) een zeurende pijn links onderin mijn buik. Soms ook met een soort uitstraling naar linker been. Heel vervelend. Weet niet wat ik moet denken. Is erg vervelend. Ik zit nu op 7 dpo. Weet het niet meer, heeft iemand anders dit ook? Zijn niet echt steken, maar echt een aanhoudende zeurende pijn ...

4. djoon

djoon Niet meer actief

@jouce78,

Van harte is ovetduidelijk twee strepen:)

5. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Jaaaa joyce!!! Das niet twijfelachtig, das RAAK!! Gefeliciteerd!

6. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Joyce!!!

7. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit nooit gehad maar het zou evt innesteling kunnen zijn wat je voelt...laten we het hopen!!:)

8. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Als je moet niezen, opstaan van stoel oid, uitrekken (zo lekker uitrekken als je net wakker bent snap je) of om wil draaien in bed ook??

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    ,

Begrijpelijk :) ik geloof het ook pas na 10 testen ofzo :D deze keer hoef je echt niet te twijfelen! Word steeds donkerder! Je bent 4 dagen voor je nod begonnen neem ik aan? (of zie ik dat verkeerd) en wat is je LF? ben ook ff aan het rekenen ivm iets kortere lf wanneer ik een testje kan wagen ;)

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik denk dat ik mee aanschuif op de lijst...

7 september : TieLo, ronde 4, eerste kindje

Heel raar, na een telkens wisselende cyclus, denk ik (ben niet zeker) dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Slijm was gisteren zoals eiwit en de test van kruidvat was helemaal wit (wat typisch is bij een eisprong). Ik had de dag ervoor niet getest, dus toen had ik dan een piek moeten hebben...
    Na cycli van 26-28-28-30-30-34-54 vind ik het vreemd dat het nu terug ineens op 28 zou komen te staan... Nuja, het zou leuk zijn natuurlijk! Dan beginnen we de volgende ronde met goede moed, wetende dat ik terug op 28 zit! Deze ronde werd er niet geklust in de vruchtbare week, we baalden beiden enorm. Gisteren wel geprobeerd, maar is niet gelukt...

Sorry voor de lange post...

11. Joycie78

Niet helemaal zeker van LF , heb t daarom op de standaard 14 dagen gezet. Dus ben idd aan t testen vanaf 5 dagen voor NOD ;)
    Voelde rare nieuwe steekjes van navel tot vagina en was wat duizelig ook was ik al 3 dagen zo moe.
    Had 23ste test gedaan.. weggelegd , niets van verwacht en na 5 minuten zag ik toch wat! :$
    Die van vanmorgen laat toch echt een roze streep zien.

Eigenlijk veel te vroeg begonnen met testen he.. maar voelde me zo anders, kon t niet laten.
    Morgen nog een 2v5 kv test en dan maandag de "bevestigende" digitale test samen met manlief doen.

Knuf Joyce

12. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Super, gefeliciteerd meid, geniet ervan!

13. Hoi hoi, nou beetje de hele tijd. Nu even wat minder. Maar vooral als ik in bed lig, en ook met rekken ja. Lijkt ook een beetje op spierpijn. Alsof je net 100 situps gedaan hebt, maar dan net op een andere plek.
    Ach we zien wel. Ik ga me alleen maar gek lopen maken :) maar ik had er vanmorgen echt last van. Misschien heeft het ook te maken met de hoeveelheid lucht in mijn buik. Het borrelt echt al een week. Misschien zat het even niet goed ofzo, hahah. Weet het ook niet. :)

14. Joycie78

@ marjoleinART Het kan innestelingspijn zijn, maar ook iets onschuldigs als opgezette darmen ofzo idd.
    Tis lastig dat vanalles daar beneden dicht op elkaar zit. :D

Maar ik hoop op innestelingspijn voor je. Nog ff afwachten meis!

Knuf Joyce

15. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hier vandaag nog meer bloed verloren....baal er zo van en word er zo onzeker van...heb eigenlijk geen hoop meer dat t deze ronde raak is... Sorry voor egopost maar ben er best verdrietig van had echt goede hoop voor deze ronde.

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Bij de laatste zw schap heb ik daar ook veel last van gehad! maar dat was echt gemene pijn. Bij draaien in bed, uitrekken, niezen, ppn, mn zoontje optillen. Toen ik positief testte was ik iig blij dat ik wist waar het vandaan kwam ,) hoop voor jou dat dit ook het geval is!

17. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    aaawhh balen :( wat een onzekerheid!! Ik zal ff naar de dok gaan met dit verhaal... dat je in het midden van je cyclus al met bloedverlies begint. Nu al de tweede keer toch?

18. djoon

djoon Niet meer actief

@griekje, :(
    Niet leuk hopelijk ist toch een bloeding tussendoor hopelijk mja :(

19. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd al de 2e x...Ik heb er ook al aan zitten denken om ermee naar de dokter te gaan. Maar ben bang dat ze daar gewoon zeggen dat t kan komen door t ontpillen enzo en dat ik nog maar ff moet afwachten...
    Tis nu ook echt rood en best veel, begin me zelfs af te vragen of dit niet al mn ongi is...Dat betekent dat ik dus een cyclus zou hebben van minder dan 3 weken, dat is ook niet normaal. Nou ja ik kijk wel even hoe het gaat lopen, maar baal hier wel flink van...:(

20. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joycie78: Wow dat is al een mooie test, gefeliciteerd!

Griekje: Balen! Ik zou als ik jou was wel even naar de HA ermee.

Ik geloof dat ik iets van een buikgriepje te pakken heb, misselijk en diarree :(

Deel Deze Pagina