@joyce, Oow mooi hoor Ja mijn ouders weten van niks! Maar mijn moeder zit met burn out thuis en toen omdat ze toen zoo verdrietig was heb ik wel verteld dat ik was gestopt met de pil maar hebber bij gezet niet om gelijk zwanger te worden hoor.. Maar ze vraagt wel elke keer en ben je al ongesteld? Haha dus denk dat ik het voor haar mogt het zo zijn niet lang voor menkan houden hoor
@joyce: geniet van je zwangerschap, voor je t weet is het al weer voorbij en heb je zo'n klein friemeltje in je armen. En je moet t vertellen wanner t voor jou goed voelt. Ik heb t bij mijn 1e heel snel verteld. Als het dan toch misgaat (wat ik niet hoop natuurlijk), dan ben je ook heel verdrietig en merken mensen toch ook wel aan je dat er iets is. Maar dat is mijn mening. Lekker doen wat voor jou goed voelt. En last je maar lekker verwennen door je ventje! @griekje; balen zeg. Maar blijf positief, komt echt wel!
@Joyce die digitale testen blijven maar iets van 24 uur zichtbaar heb ik begrepen. Dus als je je schoonouders t pas na de 1e echo wilt vertellen moet je niet nu al die test gaan inpakken want tegen de tijd dat je m dan geeft staat er niks meer op t schermpje...
@ griekje , ja had ik me ook net laten vertellen.. maar heb ook genoeg kv 2v5 testen gedaan zit wel een mooie tussen denk ik. Knuf Joyce
Jochie: ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen als griekje! Het zou zo jammer zijn als ze de test uitpakken er er is niks meer zichtbaar....Wel heel veel plezier met vertellen! Groetjes!
Dat is zeker geen spotting griekje. Ben benieuwd wat je ha zegt als je een afspraak maakt! @ hier, sinds gisteravond niet zo fit. Vanmorgen best gemene steken. Laatst al diarree dus denk een buikgriepje aan het sluimeren. Wil het liefst ff lekker mm bed in helaas werk ik elke za en zo. Dus vanavond maar vroeg er in. Morgen begint mijn weekend weer
Susanna, Haha zekers weten die wil ik het ook als aller eerste vertellen als het zo ver is:0 Soms heb ik het idee dat ze me zwanger kijkt Maar ik zeg steeds dat me vriend nog niet zo ver is En dat geloven ze allemaal
@joyce: als je een beetje transparante nagellak over de streepjes van de KV test doet, blijven ze mooi. Ik heb die van mij van twee jaar geleden bewaard en het lijkt net of de test net gedaan is
Ow das een goede tip! De testjes van 23 en 24 augustus zijn al aardig vervaagd. Dank je!! Knuf Joyce.
Hoi dames, Ik wil me opgraaf melden hier. Dit wordt de 4e ronde en mijn NOD is 10 sept. Nu druk in de weer met ovulatietesten om mijnen n
Zo dat ging even verkeerd haha Nu dus druk om mijn ei te spotten. Meestal rOnd dag 17 dus verwacht woensdag. Anders weer een langere cyclus dan 29 dagen. In ieder geval vanaf nu aan de klus en dan t wachtbankje op!
Succes met klussen meiden! Ik nog 6 daagjes wachten op mn ei, maar zijn nu al weer lekker bezig! haha x meis
Hier vanaf vandaag op het wachtbankje! errrrug spannend.. ik heb sinds gister zoo'n opgezette buik, net alsof ik al een aantal weken zwanger ben, maar dat kan echt nog niet..
Spannend!! Ken het opgezette buikje hier nl ook sinds ei 22ste. Vanmorgen steken in mn buik. En het lijkt alsof ik prikjes voel in mn borsten. Maaaaar ik denk ook... dat kan nog helemaal niet. Wachten wachten wachten... Ik ga vrijdag een eerste testje wagen ik weet t... 4 dagen vóór nod, 10 dpo.. maarja ik waag het er maar op hihi.
Hihi spannend he.. ik vind die tijden na de eisprong ook echt killing! Ik heb ook steeds steken links en rechts.. en dan denk ik weer hmm zal het zo snel al de innesteling zijn? wat kun je je dan ook veel in je hoofd halen he! Onvoorstelbaar hihi.. Pff spannend, vrijdag testen! Ben erg benieuwd! Mijn zus zit momenteel ook op het wachtbankje, dinsdag is haar nod.. ze heeft gister nog een negatieve test gehad.. ben benieuwd.. ik gun het haar zoo!! ( ze is lesbisch, bezig met donor en zelfinseminatie..) dus eerst draaien mijn duimen nog overuren voor haar hihi..
Aan de zwangeren onder ons : van harte gefeliciteerd! Helemaal geweldig meiden! Mijn eisprong komt volgens de banner over 3 dagen. Ben inmiddels met de ovutestjes van kv begonnen. Maakt het wel spannend hoor. Had vandaag een vaag streepje. Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Spannend!!!