NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

@senna: vorige maand ook die van kv gebruikt. Ze werden bij mij steeds donkerder en na de piek weer lichter. Ik vond ze erg prettig en duidelijk. Deze maand gebruik ik die van Matcare maar ben er nog niet enthousiast over. Dus ga de kv testen ernaast doen voor dubbele zekerheid. Ben benieuwd! Spannend hoor voor je, zie dat het de eerste ronde is. Kan misschien wel iets langer duren ivm ontpillen. Bij mij viel het gelukkig mee! Maaret ovutesten kun je wel mooi je eisprong spotten.

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @nicci: Welkom en succes met klussen!

@Cayth: Zitten we samen op het wachtbankje. Gaat weer lang duren....Spannend voor je zus ook!

@Senna: Blijven doortesten. Als het goed is wordt je test een dezer dagen zo donker als de controlestreep. Succes:)

3. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Wat betekent die KV test waar jullie t steeds overr hebben?

Hier vandaag een kort maar mooi gesprek met een. Vriend van me, bij t voetballen. Zijn vrouw moet over 5 weken bevallen van de 2e. Hij weet dat het bij ons allemaal niet volgens plan gaat en hoeveel moeite ik daar mee heb. En toen zei hij: ik vind je zo'n gruwelijk sterk mens! Zo'n positivo! Ik heb zoveel respect voor de manier waarop jij met de tegenslagen in het leven omgaat.
    Voor mij is het 'normaal', ik kan niet anders. Maar ik realiseerde me door zijn opmerking ineens dat het misschien inderdaad niet eens zo heel normaal is... Laten we hopen dat al die positieve kracht snel voor een positieve omslag zorgt ;)

4. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    hier was het vandaag ofwel eergisteren mijn ei... er werd totaal niet geklust in de vruchtbare week. Eergisteren geprobeerd, maar t lukte niet echt goed bij mn ventje... Ik baal er best van dat het allemaal wat tegenzit... Ik was er totaal niet mee bezig en dan merk je dat vruchtbaar slijm op en schiet er weer vanalles door je hoofd... en als je dan initiatief neemt, krijg je het deksel tegen de neus... Ik vind het allemaal zo frustrerend! BAH!

5. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Aww das kl*te he! Maar weet je, probeer er niet te zwaar aan te trekken. Hoe meer druk, hoe minder leuk t wordt en hoe minder makkelijk t raak zal zijn. Hoe moeilijk het ook is, probeer het romantisch en leuk te houden. Beetje teasen, verleiden, verwennen. En als t niet lukt, dan lukt het niet... (K)

6. Ik heb vanmorgen ook getest. Natuurlijk veel te vroeg, maar het is mijn verjaardag dus leek me gewoon wel leuk, maar helemaal wit! Tja, 8dpo, haha.
    Ik heb veel steken en zenuwgevoel. Dus misschien deze keer echt raak?! Zou leuk zijn! Ik had opgezocht wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, 12 mei! Dan is het moederdag, hihi! Grappig!
    Nou, over paar dagen weer testen! Succes iedereen!!

7. Dat zijn de testen van het kruidvat. De 2 voor 5 euro testen. :) heel fijn zijn die! :)

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Goedemorgen dames!

Fijne dag vandaag allemaal! Ik kom vanaf vandaag weer ff wat vaker koekeloeren en kletsen. Werk scheme nu weer eindelijk normaal!
    Nou ik ga er snel vandoor, werk werk druk druk! haha

x Meis

9. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag MarjoleinART!!
    Ik hoop t voor je dat de test later positief is, misschien wel leuk om te weten, maar houd je dr niet teveel aan vast.
    8dpo testte ik omo-wit , 10dpo een hele vage lijn die ik niet vertrouwde meteen maar de meiden hier zeiden dat t positief was , lijn is een lijn.
    Gister 13 dpo duidelijke lijn.
    Dus ik ga hard voor je duimen meid!!

Knuf Joyce

10. Nicci1982

Ik herken het wel. Mijn vent heeft er soms ook moeite mee, vooral de eerste rondes. Gisteren ook geen zin maar na wat zielig kijken hem toch zo ver gekregen. Vooral het moeten vind hij lastig! Ovulatietesten helpen wel zodat het iets gerichterkan

11. Nicci1982

Kv staat voor kruitvat. Zelf doe ik niet die 2 voor 5 maar de gewone. Geen gehannes enzo. Maar ook de ovulatietesten kan het over gaan. Ligt eraan in welk zinsverband

12. Nicci1982

Gefeliciteerd!

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Marjolein, hihi het is te proberen he!! Zo ben ik ook hoor.. begin altijd veel te vroeg.. nu ga ik vrijdag een testje proberen :) 10dpo.

@ Sannevh, altijd fijn zo een gesprek!! :D

@ TieLo, Dat is wel frustrerend inderdaad... vooral ook omdat je het zo graag wilt! Maar vertel jij aan je man dat je ei er aan komt? Want anders helpt het miss om het niet te vertellen...

14. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Volgens mij kunnen we nu wel op het wachtbankje, weet niet goed meer wanneer ik mijn ei krijg, vroeg of laat, maar hoop dat we hem niet gemist hebben... Weer gevoelige borsten, maar had vorige maand ook, deze keer ga ik echt proberen rustig af te wachten en niet te veel te letten op zogenaamde kwaaltjes... ;)

15. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Op hoop van zegen ;) ik hoopte ook niet zoveel op de zogenaamde kwaaltjes te letten... maar naarmate de dagen voorbij gaan?! Gevoelige borsten heb ik niet... heb wel veel pijn aan de zijkanten... tussen je oksel zeg maar en het stukje waar je borst begint. Als ik daar aankom/beejte druk.. doet echt zeer, mn bh voelt er ook niet prettig tegenaan. Nouja.. we zullen zien :)

16. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjolein: gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellig dag toegewenst!

17. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal

spannend weer voor een hoop van ons.l.Hoop zo het gelukt is deze maand..Anders moet ik 2 maanden overslaan mannetje zit in het buitenland voor zijn werk..LAten we die lijst maar fijn rose maken he doei

18. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog druk aan de klus volgens mijn berekeningen zou ik morgen mijn ei moeten hebben en ik denk dat het daarom vorige keren niet gelukt is, dat we te ver voor de eisprong hebben geklust.

19. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren en vandaag gewoon wéér positieve ovutesten.
    Ik weet bijna wel zeker dat mijn ei donderdag is geweest.

Echt balen zeg!!

lotte1986 & Nicci1982: Welkom!

Ik herken dat het bij manlief soms niet zo wil. Gelukkig is het deze maand wel een paar keer gelukt. Wat je evt zou kunnen overwegen is zelfinseminatie in je vruchtbare periode. Want het is toch balen als je vruchtbare week voorbij gaat en het klussen lukt niet.

MarjoleinArRT: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Channie32: Ik hoop met je mee, voor jou en voor ons allemaal!

20. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden... Daar ben ik ook weer. Druk weekend gehad, dus helaas geen tijd gehad voor het forum...

@ Griekje: Wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Wel raar dat die ovu-testen nog steeds positief zijn. Ik hoop dat deze nieuwe cyclus een stuk regelmatiger wordt!

@ Joycie78: Wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd!! Hele duidelijke testen!

@ Tinkerbell: Ik ben ook benieuwd naar je tattoo!

@ 19Susanne87: Spannend voor jou en ook voor je zus! Ik hoop dat jullie beiden een mooie test krijgen deze week!

@ Cayth: Succes op het wachtbankje! Valt niet mee hè? Ik zit er nu ook op! Volgens Fertilityfriend heb ik afgelopen donderdag m'n ei gehad. Dus nu nog geduld hebben tot volgende week vrijdag. En dan maar hopen dat de ongesteldheid uit zal blijven ;)

Deel Deze Pagina