NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd Marjolein! Een fijne dag gewenst!!

@KV: thanks voor de uitleg dames :) ik. Moest ook al steeds denken wat 8dpo is maar heb m inmiddels door! ;) ik leer t nog wel!

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood...ik ben wel verdrietig....

3. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Ohhh, wat jammer zeg... Ik hoop dat het deze nieuwe ronde wél raak mag zijn!

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel flappie

5. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Oww balen Jolan! :( (K)

6. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooohw wat balen Jolan! Duimen voor een vruchtbare en roze volgende ronde!

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Jolan, Balen zeg!!

@ Flappie... ik denk dat je iemand anders bedoeld :) er is hier idd wel een zus van iemand die zwanger probeerd te worden (als ik het goed heb onthouden via zelfinsiminatie) Maar niet mijn zusje hoor :D die is daar nog niet mee bezig.. tenminste, haar vriend wil t nog niet.

@ Marjolijn, van Harte!!

8. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ahh balen jolan! Logisch dat je verdrietig bent.. *digitale knuf!

Flappie76; Pfff valt echt niet mee hoor.. en dat te bedenken dat dit nog maar onze 1e ronde is, en dat er zoveel vrouwen zijn die eke maand zoveel geduld moeten opbrengen.. echt diep respect voor deze dames!
    Maar, het is ( ook voor mij, ondanks 1e ronde) heel erg spannend! Konden we de tijd maar even vooruit draaien he? hihi..

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Mijn zoontje heeft trouwens 2 dagen terug een konijn gekregen, hoe hij hem genoemd heeft?! Baby!! ;) Mijn hemel... Staat hij net te douchen, vraag ik aan hem of hij mij lief vind, zeg hij nee. Waarom niet?! Mama Baby. Uhmm.. ik hoop dat dit een fase is. Krijg het er van op mijn heupen.:)

10. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    @ flappie76; ik denk dat je mijn zus bedoeld hihi.. die is indd ook bezig om zwanger te worden, en zoals 19susanne87 al zegt, via zelfinseminatie inderdaad.. Ze is nog steeds niet ongesteld, dus erg spannend! Morgen gaat ze weer testen..

11. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    @ 19susanne87; Oeii.. haha misschien voelt hij wat aan?? óf hopen dat het een fase is, of stiekem toch hopen dat hij iets aanvoelt en je zwanger bent!

12. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Tuurlijk is het vanaf de eerste echt ronde al spannend!! Konden we maar even gluren... (met vergrootglas uiteraard ;))

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Nou daar durf ik eigenlijk alleen te denken wanneer ik een positieve test in handen heb. Anders maak ik mezelf alleen maar gek. Hij heeft het er steeds over, of het valt me te veel op omdat ik er zo mee bezig ben. (wat hij niet weet trouwens hoor....)

14. djoon

djoon Niet meer actief

Oow meiden wat een nieuws even!

Heb even pauze dus ff bij lezen:)

Ik denk dat ik vorige week me eerste ei heb gehad en vndaag al heel de ochtend misselijk:0
    Zei het tegen me vriend zegt ie miss gisteren iets verkeerd gegeten! Met zo'n knipoog erbij haha!
    Ik kan bijna niet wachten met testen maar ik doe het zaterdag!

Enne miss domme vraag! Maar ik doe best fanatiek aan zwemmen kan dat gewoon als je echt net zwanger bent? Of iets?
    Ik ben zo'n schijterd dan denk ik stel dat ik het ben dat als ik hard zwem of keerpunt doe dat het er dan uitgaat:) hahah
    Of is dat erg gek als ik dat dnek?

15. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Oeps...ik bedoel Cayth! :)

16. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    @ 19Susanne87: Wel spannend hoor... Ik hoop zo dat jullie zoontje gelijk krijgt!! Zou toch geweldig zijn!! En heeeel speciaal!!

@ Djoon: Volgens mij kun je nog gewoon blijven zwemmen hoor. Lijkt mij geen probleem. Het zwemt er heus niet zomaar uit...:D

17. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @marjolein; gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je alsnog een leuk kadootje krijgt over een paar dagen.

@jolan; balen zeg. Maar houd moed, komt echt goed!

@ hier; ook op t wachtbankje. Maar is pas de eerste ronde, dus heb nog wel geduld. Ik mag van me man nog niet zwanger zijn, want hij wil nog wel een paar maandjes veel klussen :)

18. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Uhm... Stomme vraag misschien, maar eh, wat is 8 dpo?

En zijn er meer meiden die een Mirena spiraal hadden? Bij mij is ie begin van de maand verwijderd en nu lijk ik wel een puber met heel me gezicht vol puistjes. Ik heb nooit veel puistjes gehad en nu zit ik helemaal onder.

19. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    8 dagen na ovulatie (days past ovulation)

20. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Oooh, thanks!

Deel Deze Pagina