Oeeeh spannend zeg! Hopelijk is het raak! En je kunt gewoon zwemmen hoor! Zodra je zwanger bent (na de bevruchting) gaat je baarmoedermond als het goed is potdicht, dus er kan niks uit 'vallen' Ik snap je angst wel hoor, ik heb hetzelfde met hardlopen. Straks wil het lekker gaan innestelen en ga ik een eind hardlopen en mislukt t daardoor...Maar dat kan dus echt niet dus dat geloof ik dan maar
@Nicci1982 Bedankt voor je reactie! Vandaag weer getest en nog steeds niets. Heb de dipsticks van zwanger en kids besteld. Dit ga ik er naast gebruiken denk ik. @minime81 Ik ga gewoon door.Hoop nog een donkere streep te zien. @MarjoleinArt Van Harte met je verjaardag! Mijn buik is aardig aan het rommelen. Geen idee wat het inhoudt maar we wachten het gewoon af. Gisteren waren mn schoonouders hier en ik had echt moeite om me stil te houden..
@ tinkerbell, super!! Goed bedacht ook... vind het een mooi symbool voor je ** en voelt het voor jou ook goed dat je het hebt laten zetten?? Mij gaf het een gevoel van..... ja weet eigenlijk niet hoe ik dat uit moet leggen... iig dat ik haar nooit vergeet en het voelt nu ook alsof ze altijd bij me is! (t is een gevoel, maar het helpt me wel in mijn verwerking)
bijzonder hoor tinkerbell! Ik zou het zelf nooit durven, maar ik vind het erg mooi. Ik heb het met mijn sterretjes ook. ze horen erbij! (maar het is net alsof iedereen om me heen dat allang vergeten is....) Het ziet er nog wel pijnlijk uit. Is dat het ook? groetjes!
pijn doet het niet echt meer en bij het zetten deed het niet echt pijn alleen dat het wat geniepig was ma voor de rest ging het wel heb ze gisteren laten zetten dus moet nu nog eerst genezen
Fijn om te horen, en mooi om te zien tinkerbell!! Hier iets heel doms gedaan Kon het niet meer houden.. en naar de kruidvat gefiets en 2v5 gehaald... ik moest gewoon het gevoel kwijt van ik wil testen... dat voel ik zo ontzettend sterk!! Heel vreemd... En wat denk je... ik zie een ieterpieterig licht lijntje met middagurine!!.. maar dat kan helemaal nog niet!!!! Ik ben echt niet zo iemand die alleen maar dénkt dat er wat staat hoor... Hoop niet dat dit nog steeds hcg sporen zijn van mijn laatste zwangerschap. Want heb wel degelijk een gehad de 22ste op ovu test. Dus er kan nog helemaal geen streepje komen zo vroeg.Ohhh echt balen dat ik dit nu heb gedaan!! Dom dom dom. ff kijken hoe deze opdroogt en of ik m goed op de foto krijg. Morgenochtend met ochtendurine maar weer
Haha gelukkig ja! Haha hij moet zich de komende 9maanden maar heel goed vasthoudn dN Mja ik ben dan bijna 14nod! Dan mag je toc wel testen? Ik zou 4sept ongie moeten worden!
Hahaha susanna, Helemaal niet gek! Ik voel me ook al heel de dag misselijk dus dacht zal ik morgen? Maar wil graag doen als me vriend er ook is! Dus wacht echt met ochtendurine en dan zaterdag! Als ik het vol hou Kijken of ik de rest van de week ook misselijk ben! Spannend allemaal zeg deze wweek Enne de tatoo is erg mooiii
Ja 14 dagen dpo moet je wel kunnen testen hoor! Hopen op een knalpositieve test!! Ga voor je duimen!! @Suzanne haha ik snap het wel soms hou je het gewoon niet meer Maar 5 dagen dpo is wel heel snel. Heb je een foto van de test gemaakt? Ben wel benieuwd naar het streepje Hoop het echt voor je!
@Tinkerbell: mooie tatoeage! Mooi symbool... @ Djoon: 14 Dpo lijkt me wel genoeg om te testen hoor! Dus hup, morgenochtend meteen naar de drogist!! Ik ga duimen!! @19Susanne87: Moeilijk hè, dat wachten... Kan me voorstellen dat je het niet meer kon houden. Maar 5 dpo is idd wel erruggg vroeg! Maar ben ook heel erg benieuwd naar de test! Dus...foto!!
@ Tinkerbell: Mooie tattoo! hij staat op je arm? of heb ik het verkeerd? @ Djoon: Spannend!! Ik zou niet meer kunnen wachten hihi.. @19susanne87: Ik snp je gevoel heel goed hoor, en verklaar je niet voor gek! Al helemaal nadat je zoontje het een en ander vertelde hihi.. 5 dpo zou ik nog niet testen, maar ik kan ook éécht niet tot mijn nod wachten! Ben ook heel erg benieuwd naar de test! Hopen dat je het lijntje op de foto krijgt..
@tinkerbell heel mooi hoor! Ik heb hier trouwens een afspraak bij de huisarts gemaakt omdat ik t toch een btje raar vindt dat ik steeds tussentijds zo veel en zo lang bloed verlies. Helemaal nu dit x mn cyclus ook zo extreem kort is. Ben benieuwd of er iets uitkomt...
Even een bijzonder verhaal vertellen: Vorig week dinsdag zat ik met een van mijn clienten (tevens de dochter van een vriendin overigens) te vissen. Dat werkt ontspannend, voor zowel haar als nu ook voor mij. Maandag had ik te horen gekregen dat ik toch een MK had gehad, dus het was wel even prettig zo. Zegt ze ineens: krijgen Paul en jij een baby? ik: eehm *slik* Dat hopen we wel ja zij: maar kan dat wel? Met Cena en Henk erbij (de honden)? ik: ja tuurlijk kan dat, 2 honden en 1 baby, dat kan precies! (heerlijk, die autistische manier van denken van die kids!) zij: oke... *even stil* Jouw baby gaat Roosje heten he? ik: Hoe kom je daar nu bij? zij: dat vind ik goed passen Ik: en wat als het een jongen wordt? zij: Dan heet hij Bram, maar het was geen jongen, dat weet ik zeker! Het WAS een meisje. *slik* Dat is toch ook weird! Nu is het meiske enorm sensitief, ze heeft wel vaker dingen gevoeld en gezien. Haar overleden opa bijvoorbeeld, daar voerde ze hele gesprekken mee. En ze wist al dat haar tante zwanger was nog voor die het wereldkundig gemaakt had. Dus dit was wel confronterend. Je kan zo'n meiske niet uitleggen dat 'Roosje' er niet meer is..... Pfff!