NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    SannevH: Dat is wel heel bijzonder

DTtje: Welkom

tinkerbell26: Mooie tattoo, mooie herinnering aan je **

Griekje: En kan je al een beetje gauw bij je HA terecht?

2. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    @SannevH jeetje zeg wat onwijs bijzonder! Krijg er gewoon kippenvel van! Hadden jullie de naam Roos(je) ook in gedachten?

@Nila ja ik kan vrijdag bij de huisarts terecht. Ben benieuwd... ik denk niet dat hij op dit moment heel veel kan doen, maar misschien kunnen er iig al wat dingen worden uitgesloten. En dan heb ik t iig gemeld mocht t over een paar maanden nog niet beter zijn..

3. Bedankt voor de vele felicitaties voor mijn verjaardag!! Heel attent van jullie :)
    Hmmm...gisteravond voor het slapen gaan even een uurtje of 2 flinke ongikrampen gehad. Beetje aan de linkerkant onderin. Ik schrok echt en was echt heel bang om ongi te worden, maar 8dpo? Kan eigenlijk niet. Heb ook veel uitstralingen naar bovenbenen. Erg vervelend. Vandaag steekjes en gewoon wat 'gevoel'. Vanavond weer dat ongi gevoel. Kan dat dan nog innesteling zijn? 2 dagen na elkaar? weer links. Ben zo bang nu! 9dpo zit ik nu. Nu zitten er soms wel hele felle steken bij ... Au!
    Heb voor de rest nier veel klachten. Heb alleen meer creme afscheiding ( was vorige maand duidelijk minder ) en soms lijken mijn tepels wat gevoelig. En vanmorgen rook ik de uitjes die beneden in de vuilnisbak lagen. Had meteen de zak buiten gegooid ;) hihi. En net vond ik de tandpasta vies smaken ....
    Wat duurt wachten LANG! Morgen 10 dpo een testje doen, heb er nog zat liggen. :) het zal me wat rust geven als ik weet waar die krampen in mijn buik vandaan komen. Als ik weet dat ik zwanger ben (geweest) dan kan ik het een beetje plaatsen. Anders misschien toch maar een echo laten maken of toch alles van mijn vmk wel weg is... Hopelijk innesteling .... Au au

4. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Griekje, Roos is niet een naam waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar ik vind hem wel mooi. :) Er zijn de laatste tijd in onze omgeving wel 3 meisjes geboren die Roos heten!

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    sanne:bijzonder verhaal! Kreeg je er zelf ook geen kippenvel van? Soms kunnen die momenten erg moeilijk zijn en toch moet je je dan groot houden tegenover het kind....sterkte!

marjolein: hopelijk is het een innesteling! Probeer je niet te veel zorgen te maken, maar als de pijn te heftig wordt wel de ha raadplegen hoor!

groetjes!

6. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @sannevH wat een mooi verhaal zeg.
    @tinkerbell26 stoer hoor, Mooi aandenken!

Zelf net een ovu testje gedaan, wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

7. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @sannvH; oe, kippevel. Maar kinderen voelen zoveel goed aan. Volgens mij leren we dat af als we volwassen worden.

@Marjolein; ik hoop voor je dat t de innestelling is. Ik duim voor je.

@hier, vannochtend kotsmisselijk. En aan 1kopje koffie toch echt genoeg ( terwijl ik toch echt wel verslaafd ben aan koffie). Trekt nu wel weer weg. Durf het bijna niet te hopen maar... Zou t?? Durf nog niet te testen. Kan ook haast niet. Is pas de 1e ronde, hebben in de periode rond m' n eisprong maar 1x geklust.

8. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    O, en @pluisje; klussen, klussen, klussen:D

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Wat een mooi verhaal Sanne! Ik geloof er wel een beetje in hoor dat kinderen dat kunnen :) Het zet mijzelf altijd veel te veel aan het denken. Omdat ik dat soort uitspraken/gesprekken heel speciaal vind. Sommige zeggen fantasie.. maar er kan wel eens meer achter zitten :)

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Spannend! Moeilijk he, dat wachten? Maar denk dat het nog wel erg vroeg is om te testen. Eventjes geduld hebben nog. 1x klussen kan ook gewoon raak zijn :) was dat vlak voor je ei?

11. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Ja, was op de dag van me eisprong. Ik kan me niet meer herinneren of dat ik dat wachten zo spannend vond bij m' eerste.

12. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

@SannevH: Jeetje, wat een verhaal zeg... Ik moet zeggen dat ik daar ook wel in geloof... Kinderen staan veel meer open voor spirituele dingen dan volwassenen...

@Pluisje30: Nou, volgens mij is die zo positief als wat! Dus aan de slag!!

@Schaapje1977: Ohhh, wat spannend! Ik hoop het!! En één keer kan zomaar genoeg zijn hè. Poeh.., dat worden lange dagen met wachten...

13. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ja, dat dacht ik ook, haha. kijken of ik VL ook zo ver krijg ;)
    Heel blij dat mn cyclus weer normaal lijkt te zijn deze ronde

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ pluisje, aan de klus!!

@ Schaapje.. Koffie kon ik ook niet meer hebben de 2e zwangerschap... terwijl er toch echt 2/3 bakkies in moeten wil ik wakker zijn hihi. Die wie weet!!

Nou vanmorgen weer getest en die is gewoon wit hoor... mijn man de test van gisteren laten zien.. en ik zeg je moet goed kijken!!! (hij houdt daar dus niet van he, voor hem moet het duidelijk te zien zijn en geen getuur) Nou hij nam toch maar even de tijd voor mn testje en zag ook het lichte streepje. Het zal wel een gek testje geweest zijn (normaal nooit problemen met kv) Vanmorgen dus niks te bekennen. :D hehe.

Haha fijn dat jullie het gevoel van de "testdrang" herkennen. Mijn man vind het namelijk maar gek :p hij zegt dat ik het vanzelf wel merk als ik mn menstruatie niet krijg. (lekker simpel!!)

Gister trouwens een kip van ons van haar stokje gegaan.. jammer, maargoed hebben er nu nog 4 hoor, genoeg eitjes hihi.

Mijn zoontje deed alleen een uitspraak waar we ons rot om gelachen hebben... Hij zegt; oh god, die is doodmoe he mama! ghehehe.

15. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Lijkt me bij de 2e juist minder spannend, maar goeie kans dan toch?

17. Hier het testje weer wit! Jammer, overmorgen weer testen ....

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik mag verplaatsen naar 12 september

Ik dacht dat ik mijn eisprong gemist had door één dag niet te testen, had heel de vorige week een zwak streepje en een dag niet getest, dus dacht mijn piek te hebben gemist...
    Van zondag tot nu al heel veel rekbaar slijm (echt slierten bij het naar toilet gaat, sorry voor de details). Zondag testte ik nog negatief... darmen begonnen moeilijk te doen, vandaag barstende hoofdpijn erbij en nog steeds dat slijm... Ik dacht: toch nog maar eens testen. En voila... een knaller met kruidvat en daarna nog een mooie :) met clearblue! Vandaag CD 19, dus mijn cyclus is weer 34 dagen dan...
    Heel deze cyclus nog niet geklust, we hielden het ff voor bekeken, maar ik denk dat k mijn sjoeke toch eens ga proberen te verleiden vanavond... anders ist zo'n verloren eitje hé...

19. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Balen van je negatieve test! Hopelijk volgende x een dikke vette streep!

Ben jij ook altijd zo zenuwachtig als je gaat testen of valt dat mee?
    Zelfs als ik eigenlijk zeker weet dat ik niet zwanger ben vind ik het nog superrr spannend!

20. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Super dat je je ei toch nog gevonden hebt! Weet je temninste waar je aan toe bent!
    Idd toch maar ff klussen he;) haha niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen hahaha

Deel Deze Pagina