NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

@MarjoleinArt,

oow zoo spannend he,

ja ik heb hem op 4sept gezet maar weet niet precies waneer ik het word omdat ik nog niet "natuurlijk" ongie ben geworden.
    Dat duurt dus nu al ruim 3 maanden:(
    Wel lekker aa de ene kant al drie maanden niet ongie maar aan de andere kant vind ik het ook wel eng. Ben nu al 70 dagen overtijd...
    Maar dacht echt deze maand dat ik een eisprong voelde dus ja.. wie weet..:)

2. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou MarjoleinART, dat ziet er goed uit hoor. Ik zie het lijntje duidelijk. Zeker op de onderste test is het goed te zien! Ik hoop dat ie de komende dagen nóg veel duidelijker wordt!

3. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    @Djoon: Pffff...70 dagen overtijd... Dat is aardig wat zeg. Ovulatietesten zijn, met zo'n cyclus, ook geen oplossing. Dan wordt het een dure geschiedenis, want wanneer start je daarmee en wanneer stop je ermee...:(. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Danwel met een ongesteldheid, maar nog liever met een positieve test natuurlijk!!

4. Jah jeetje zeg, is een rot situatie zeg!! Hopelijk heb je je eisprong goed gevoeld :) Ook geklust rond die tijd? Spannend!!
    Hopelijk snel duidelijkheid voor jou!!!

5. djoon

djoon Niet meer actief

@marjoleinArt @Flappie,

ja veel geklusd toen dus ja wie weet.
    En anderes naar de HA want nu word ik wel onzeker erover:(

6. Flappie76

Flappie76 Actief lid

15 aug 2012
    155
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan me voorstellen, dat je daar onzeker van wordt... Mocht je nou niet zwanger zijn, dan kunnen ze je ongesteldheid toch opwekken? Zoiets heb ik op dit forum volgens mij wel ergens gelezen. Misschien een idee? Wie weet is je cyclus daarna een stuk regelmatiger... Natuurlijk hoop ik, dat dit helemaal niet nodig is...

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is temp in een keer na boven gegaan nu hopen dat hij hoog blijft dan heb ik eindelijk mijn eisprong gehad

8. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Ff snel tussendoor: inderdaad heel bijzonder dat het meiske zulke rake dingen zei. Kreeg enorm kippenvel maar oook een brok in m'n keel... Tis toch confronterend als kinderen zo direct zijn!

9. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hallo!

Wij zijn 7 in augustus gestopt met de pil. De 7e mijn "menstruatie" gehad..

Even afwachten hoe mijn cyclus verloopt. .Ga eerst van een "normale"(29) dgn uit.. Dan zou ik 4 september ongesteld moeten zijn...

Groetjes!

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik vind hem positief hoor! even wachten tot je NOD, maar ik zeg wel vast heel voorzichtig gefelicteerd! weet hij wel dat je testje gedaan hebt?

11. Ja dat weet hij :) ik had foto gestuurd, maar hij zag het niet echt goed. Zometeen als hij thuis komt mag hij het origineel bekijken :)

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend marjolein! Maar ook ik zie het streepje! duimen dat je straks een knaltest in handen heb!!!

13. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Spannend hoor Marjolein! Hoop t zo voor je!

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Marjolein: Ik zie wel een heeeel licht streepje hoor! Hopelijk wordt hij de komende dagen alleen maar donkerder en donkerder :D

15. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Hallo,

Wat een leuk actief forum, hier ff mijn verhaaltje:)

Afgelopen Februari bleek ik in verwachting te zijn maar is helaas na 9 weken een miskraam geworden, nadien 2 curretages en 2 medicatiekuren om het bloeden te stoppen. Ik heb met elkaar tot voor 7 weken terug steeds gevloeid, nu eindelijk over en we kunnen weer..maar de schrik zit er goed in...
    Ik ben hierdoor mentaal ook zeer van slag geweest en vandaar hier ook niet meer meer actief geweest!
    maarre ik ben er weer en ik hoop dat we gauw allemaal een positieve test in handen hebben!!!!

Liefs

16. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Sjee Dtje, das heftig. Ik hoop dat t ook voor jou snel gaat lukken. Gezellig dat je meekletst!

17. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Hoi allemaal, heb me aan het begin van het topic wel gemeld om op de lijst toegevoegd te worden! Heb heel erg geprobeerd om niet zoveel met het zwanger worden bezig te zijn.. Maar toch lukt dat niet! Heb deze ronde geen ei gevoeld :( Ook geen vruchtbaarslijm gespot.. Dus weinig hoop!

Heb wel steken in mijn linkerlies als ik te snel op sta.. Maar dit was zaterdag voor het eerst en nu net weer dus kan niet van ei zijn? Verder helemaal geen klachten :( Best jammer eigenlijk....

18. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Dtje wat heftig zeg! Hopelijk mag t gauw raak zijn en blijft t ook goed zitten! :)

@melanie nee lastig is dat he om er niet mee bezig te zijn. Ik heb het maar gewoon geaccepteerd dat het zo iets belangrijks is dat het onmogelijk is voor mij om er niet mee bezig te zijn...Daarom vind ik dit forum ook zo'n uitkomst, hoef ik mn man er niet steeds mee lastig te vallen ;)
    Vervelend als je misschien geen eisprong hebt gehad. Ik vermoed dat ik het deze ronde ook niet heb gehad, maar mn cyclus was ook extreem kort deze ronde...

19. djoon

djoon Niet meer actief

@dtje,

Wow das een heel verhaal! Hopelijk bij jou ook snel roze en hopelijk dan wel 9maanden!!

@melanie89,

Mij helpt forum juist heel goed
    Kan ik me ei hier kwijt ipv
    Tegen me vriend! Want die had ik bijna afgeschikt
    Met me verhalen;)

20. djoon

djoon Niet meer actief

@griekje,

Haha wij dachten het zelfde:) die mannen ook he;) ze komen echt van mars

Deel Deze Pagina