DTtje: Gefeliciteerd! Marjolein: inderdaad, donkerder is donkerder! Dus probeer een klein beetje te onspannen! De eerste tijd is naturrlijk super spannend! Maar vergeet niet ook te genieten! Groetjes!
@Cayth: Innesteling is meestal 5-7 dagen na de eisprong, dus JA het kan zeker Ik hoop het voor je! @Marjolein: Ben benieuwd naar de foto!
Echt super lief jullie reacties.. heb het ook mijn man laten lezen... doet ons echt goed hoor!! Haha hij begint het een beetje te snappen hoe graag vrouwen zwanger willen worden Hij stond er een beetje van te kijken de vragen/kwaaltjes/MMM/vaag positieve testen. Heel geinteresseert was hij moeten eens een mannenforum openen voor de geintereseerden zegt hij. hihi. @Dtje, oehh ik zie m ook!! Gefeliciteerd! Heb je inmiddels nog een keer getest? Vind het altijd fijn om een knaller te zien @Marjolein, ben ook benieuwd naar je foto!! Zal wel een mooi rijtje worden fijn, al 2 op roze! Goed begin van de maand. Hier... blijf ik van die vage streepjes houden op kv. (lijkt voorgedrukt/ingedroogd) worden niet donkerder etc. Morgen maar weer proberen Man heeft er voldoende gehaald om te testen tot nod.
Ik herken het helemaal! Ik zit nu op iets van 73 dagen en nog geen ongie en ook niet zwanger! Pff word er zo onzeker van! Aleer dan 10testen gedaan haha! Jij ook?
cygnet: geniet lekker van je vakantie en het mooie weer! djoon: ben je al langs de ha geweest? er zijn medicijnen op je menstruatie op gang te laten komen. susanne: leuk dat je man ook alles leest! Misschien kan hij een manneforum openen?! Ik heb geen idee hoeveel mannen er meelezen. Die van mij doet dat echt niet. fijne dag allemaal! groetjes!
@jolan0, Haha mijn vriend weet niet eens dat ik dit doe want dat vind ie vast onzin haha het os geen geheim hoor mja hij geeft er toch niks om! Ik zeo wel is ik heb dit en dit op een forum gelezen toen zei ie oow dad wel handig Ik ga volgende week naar de dokter! Wil gwn me menstruatie op gamg hebben!
Hi meiden! Lees net dat er 2 dames zijn met een erg lange cyclus... Lijkt me vervelend. Heel veel sterkte en succes bij de dokter! Marjolein: Fijn dat je test toch donkerder is! ben nieuwschierig naar je foto! Fijne dag vandaag meiden!
@Susanne: wat leuk dat je man zo geinteresseerd is! lief!! @lange cyclus: wat vervelend zeg. Kunnen ze geen echo maken om een ei te spotten? Na mijn vmk had de gyn binnen een minuut een ei gevonden in mn linker eierstok, ze kon zien dat hijj 15mm(of 1,5?) was en dus elk moment ging springen. Misschien dat je daar eens naar kan vragen?
@sannevH, ja ik hoop stiekem dat ik een verwijsing kan krijgen voor een echo of iets, gewoon ook om me gerustheid te stellen. Dat ze dan hopelijk een ei spotte idd.
Wat bijzonder om hier te lezen hoeveel vrouwen tegelijkertijd bezig zijn met hetzelfde. @ de dames die zwanger zijn, gefeliciteerd @ de dames die (samen met mij) nog aan t wachten zijn. IK HOOP OP EEN MOOI WONDERTJE @ Suzanne, koesteren je man ik denk inderdaad dat de meeste vrouwen er drukker mee zijn dan de mannen. Ik zie ze eerder in een topic schrijven 'mijn mooie auto moet ingeruild worden voor een familycar '
aahh zo lief! Gisteravond lagen mijn man en ik in bed, ging hij over me buik aaien, en er tegen praten.. haha deed hij ook al bij ons zoontje, alleen toen wisten we dat ik zwanger was.. nu weten we nog niet eens of ik wel zwanger ben, en manlief begint er weer mee.. *SMELT!*
Hier de test van vanmorgen. Ik was meteen helemaal ongerust omdat het streepje gek lijkt te staan, maar het testje is in zijn GEHEEL wat naar links, de controle streep ook. Ze staan net zo ver uit elkaar als de test van gister, alleen wat verder naar links Morgen weer een test van Zwanger en Kids (die wil nog niet echt donkerder worden, hopelijk is die morgen wel goed te zien) Dan overmorgen weer een KV en samen met ml een CBdigital Misschien dat ik die uitstel tot zondag ... weet nog niet.
@MarjoleinART; ik dacht eerst ook, hmmm streepje staat wel erg veel naar links, maar nu je het zegt indd hij is in zijn geheel veel naar links.. Hij is in ieder geval een stuk duidelijker! Nu nog hopen op een mooie knaller, en anders een hele mooie CBdigital!
Ja he, vind ik ook wel Ben best heel voorzichtig blij!! Haha, net weer snel naar de Kruidvat, ik had nagellak op de test gedaan om hem zo wat beter te kunnen bewaren, alleen was dat niet helemaal goed gegaan, dus was niet meer leesbaar ... gelukkig laat ik mijn plasje even een staan, dus had hem nog staan, dus net een nieuwe gedaan. Die is hetzelfde, dus heb ik mijn 'oude' test weer terug!! hihi Dom he!!
Het vreemde bij mij is dat ik 4 gewone cyclussen heb gehad tussen de 30-35 dagen, en nu ineens dit... Pfff. Heb iets van 5 testen gedaan, en allemaal negatief. Ben nu aan het tempen en ovulatie testen en slijm bekijken, maar helaas nog niets opgeleverd. Het kan weleens zijn dat je een cylcus overslaat, dus daar ga ik nu ook maar vanuit. Las dat jij volgende week naar de HA gaat. Zat er ook over te denken, maar ben bang naar huis gestuurd te worden en dat ik alsnog mijn menstruatie af moet wachten.
Hoi meiden, Pfff...beetje een erg drukke dag vandaag, dus kom gewoon niet aan het forum toe hier... Maar ik wil dit natuurlijk nog wel even zeggen: @MarjoleinART: Van harte gefeliciteerd!! @DTtje: Ook van harte gefeliciteerd!! Super zeg, al 2 meiden op roze! Ik hoop dat er nog velen volgen!! Zo.., nu ga ik maar weer verder met m'n werk. Nog een goed uurtje en dan mag ik naar huis!