@ Fengari en djoon, gadver wat vervelend voor jullie, dat is echt frustrerend. En helaas ik kan van de NOD lijst af, want het is WOD.
@Anna, balen zeg! @dtje, die is cht wel positief hoor!! Super! @hier; ik voel van alles, en ervaar van alles. Maar is t echt? Of wil ik het gewoon te graag? Durf nog niet te testen, is nog wat vroeg.
Cayth: Thanks voor het updaten van de lijst 19Susanne87: Spannend dat vage lijntje op je testen. Hoop zo voor je dat het iets goeds betekent. Leuk dat er zwangere dames zijn, gefeliciteerd. Balen dat er ook al wat rood zijn. Ik vind het zo vaag dat mijn ovutesten (licht) positief blijven. Mijn NOD is volgende week donderdag.
@ dtje GEFELICITEERD.!!!! Wat me wel opvalt dat er meerdere 30+dames zijn die voor de eerste gaan. Ik vond me zelf al oud maar gelukkig zijn er bij meerdere een laat klokje. Zo voel ik me toch niet echt raar hihi
Hoi Meiden! Ik had me wel aangemeld maar helaas niet zoveel kunnen lezen, veel moeten werken en veel aan het klussen in huis en natuurlijk ook in bed hihi! Ik denk/hoop dat mijn ei geweest is en dat ik rond 4 september mijn nod zal hebben.. .normaal heb ikv an mijn ei af tot mn menstruatie wat bruinverlies.. nu had ik dat de 1e 2 dagen ook en daarna niet meer. dus wel een beetje spannend, verder nergens last van alleen van mijn chagerijnigheid helaas betekend dit meestal dat ik ongi word.. maar goed we wachten in spanning af! Ik ga nu al jullie verhalen lezen
Testen durf ik nog niet hoor Ovutestjes blijf ik wel doen puur uit nieuwsgierigheid of ze positief blijven
Mwuahaha ja inderdaad!! Dat is iets wat hem soms nog wel dwarszit.. zijn race monster heeft plaats gemaakt voor een gezinsauto. Gelukkig een echte papa auto
Idd mooie testen! Zo ook voor mij, maar dan een dikke streep op de ovulatietest. Zo zat ik gister nog te klagen en nu ben ik zo blij. Gewoon blij dat ik wel vruchtbaar ben.....
gefeliciteerd DTtje en MarjoleinArt! Hier het idee dat het niet raak is deze keer, wel gevoelige borsten. We zullen wel zien...
Mmm ja ik dacht dat ik bijna twee weken geleden me eitje spotte maar dan op gevoel! Gisteren voor de lok een ovulatie test gedaan maar negatief dus doe zaterdag nog een echte test en dan volgende week ha! Want voel wel van alles in me buik
Je kunt beter dagelijks ovulatietesten doen. Dan heb je meer kans om je eitje te spotten. Gewoon van die goedkope via internet, dan valt het best mee. Ik ben in ieder geval blij dat ik het gedaan heb...
@ Fengari, fijn!!! eindelijk je ei gespot... @ djoon, hoop idd dat je ook snel je ei spot!! en sowieso goed plan om ff langs je ha te gaan. @Dtje, mooie testen!
Meiden, Die sinds twee dagen ovu testen! En zie een heeeeel licjt streepje maar er staat op verpakking dat dat negatief is toch?