Hey allen. Willen jullie ernstig oordeel over mnd ovu test geven? Hoop dar de foto goed doorkomt. Is op de telefoon gedaan... De bovenste test is van gisteren, die daaronder van net.
@senna82 ik heb ook steeds van deze testen (al 3 dagen) dus ik ben ook benieuwd wat anderen vinden.. Ik dacht...Jaaaaaa in eerste instantie...daarna wist ik het niet meer.. Sorry dat ik niet kan helpen!
@clijntje het is de eerste keer dat ik ovu testen gebruik dus ik heb er totaal geen kaas van gegeten. Ik had gisteren een test die heel licht was. De bovenste dus allernieuwste zie je die lichte streep op de foto niet. Vanmorgen een best duidelijke test volgens mij die na een paar seconden al zichtbaar was... Wat vervelend dat je ook zoveel onduidelijkheid hebt. Hoop snel op een positieve test voor je. En voor iedereen niet natuurlijk. Ik ga straks weer even bijlezen.
Senna82, volgens mij is die onderste positief hoor. En zo niet, dan zit je er heeeel dicht tegenaan, dus dan zou ik vanavond nog een keertje testen! Dan weet je het zeker!
djoon: De teststreep moet minimaal net zo donker (of donkerder) zijn als de controlestreep. Het kan zijn dat je controlestreep ook niet zo donker is. Senna82: De onderste komt aardig in de buurt, durf niet met zekerheid te zeggen of ie al positief is. Ik zou vanavond nog s een testje doen als ik jou was.
Vandaag weer een Zwanger en Kids dipstick gedaan. Wel weer wat donkerder dan eergister, maar nog geen knaller hoor! Klopt het dat deze testen niet echt knallen. Streepje is wel zichtbaar maar lang niet zo donker als de controlestreep. De kv test is veel duidelijker, morgen daar nog eens eentje aan wagen. Dan kan ik mooi zien of die ook donkerder is geworden Spannend allemaal!!! Morgen mijn nod!! Temp is nog steeds hetzelfde ... gaat morgen erg spannend worden!!! Waarom gaat de tijd zo langzaam!?!?!? Bleehhh .....
Ik zou gewoon vanaf vanavond (als je dat al niet deed) om de dag gaan klussen. En dan gewoon elke dag een ovu test doen, als die weer licht is dan nog 1 of 2x doorklussen en dan wachten en duimen ... Succes!!!
@djoon, ik ben ook nog steeds negatief en lichte streepje/midden streepje maar eisprong komt wel iets later pff.. Dus nu al 3 dagen laat van eisprong. Ik blijf wel elke keer ovulatie test doen. Hopelijk vanavond, morgen of overmorgen moet eisprong wel komen. Maar ik heb wel nog gevoel van mijn steken en nog moeheid. Normaal, ik heb nooit meegemaakt van eisprong iets later dan normaal dag 14. Nu eerste keer gebeurd, maar tja afwachten!
Hayy meiden Spannende tijden breken aan nu zie ik vsnaf morgen komen de nods voorbij.. Probeer elke dag te lezen en of te reageren Heb druke tijd achter de rug en nog niet klaar hellaas Maar dat terug lezen is onwijs veel:-000... Alvast een fijn weekend xx
Phoe, toch maar even een berichtje hier. Mag ik ook meedoen? Heb het halve forum al af lopen struinen. Maar nu nog maar een paar dagen. NOD 3 Sept...spannenddd Is t elke maand zo spannend vraag ik me af? Een beetje lezen over anderen helpt goed, bedankt dus. Moet er natuurlijk wel t een en ander bijzetten hè. Nog geen kindjes. Dit is ronde 3. Maar de eerste waarbij ik ook een beetje informatie heb over mijn lichaam. Uiteraard van zo'n nuttig forum. Vorige keer was plots 7 dagen na mijn NOD en toen wel heel teleurgesteld dat die menstruatie kwam. Dus nu maar een beetje ondersteuning op t inet.
Bedankt voor jullie reacties! Net weer een test gedaan. Hij lijkt op de foto iets lichter maar in het echie is hij net zo donker als de teststreep Vanavond ml maar even lief aankijken dus Enig idee hoelang het dan nog kan duren voor de eisprong?
Hey dames ik sta nu op 1 sep voor me nod met een cycl van 24 zou ik er af mogen en illegaal mee mogen doen. Ik zou mijn god niet weten wanneer mijn nod is ik heb nog geen eens me ei gehad dus dat is balen.
@senna dat is echt lastig te zeggen...maar max 63 uur (ongeveer) succes @novie welkom @Xiomara113 succes..hoop dat het snel komt! @rest..succes..welkom??
Oe, t gaat nu spannend worden. De 1e NOD's komen eraan. @hier; lage bloeddruk(want steeds duizelig en sterretje bij t opstaan), geen zin in koffie, beetje zere borsten, laatste 2dagen een beetje kramp en steken onder in me buik. Zou t.....? Ik durf er bijna niet op te hopen. T is pas de 1e ronde. Maar t voelt wel allemaal hetzelfde als bij m'n 1e zwangerschap. Pffffff, wat duurt dat wachten lang.