Afgelopen 2 dagen geleden, mijn vruchtbaar was weinig. Nu is wel eindelijk meest vruchtbaar, dus waarschijnlijk 3 a 4 dagen later pas. Vanmorgen rond 5u kreeg ik elke keer steken en last van mijn onderbuikpijn. Ik was gelijk uit bed en kreeg even hoofdpijn. Ik moet wel gewoon test doen. Dus klopt wel meest vruchtbaar!En ik voel me wel nog steeds moeheid sinds eergisteren tot nu, pff.. Zie je wel duidelijk? Alletwee test is sinds vanmorgen. Over 3 of 4 uren later, dan ik wou nog keer test doen. Vanavond of nachts zeker klussen...
Ik mag helaas op rood. Succes voor de wachtenden. Hoop voor jullie meer geluk! En de zwangeren: gefeliciteerd!!!!
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) DTtje (2e ronde, 2e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) novie (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (5) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (7e ronde, 1e kindje) Bernou (3e ronde, 1e kindje) Sascha (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) Suus88 (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 83cadansa (3e ronde, ?kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) TieLo (4e ronde, 1e kindje) 13. (6) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) 14. (5) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) djoon (1e ronde, 1e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) Aantal: 68 3 zwanger, 3ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Hier natuurlijk veeeelste ongeduldig.. dus vandaag 7dpo een test gedaan.. natuurlijk omowit hihi.. Maarja, gister was ik op verjaardag bij mijn moeder, en goede vrienden van mijn ouders waren er ook.. en ongeveer op het laatst, zegt die vriendin ( paranormaal begaafd) ineens tegen mij; Caythy jij bent weer zwanger.. je weet het nog niet maar het is wel zo. Nouuu, iedereen stond er bij +- 25 man.. en iedereen hoorde het dus! Ik schoot in de lach, ( en werd volgens iedereen rood) maar heb natuurlijk gezegd dat we helemaal nog niet bezig zijn voor een 2e ! Maar goed, als we deze ronde wel een positieve test hebben, zal het niemand verbazen dus hihi.. Ik hooop natuurlijk dat het klopt wat ze zegt! Vandaag op pad gegaan voor een winterjas voor ons zoontje, en ochhh dan loop je natuurlijk ook even langs de new-born kleertjes.. aaahhhhhh ik wil ik wil ik wil!!!! hihihi.. Alle dames op rood; flink balen! Op naar de volgende ronde.. Hoe is het met de dames met hun nod op 1 september?? al getest??
help al de hele week misselijk, gisteravond zelfs een neiging tot overgeven en lichte krampen net na de wc geweest en had ik een klein meet licht roze bloed mijn NOD is dus 8 september 1ste ronde maar weet nu niet wat mijn lichaam allemaal aan het doen is en ben bang dat de rode duivels komen
Hii dames, Laatste tijd helaas niet zo veel bij kunnen lezen, zie dat er meiden zwanger zijn! Gefeliciteerd. Ik moet nog 10 dagen wachten voor het testen. Ook al een aantal op rood, balen zeg! Hopen op de volgende ronde! Spannend hoor dat iedereen nu gaat testen, ik probeer het de komende tijd wat meer in de gaten te houden! Succes met testen dames! Liefs
hallo allemaal, spannende tijden! gefelicieerd al zwangeren! en voor de meiden op rood hoop dat het volgende ronde raak is!! ik voel van alles pff.. vind het zo spannend worden haha.. hoop dat de lijst snel mooi roze wordt!!
alle zwangeren proficiat iedereen die op rood staat balen. moet nog een weekje wachten voor ik kan testen(als ik dan nog niet op rood sta) heb een gespannen gevoel in mijn onderbuik,net zoals anderhalve maand geleden(was zwanger maar helaas eindigde in miskraam),hoop dat het gevoel in mijn onderbuik weer goed nieuws brengt en niet de rode duivels.(weet dat het snel zou zijn na de miskraam,maar hoop het zo erg). Heb momenteel een urineweginfectie met daarbij anti-biotica.Heb maar meteen erbij gezegd waar we mee bezig waren dan konden ze de medicatie daarop aanpassen mocht het raak zijn deze ronde. Wij gaan trouwens voor een 2de kindje (hebben dochtertje van bijna 3)
Ik lees en leef ook even mee. Aftellen kan beginnen.... Al stiekem een ovu-testje gewaagd, die was negatief. Weet dat het natuurlijk geen zwangerschapstest is, maar wil geen zwangerschapstest doen voor NOD, dus dit was compromis met mezelf, haha. Laten we duimen voor roze!!
'de rode duivels' haha dat is toch de bijnaam van de Belgen? Klinkt grappig! Hier knaagt het toch. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik niet zou testen, omdat de kans zo klein is dat het raak is. Maar mijn borsten zijn gespannen en ik hoop zo enorm dat het toch raak is. Morgen misschien toch maar testen? 2 dagen voor NOD? Ik weet het niet.... Ben zo enorm bang voor opnieuw een teleurstelling. Wat als ik weer positief test maar over een week het toch weer mis gaat? pfff...
Goedemorgen dames! Gister 1 september. Officieel begin van de lijst. Ben benieuwd, hoop dat er deze keer toch een hele hoop meiden gaan zwanger worden ( inclusief ik zelf natuurlijk ) Zet hem op meiden! Duurt nog veeeeeeel te lang voor ik mag testen. Pfff. Lijkt echt een eeuwigheid te duren. NOu ik ga maar eens richting mijn werk. Fijne dag allemaal!
Leuk om te zien dat zoveel dames druk zijn net het vinden van hun ei. Hier precies zo. Heb al superveel ovutesten er door gejaagd maar helaas. Wel veel ei klachten gehad en bijna posi testen maar geen knaller. Dan weer lichter en dan weer donkerder. Geen idee hoe dat komt. Normaal redelijk constante eisprongen en temp die omhoog gaat. Ook die gaat alle kanten op. klachten begonnen ook gewoon op de normale tijd van de maand want heb altijd een later ei. Mijn lichaam is duidelijk van slag in ieder geval. Geen datum dus om naar toe te leven. Misschien ook wel rustig een rondje. Wilde er juist extra goed voor gaan deze ronde en vandaar ook de testen. Heb er geloof ik maar 1 nog en ben op vakantie. Zie het dus wel. Afgelopen week 5 x geklust dus daar zal het niet aan liggen. Voor ons ook wel een heel vreemd hoog libido haha. Maar komt wel goed uit! Nu nog volhouden tot mijn ei geweest is
Hallo allemaal. Ik heb vanmorgen getemperatuurd en hij was alweer gezakt. Terwijl het pas de 7 de dag na de eisprong is. Ik ben wel nog niet ongi. Nu kun ja natuurlijk zeggen dat het een innestelingsdip kan zijn, maar ik wordt meestal kort na mijn eisprong al ongesteld. Heb vaker hele korte lutheale fases. Tussen de 7 en 9 dagen. Dus ik ben heel bang dat ik ongesteld ga worden. Begin nu langzaam toch een beetje bang te worden. Ik weet dat er meiden zijn die al veel langer bezig zijn met zwanger worden dan ik. Maar toch begin ik mij zorgen te maken.
Goedemorgen meiden, Spannende dag voor een aantal van ons. Wat duurt dat wachten toch lang hè. Hier 3 dagen goede afleiding gehad. We zijn 3 dagen aan t klussen geweest...haha, hebben dus laminaat gelegd. Nu nog een oaar dagen wachten en dan kan ik ook testen. Fijne dag allemaal!!