Helaas tot mijn grote verdriet ben ik ongy geworden Ik word helemaal moedeloos hiervan. Op naar ronde 10 alweer.....verry shocking!!!! Maar eerst even lekker ontspannen op Kreta 10 dagen lang..... Heerlijk even verstand op null
@ Flotsje, Ohhh spaaaaanendd!! @ Xiomara, balen zeg @ Marjolein, Jaaaa dat is echt de geestelijke bevestiging ook he.. die cb met woorden hihi. Leuk!! Heb niet zoveel kunnen meelezen helaas (sorry) mijn zoontje is gevallen en had een snee achter zijn oor, tot op het bot. (niet zo moeilijk ook, er zit daar niet zo dikke huid/vet) zooo zielig :'( Verder gaat het wel.. heb vandaag heel veel afscheidin, vermoeid & gevoelige borsten (wat idd ook kan duiden op nadere ongi). Dus ben benieuwd ik heb me trouwens lopen bedenken... dat ik dus nog niet zeker ben dat mn NOD di. 04-09 moet zijn... Mijn ei was wel 2 dagen later, maar ik kan denk ik nog niet van mijn cyclus uitgaan omdat 7-08 pas mijn eerste ongi was na de bevalling. Dat duurde vrij lang.. heb nog tot een week na mijn ongi beetjes bruin/roze/rood afgeveegd of in mijn verbandje. Dus mijn NOD zou ook zomaar do 6-09 kunnen zijn!! (normaal wel cyclus van 28dgn)
Similay21, welkom! Ook weer spannend ga je morgenochtend nog eens testen? Vraagje aan de zwangere dames (die er zin in hebben haha) Hoe staat het met jullie bm? Hoog/laag? gewoon benieuwd hoor, sorry Lees overal verschillende verhalen. (en dat je aan je bm niet kan voelen of je zwanger bent... maar toch nieuwsgierig)
@Flotsje:Jaah ik zie hem!! @Marjolein:fijn he nog even die bevestiging!!nu je banner he! @Xiomara:balen zeg, hoop dat je volgende maand wel op roze kan! @Simalyoow, wat spannend zeg!!ben benieuwd...ga je de testjes hier ook plaatsen kunnen we ff meekijken... @Susanne:mmm.....geeft niet hoor!maar ik voel geen verschil...wel later in de zwangerschap...ging het lager zitten... Hier nog steeds rug en buikpijn...hebben jullie andere zwangeren dit ook??maakt me toch onzeker pffff.....ondanks mijn inmiddels 5 positieve testen hihi Vanavond door manlief even mee uit eten genomen om ons nieuwe wondertje te vieren! TE LIEF!!smelt*** SUCCES voor de komende testers!!!!
@Flotsje: ik zie een streepje hoor! Elke streep is goed toch? Ik zeg alvast gefeliciteerd! @Marjolein:super! Nogmaals gefeliciteerd @Susanne: Ach arme jongen, is altijd zo sneu he @DJte:aaah gezellig!heerlijk van genieten @Hier:heerlijk vakantie aan het vieren in Zuid-Frankrijk. Hoewel ik genoeg afleiding heb, denk ik ook nog regelmatig aan mn naderende NOD. Ik hoop het zooooo....maar ja het is nog maar de tweede ronde, dus waarom zou het nu al raak zijn? Ik ' wacht' geduldig af. Ik heb wel een test meegenomen voor de zekerheid (en ook tampons)...
Flotsje jou streepje ziet er veel overtuigender uit dan de mijne hoor! Oh heerlijk vakantie in Frankrijk Minime. Suzanne wat bedoel je precies? Ik heb werkelijk geen idee hoe en wat. Misschien een linkje naar een afkortingen pagina?? @Dtje, gaaf 5 positieve... wat ik wel heb begrepen is dat je streepje bij 5 minuten te zien moet zijn.. Maar we proberen het van de week nog eens he. Weltruste iedereen
Ik was gewoon benieuwd... want mijn bmm zit nl heel hoog!! Maar weet niet of dit normaal is voor nod.. tja.. je blijft toch zoeken in alles he. "een teken" Mijn koffie smaakt trouwens naar zeep sinds gistermorgen... niks raars met het apparaat gedaan.. heb dezelfde koffie op het werk, en daar smaakt het ook zo. Word steeds gekker
Ik ben helemaal nieuw op deze site! Ik zou graag mee willen kletsen en uiteraard ook op het lijstje willen staan.. Mijn volgende NOD is 08-09-2012
Goedemorgen allemaal Ik zit inmiddels op 8 dagen na de eisprong. Gisteren had ik een tempertuurdaling. Vandaag was hij weer iets gestegen. Wel maar heel minimaal. Had gisteren ook menstruatieklachten. Op dit moment voel ik ze niet! Mijn lichaam is vreemd en laat mij elke week denken dat ik mss zwanger zou kunnen zijn. Dus dit keer verheug ik me nergens op. maar spannend blijft het toch altijd! Groetjes, Linnepinna
novie en flotsje: spannend! hopelijk gauw een knaltest! marjolein: mooi zo! geniet ervan! xiomara: fijne vakantie! groetjes!
Balen sweetheart86, maar gelukkig nieuwe ronde, nieuwe kansen, veel succes!! flotsje, welke test is dit? Ahh je hebt nog 2 dgn tot nod, dus ze zullen vast nog donkerder worden
Jammer MineMe81 Flotsje: Ik zie hem wel hoor Hier ben ik ook steeds banger dat ik niet zwanger ben, dit wachtbankje vind ik nu toch echt wel lang duren...
Balen dat er toch al wat rode dames zijn. Spannend voor de meiden met een twijfeltest, hopelijk over een paar dagen een vet posi test voor jullie. En voor alle nog wachtenden op het bankje hoop ik natuurlijk ook op roze. Voor mij nog 3 dagen tot mijn NOD. Voel niet echt iets dus het kan nog alle kanten op (hoop de goede natuurlijk )